Zobacz wątek - Regulator Napiecia
NAS Analytics TAG

Regulator Napiecia

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Regulator Napiecia

Postprzez JamŁasica » 16/8/2007, 08:03

Witam serdecznie.
Mam mały problemik z motocyklem a dokładnie z ładowanie.
Posiadam Yamahe Virago 535 90rok. , no i zagineło ładowanie. jest jakies 2-3Volty ;] Mechanik stwierdził ze to regulator napiecia i powiedział ze nowy to koszt okolo 180zł. Chciałem jeszcze was sie doradzic czy moze ten regulator da sie jakos odratowac czy moze macie kontakt z osobami ktore mają dostęp do części uzywanych.

Pozdrawiam JamŁasica ;]
God breaks me, and now I've seen the lie, who wants to see?
JamŁasica
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 3/2/2007, 18:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg


Postprzez elco » 16/8/2007, 14:48

takich rzeczy zwykle sie juz nie da naprawiac, aczkolwiek jezeli przeraza cie cena nowego to mozesz kupic cos na allegro z rozbitego motocykla. Podejrzewam, ze wiecej niz 50 zl nie zaplacisz
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez lmpk » 16/8/2007, 20:18

taką używką to możesz za psem rzucić. za ok. 70-80 zł zrobi ci jakiś elektronik duuużo mocniejszy regulator niż org. jak chcesz sam lutować to koło 50. jezeli tam jest klasyczne magneto (nie wiem co tam masz) z regulacją zwarcia do masy ( a nie regulacją wzbudzeniem) moge ci podesłać schematy dwóch rozwiązań
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez musieli » 17/8/2007, 08:50

lmpk napisał(a):taką używką to możesz za psem rzucić. za ok. 70-80 zł zrobi ci jakiś elektronik duuużo mocniejszy regulator niż org.


Nie mówię, że się nie da, bo polski naród to zdolny naród. Ale co z mocowaniem i obudową takiego regulatora? Zazwyczaj reglery mocowane są do ramy tak aby oddawać jej emitowane ciepło.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone

Postprzez Kaczka84 » 19/8/2007, 07:35

witam mam problem z honda cbr 600 pc25 1994r. gdzyz przy 8000 tys obrotach podaje mi na akumlator 15-16 volt..... rozmawialem z elektrykami mowia,ze to regulator napiecia....... chcialbm sie po prostu upewnic... nie chcem kupic nowego za 258 zl i by sie sie mialo okazac ze to nie to :PP a juz jeden akumlator spalilem podczas wyjazdu nad moze. Musialem kupic nowe aku za 250zl zelowe i szkoda mi go stracic
8 dnia bóg stworzył motocykl i znów nastał chaos
Avatar użytkownika
Kaczka84
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20/7/2007, 10:09

Postprzez lmpk » 19/8/2007, 10:22

musieli napisał(a):
lmpk napisał(a):taką używką to możesz za psem rzucić. za ok. 70-80 zł zrobi ci jakiś elektronik duuużo mocniejszy regulator niż org.


Nie mówię, że się nie da, bo polski naród to zdolny naród. Ale co z mocowaniem i obudową takiego regulatora? Zazwyczaj reglery mocowane są do ramy tak aby oddawać jej emitowane ciepło.


ja np. umocowałem tyrystory na połowie radiatora od athlona i przerzuciłem całość do schowka przy aku . czysto, sucho, chłodno ;)
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr