Napęd i łożysko główki ramy Suzuki Sv650
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Napęd i łożysko główki ramy Suzuki Sv650
Cześć,
Mam do zrobienia w Suzuki sv650s k4 łożysko główki ramy i wymianę napędu.
Widzę ze najbardziej polecane są napędy Did i tutaj pytanie który z modeli tej firmy będzie odpowiedni pod względem cena/wytrzymałość do sv + nie wiem jaka jest seryjna ilość ogniw i ilość zębów w tej wersji i roczniku.
Odnośnie łożyska podeslijcie proszę jakiś link bo w tym temacie jestem kompletnie zielony.
Wiem że mogę jechać do mechanika i dowiedzieć się tego wszystkiego ale chciałbym kupić to przez internet ze względu na cenę a nie chcę z kolei wydać kasy na jakiś shit który po paru K będzie do niczego.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Mam do zrobienia w Suzuki sv650s k4 łożysko główki ramy i wymianę napędu.
Widzę ze najbardziej polecane są napędy Did i tutaj pytanie który z modeli tej firmy będzie odpowiedni pod względem cena/wytrzymałość do sv + nie wiem jaka jest seryjna ilość ogniw i ilość zębów w tej wersji i roczniku.
Odnośnie łożyska podeslijcie proszę jakiś link bo w tym temacie jestem kompletnie zielony.
Wiem że mogę jechać do mechanika i dowiedzieć się tego wszystkiego ale chciałbym kupić to przez internet ze względu na cenę a nie chcę z kolei wydać kasy na jakiś shit który po paru K będzie do niczego.
Z góry dzięki za odpowiedź.
- Dbidzi
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 4/6/2014, 14:09
-
Nepri - Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
- Lokalizacja: Warszawa
Wsadź większą zębatkę o jakieś +2/+3 zęby z tyłu motocykla, na pewno nie pożałujesz. Ja kiedyś wstawiałem łożysko all balls i byłem zadowolony. Co do samego napędu to zależy jak długo chcesz używać tego moto, osobiście zawsze polecam łańcuchy DID zvmx czyli hiper wzmocnione. Opłaca się za nie więcej zapłacić, jak sam nie zjedziesz łańcucha to sprzedajesz moto z napędem w stanie bdb a ludzie na to patrzą przy zakupie.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
W k4 1000 nie zauważyłem spadku v-max, niektóre silniki po zmianie przełożeń na +z tyłu mają większy v-max bo mają więcej siły na dokręcenie się do wysokich obrotów na 6tym biegu. Jak często korzystasz z v-max? Ja mimo posiadania litra rzadko przekraczam 200km/h liczy się dla mnie mocny dół i elastyczność.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości