ninja 250r prekosc maksymalna, opona, dlugie swiatla, zimowa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
ninja 250r prekosc maksymalna, opona, dlugie swiatla, zimowa
Witam, od miesiaca jezdze ninja 2009r. czarna (2kkm jak narazie) i niedługo schowam ją na zimę i potrzebuje troche informacji (na razie jest pod pokrowcem na dworze, na terenie akademika.
a) jak ją zabezpieczyć, czy garaż nieocieplany, pokrowiec oxford aquatex, bak zalany do pełna i wyjęcie akumulatora (nie wiem jeszcze jak sie go wyjmuje i wgl. gdzie jest ) wystarcza?
b) na wiosne oczywiscie czeka mnie zmiana oleju i filtrow oleju i powietrza, mam nadzieje ze akumulator przezyje jak go wyciagne i bede raz na miesiac ladowac
c) ostatnio zauwazylem, ze dlugie swiatla cos nie stykają, muszę docisnąć i przytrzymac by działały, to kwestia poluzowania czegos czy cos drozszego?
d) mam wyjechanego tylnego kapcia (srodek zjechany, boki dobre - it wasn't me). Czy ktoś mógłby mi polecić odpowiednią tylną gumę? a także ocenić na ile przód wystarczy kkm, dołączam zdjęcia opon
Przód: 110/70 ZR17 M/C 54W Michelin Pilot Power
Tył: Continental Conti Avenue
Moto mam zamiar sprzedać na maj/czerwiec, pracować w wakacje i zarobić na mocniejsze coś z serii 70-90km bo w trasie czuć braki mocy
e) w kwestii tego braku mocy, maksymalnie na autostradzie (odcinek Grodzisk - Warszawa) udało mi się dorwać licznikowe 162 i ok 12,5k obrotów (max 15) i na 6stym biegu nie chcial wlatywać na czerwone pole, nie to że chce go katować, a jedynie sprawdzić do ilu może sobie pozwolić bo na youtube są filmy gdzie 180+ jadą (mam 182cm i 70kg + waga kombi i kasku to z 75), czy to kwestia zjechanego kapcia czy po prostu 33-34KM nie dadzą rady na więcej, a może jeszcze coś innego?
Dziękuję
a) jak ją zabezpieczyć, czy garaż nieocieplany, pokrowiec oxford aquatex, bak zalany do pełna i wyjęcie akumulatora (nie wiem jeszcze jak sie go wyjmuje i wgl. gdzie jest ) wystarcza?
b) na wiosne oczywiscie czeka mnie zmiana oleju i filtrow oleju i powietrza, mam nadzieje ze akumulator przezyje jak go wyciagne i bede raz na miesiac ladowac
c) ostatnio zauwazylem, ze dlugie swiatla cos nie stykają, muszę docisnąć i przytrzymac by działały, to kwestia poluzowania czegos czy cos drozszego?
d) mam wyjechanego tylnego kapcia (srodek zjechany, boki dobre - it wasn't me). Czy ktoś mógłby mi polecić odpowiednią tylną gumę? a także ocenić na ile przód wystarczy kkm, dołączam zdjęcia opon
Przód: 110/70 ZR17 M/C 54W Michelin Pilot Power
Tył: Continental Conti Avenue
Moto mam zamiar sprzedać na maj/czerwiec, pracować w wakacje i zarobić na mocniejsze coś z serii 70-90km bo w trasie czuć braki mocy
e) w kwestii tego braku mocy, maksymalnie na autostradzie (odcinek Grodzisk - Warszawa) udało mi się dorwać licznikowe 162 i ok 12,5k obrotów (max 15) i na 6stym biegu nie chcial wlatywać na czerwone pole, nie to że chce go katować, a jedynie sprawdzić do ilu może sobie pozwolić bo na youtube są filmy gdzie 180+ jadą (mam 182cm i 70kg + waga kombi i kasku to z 75), czy to kwestia zjechanego kapcia czy po prostu 33-34KM nie dadzą rady na więcej, a może jeszcze coś innego?
Dziękuję
-
DawKun - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 27/2/2011, 18:52
- Lokalizacja: Jelenia Góra
a) są różne szkoły, ale to jest jedna z nich, więc wystarczy.
b) trzymaj aku w domu i ładuj to przeżyje
c) drobnostka
d) nie jestem na bieżąco, tym bardziej w takich rozmiarach. Co do przedniej gumy to zdjęcie z kalkulatora i mało widać ale wygląda, że nadaje się już tylko na huśtawkę.
e) przy 13k masz odcinkę, więc nie ma możliwości, żeby się kręcił do 15k. Co do filmów na YT, to mogą mieć lepsze warunki (wilgotność, temperatura, pochylenie terenu, brak wiatru), zdrowsze moto, niższą wagę albo inne zębatki. Opona ma marginalne znaczenie.
b) trzymaj aku w domu i ładuj to przeżyje
c) drobnostka
d) nie jestem na bieżąco, tym bardziej w takich rozmiarach. Co do przedniej gumy to zdjęcie z kalkulatora i mało widać ale wygląda, że nadaje się już tylko na huśtawkę.
e) przy 13k masz odcinkę, więc nie ma możliwości, żeby się kręcił do 15k. Co do filmów na YT, to mogą mieć lepsze warunki (wilgotność, temperatura, pochylenie terenu, brak wiatru), zdrowsze moto, niższą wagę albo inne zębatki. Opona ma marginalne znaczenie.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości