Zobacz wątek - jak odblokować sv650 2003 (na wtrysku)
NAS Analytics TAG

jak odblokować sv650 2003 (na wtrysku)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

jak odblokować sv650 2003 (na wtrysku)

Postprzez kamus25 » 8/8/2007, 23:07

witam. Kupiłem sprowadzone ze szwajcarii suzuki sv 650 su. Według dowodu ma jedyne 25 KW czyli jakieś 35 KM. Według informacji jakie znalazłerm powinen mieć około 70 KM i mieć Vmax ponad 200 km/h a faktytcznie jedzie niecałe 150 km/h. Dajcie znać jak ktoś wie co zrobić. Z góry dzięki.
kamus25
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/8/2007, 21:37
Lokalizacja: rypin


Postprzez musieli » 9/8/2007, 08:11

Trzeba wyposażyć się w moduł zapłonowy od wersji z pełną mocą.
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone


Postprzez kamus25 » 9/8/2007, 21:11

Ale czy tylko w taki sposób są blokowane silniki tego modelu? Nie chciałbym czasem kupić modułu i żeby się okazało, że to np. wałki rozrządu. A poza tym jeżeli już mam wymieniać moduł to może jest szansa dostać moduł który jeszcze bardziej niż seryjny daje kopa silnikowi? Dajcie znać czy może ktoś ma namioar na taki moduł, bo mi jedyne co przychodzi do głowy to kupić go na allegro, a tam niestety nie mogę takiego znaleźć. Dzięki za odpowiedź.
kamus25
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/8/2007, 21:37
Lokalizacja: rypin

Postprzez rosa » 9/8/2007, 22:10

poszukaj na www.ebay.de w polsce mozesz miec klopot z kupnem takiego lub tu http://elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe.html
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez musieli » 10/8/2007, 09:42

Można to usunąć za pomocą PowerCommandera, jednocześnie dodając mocy silnikowi: http://www.powercommander.com/powercomm ... 96&yr=2003

Ta zabawka nie należy do tanich, ale efekty są całkiem wymierne.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone

Postprzez kamus25 » 10/8/2007, 16:27

dzwonilem do serwisu suzuki i gość w słuchawce stwierdził, że sama wymiana modułu to nie wszystko, bo trzeba jeszcze wgrać mapę wtrysku. Gdzie w takim razie jest wgrana ta mapa wtrysku jeżeli nie w module zapłonowym. Czy gość chciał po prostu ściągnąć mnie do serwisu żeby zgarnąć pare złotych za podłączenie do komputera, czy faktycznie zmiana całego sterowania to głebsza sprawa. Tak poza tym nie za bardzo mam czas żeby wybrać się bez większej potrzeby do serwisu. Co do tego powercommandera to sam odblokowywałeś w ten sposób swoją maszynkę czy zakładałeś go juz do silnika z pełną mocą?
kamus25
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/8/2007, 21:37
Lokalizacja: rypin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości




na górê