Zobacz wątek - Cbr 900rr problem z pradem
NAS Analytics TAG

Cbr 900rr problem z pradem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Cbr 900rr problem z pradem

Postprzez sebekbody » 29/6/2014, 07:30

Witam. Jestem Seba i mam problema. Cbr 900rr 98r.
PROBLEM POLEGA W TYM ZE.. |tak jakby.. nie ladowalo mi pradu. pojade z zapalonymi swiatlami z 20km, zgasze moto i aku bez pradu. jezdze bez swiatel juz jakis czas..
Dodam ze w poprzednim silniku ktoryh zatarlem mialem to samo, z tamtego silnika przelozylem alternator. Aku mam nowy bo tamten is dead. |Co jeszcze dodac ? hmmm.. nie sprawdzalem alternatora, nie wime co jes na rzeczy.. moje pytanie. w czym MOZE tkwic problem ? za co sie wziac ? na pewno nie chce miec zawsze przy sobie prostownika ;) jedna opcja juz wyeliminowana. pozdr
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań


Postprzez jackal_pl » 29/6/2014, 08:35

Prawdopodobnie regulator napięcia padł ;)
Musisz go sprawdzić. Wygląda to mniej więcej tak: http://tinyurl.com/osk959j
Kawasaki ER-5, 98r.
jackal_pl
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
Lokalizacja: Okolice Gliwic


Postprzez sebekbody » 29/6/2014, 08:59

ok, dzieki dzis sprawdze. Moge przez to miec problemy ze swiartlami np ?
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez vardana » 29/6/2014, 13:33

Jak nie sprawdzałeś alternatora to nie ma o czym gadać. Rozumiem że po każdym zajechaniu do domciu i tak ładujesz aku. (czyli alternator nie wyrabia z ładowaniem nawet dla iskry zapłonowej)

Kup sobie najtańszy miernik elektryczny, przeczytaj instrukcje albo zapytaj kogoś jak się mierzy napiecie stałe żebyś później nie mówił, ze było na minusie ;) Podepnij do akumulatora (bez względu na to czy jest naładowany czy raczej słaby. I wtedy odpal moto. Napięcie powinno Ci wzrosnąć na zaciskach - to by był objaw pracy alternatora. Niczego nie trzeba rozłączać aby to zmierzyć. Napięcie powinno wzrosnąć choćby bardzo nieznacznie od 0.3 to 1.5 volta.
Jak nie ma wzrostu, to nie masz ładowania.
Yamaha FZR 1000
vardana
Świeżak
 
Posty: 113
Dołączył(a): 31/3/2014, 20:32
Lokalizacja: Warszawa - bielany

Postprzez tomek2102 » 29/6/2014, 14:01

Pewnie dopadł cię problem każdego posiadacza cbr:) Czyli regulator napięcia. Sprawdź ładowanie na odpalonym moto, powinno być mniej więcej od 13,8v na wolnych obrotach do 14,5v na wyższych.
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm

Postprzez miki1406 » 1/7/2014, 13:08

Nie zawsze wina jest regulatora, czasem pali się on, bo jest problem z uzwojeniem alternatora.

Poszukaj było o tym... Trzeba przemierzyć wyjścia zmiennego prądu z uzwojeń, a potem wyjście z regulatora...

Ładowanie to nie jest mocna strona hondy... nie tylko CBR... większość Hond
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez sebekbody » 2/7/2014, 19:16

No sprawdzilem wlasnie alternator i jest ok. W takim razie zamawiam regulator, ta ?
sebekbody
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr