Cbr 900rr problem z pradem
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Cbr 900rr problem z pradem
Witam. Jestem Seba i mam problema. Cbr 900rr 98r.
PROBLEM POLEGA W TYM ZE.. |tak jakby.. nie ladowalo mi pradu. pojade z zapalonymi swiatlami z 20km, zgasze moto i aku bez pradu. jezdze bez swiatel juz jakis czas..
Dodam ze w poprzednim silniku ktoryh zatarlem mialem to samo, z tamtego silnika przelozylem alternator. Aku mam nowy bo tamten is dead. |Co jeszcze dodac ? hmmm.. nie sprawdzalem alternatora, nie wime co jes na rzeczy.. moje pytanie. w czym MOZE tkwic problem ? za co sie wziac ? na pewno nie chce miec zawsze przy sobie prostownika jedna opcja juz wyeliminowana. pozdr
PROBLEM POLEGA W TYM ZE.. |tak jakby.. nie ladowalo mi pradu. pojade z zapalonymi swiatlami z 20km, zgasze moto i aku bez pradu. jezdze bez swiatel juz jakis czas..
Dodam ze w poprzednim silniku ktoryh zatarlem mialem to samo, z tamtego silnika przelozylem alternator. Aku mam nowy bo tamten is dead. |Co jeszcze dodac ? hmmm.. nie sprawdzalem alternatora, nie wime co jes na rzeczy.. moje pytanie. w czym MOZE tkwic problem ? za co sie wziac ? na pewno nie chce miec zawsze przy sobie prostownika jedna opcja juz wyeliminowana. pozdr
- sebekbody
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 4/6/2012, 12:43
- Lokalizacja: Poznań
Prawdopodobnie regulator napięcia padł
Musisz go sprawdzić. Wygląda to mniej więcej tak: http://tinyurl.com/osk959j
Musisz go sprawdzić. Wygląda to mniej więcej tak: http://tinyurl.com/osk959j
Kawasaki ER-5, 98r.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
Jak nie sprawdzałeś alternatora to nie ma o czym gadać. Rozumiem że po każdym zajechaniu do domciu i tak ładujesz aku. (czyli alternator nie wyrabia z ładowaniem nawet dla iskry zapłonowej)
Kup sobie najtańszy miernik elektryczny, przeczytaj instrukcje albo zapytaj kogoś jak się mierzy napiecie stałe żebyś później nie mówił, ze było na minusie Podepnij do akumulatora (bez względu na to czy jest naładowany czy raczej słaby. I wtedy odpal moto. Napięcie powinno Ci wzrosnąć na zaciskach - to by był objaw pracy alternatora. Niczego nie trzeba rozłączać aby to zmierzyć. Napięcie powinno wzrosnąć choćby bardzo nieznacznie od 0.3 to 1.5 volta.
Jak nie ma wzrostu, to nie masz ładowania.
Kup sobie najtańszy miernik elektryczny, przeczytaj instrukcje albo zapytaj kogoś jak się mierzy napiecie stałe żebyś później nie mówił, ze było na minusie Podepnij do akumulatora (bez względu na to czy jest naładowany czy raczej słaby. I wtedy odpal moto. Napięcie powinno Ci wzrosnąć na zaciskach - to by był objaw pracy alternatora. Niczego nie trzeba rozłączać aby to zmierzyć. Napięcie powinno wzrosnąć choćby bardzo nieznacznie od 0.3 to 1.5 volta.
Jak nie ma wzrostu, to nie masz ładowania.
Yamaha FZR 1000
- vardana
- Świeżak
- Posty: 113
- Dołączył(a): 31/3/2014, 20:32
- Lokalizacja: Warszawa - bielany
Nie zawsze wina jest regulatora, czasem pali się on, bo jest problem z uzwojeniem alternatora.
Poszukaj było o tym... Trzeba przemierzyć wyjścia zmiennego prądu z uzwojeń, a potem wyjście z regulatora...
Ładowanie to nie jest mocna strona hondy... nie tylko CBR... większość Hond
Poszukaj było o tym... Trzeba przemierzyć wyjścia zmiennego prądu z uzwojeń, a potem wyjście z regulatora...
Ładowanie to nie jest mocna strona hondy... nie tylko CBR... większość Hond
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości