Po rozgrzaniu silnik nie odpala CBR 1000 F
Posty: 71
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
CEZARE ma racje
ADAM M. wracaj a napewno damy zarobic
ten czlowiek pomogl mi juz w wilu sprawach i nigdy nie odmowil jak napisalem na priv-a czy cos
wielki szacunek
ADAM M. wracaj a napewno damy zarobic
ten czlowiek pomogl mi juz w wilu sprawach i nigdy nie odmowil jak napisalem na priv-a czy cos
wielki szacunek
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Hej!! A może być coś z rozdzielaczem zapłonu?
Może da się jakoś sprawdzić układ na wale. Albo go przeczyścić.
Przyznam, że nie jestem w tym zbyt biegły.
Da się coś sprawdzić w tym temacie?
Może da się jakoś sprawdzić układ na wale. Albo go przeczyścić.
Przyznam, że nie jestem w tym zbyt biegły.
Da się coś sprawdzić w tym temacie?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Jest 14Ah - tak jak napisano w serwisówce. Producent nie pisze nic o prądzie rozruchowym. Ale nówka nie powinna chyba sprawiać kłopotu
Ale jakiś czujnik położenia wału napewno jest. Dlatego pytam, czy możliwe są niedomagania z jego strony? Np. przez zabrudzenie, zaolejenie...
A jeśli wziąć pod uwagę niedomagania ze strony elektroniki to mógłbym spróbować podmienić moduł.
Warto próbować podmiankę?
Ale jakiś czujnik położenia wału napewno jest. Dlatego pytam, czy możliwe są niedomagania z jego strony? Np. przez zabrudzenie, zaolejenie...
A jeśli wziąć pod uwagę niedomagania ze strony elektroniki to mógłbym spróbować podmienić moduł.
Warto próbować podmiankę?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Kiedys przy mojej CB400 bylo podobnie, tyle ze jak byla zimna to nie palila. Winny byl czyjnik polozenia walu. Wystarczylo poruszac (poszarpac) kablami i odpalal (chyba wewnatrz izolacji byla jakas przerwa) ale jak go sprawdzalem miernikiem to wszystko niby gralo. Znalazlem "winowajce" przypadkowo, kiedy jednego ranka nie zaskoczyl przed praca i na szybko (kilka niecenzuralnych sie posypalo) szukalem usterki.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
A jak toto sprawdzić miernikiem? Bo chyba sobie tam zajrzę. Może akurat coś trafię..
Z tego by wynikało, że praca byłaby podzielona na 2x2 a z tym się nie mogę zgodzić bo kolejność zapłonu jest 1324 a nie 1;3 razem i 2;4 razem.
Chyba, że miałeś na myśli, że trzy tracą iskrę a jeden ma w tym czasie pracę i za pół obrotu wału jest powtórka na kolejnym cylindrze.
A więc czujniki muszą być dwa. Zgadza się?
Adam M. napisał(a):Nie masz rozdzielacza zaplonu w tym moto - to uklad z tracona iskra - 2 cewki strzelajace podwojna iskre ktora w dwu cylindrach wypada na prace a wdwu pozostalych na wydech.
Adam M.
Z tego by wynikało, że praca byłaby podzielona na 2x2 a z tym się nie mogę zgodzić bo kolejność zapłonu jest 1324 a nie 1;3 razem i 2;4 razem.
Chyba, że miałeś na myśli, że trzy tracą iskrę a jeden ma w tym czasie pracę i za pół obrotu wału jest powtórka na kolejnym cylindrze.
A więc czujniki muszą być dwa. Zgadza się?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Grzybu napisał(a):...
Z tego by wynikało, że praca byłaby podzielona na 2x2 a z tym się nie mogę zgodzić bo kolejność zapłonu jest 1324 a nie 1;3 razem i 2;4 razem.
...
1 i 3 rownoczesnie oraz 2 i 4 razem.
Na 1 praca = (iskra) i rownoczesnie na 3 wydech = (iskra) na 3 nie przeszkadza bo nie ma tam juz mieszanki tylko spaliny. No chyba, ze masz 2T

Adam ma racje. A czujnik sprawdzalem omomierzem. W CBR-ce jest tak samo, tylko, ze sa dwa.
PS. Z tego co pamietam to chyba ta iskra na wydechu ma jakos dopalac resztki gazow, czy cos takiego.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
a czy w moim przypadku nie jest to wina np. pompy paliwa?
bo zdaje mi sie ze kiedys troche dluzej chodzila przed uruchomieniem moto
no i wczesniej do rozruchu nie uzywalem wogole gazu
bo zdaje mi sie ze kiedys troche dluzej chodzila przed uruchomieniem moto
no i wczesniej do rozruchu nie uzywalem wogole gazu
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Moze nie bedzie innego rozwiazania, jak kupienie takiego pierdolnika, ktorym dotyka sie do przewodu wysokiego napiecia i widac czy jest iskra na przewodzie czy nie? W UK kupilem takie cos za 3 funty (dlugopis z zarowka). Ewentualnie jakis dobry elektryk z oscyloskopem co by sprawdzil jak wyglada prad do i z cewki. Chyba to jest jedyny sposob, zeby wykluczyc problemy z mieszanka paliwo-powietrze.
Co do pompy, to im krocej chodzi tym lepiej (widac, czy zaworki w gaznikach dzialaja i nie spada poziom benzyny w komorach plywakowych).
PS. Podobno producenci zalecaja odpalanie na lekkim gazie. Poszukaj na forum bo byl o tym temat.
Co do pompy, to im krocej chodzi tym lepiej (widac, czy zaworki w gaznikach dzialaja i nie spada poziom benzyny w komorach plywakowych).
PS. Podobno producenci zalecaja odpalanie na lekkim gazie. Poszukaj na forum bo byl o tym temat.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
to jasql masz moze jakis pomysl odnosnie mojego problemu?
bo juz wogole nie wiem "o co kaman"
czasami pali jak pszczolka a czasami trzeba ja meczyc
w wekend moze zobacze do swiec
co tam w nich drzemie i co sie na nich osadzilo
moze to jest powodem?ale chyba raczej nie
bo juz wogole nie wiem "o co kaman"
czasami pali jak pszczolka a czasami trzeba ja meczyc
w wekend moze zobacze do swiec
co tam w nich drzemie i co sie na nich osadzilo
moze to jest powodem?ale chyba raczej nie
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
No więc zajrzałem. Czujnik położenia wału jest jeden. Za to jest osiem ramion na wale. Domyślam się, że chodzi tu o kąt wyprzedzenia zapłonu...?
Ale co zauważyłem. Komora z czujnikiem jest dość mocno zaolejona. Nie wiem czy tak ma być. Czy to nie ma wpływu na pracę czujnika, szczególnie przy wysokiej temperaturze?
Ale co zauważyłem. Komora z czujnikiem jest dość mocno zaolejona. Nie wiem czy tak ma być. Czy to nie ma wpływu na pracę czujnika, szczególnie przy wysokiej temperaturze?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 71
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości