Problem przy wymianie oleju
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ok, chce przegwintować, gwintuje i jak wydostać to aluminum ze środka które zostanie po przegwintowaniu ? Czy może samo wypadnie przy wykręcaniu gwintownika? Co jeśli aluminium zostanie w środku, zaszkodzi pracy silnika? Chce przegwintować z m12 na m14.
- Advocate_
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 19/7/2012, 08:55
- Lokalizacja: się tu wziąłem ?
Zdejmij miskę, wtedy ją dokładnie oczyścisz z pozostałości po gwintowaniu. Jak zostawisz syf w misce to w bardzo niedługim czasie będziesz szukał drugiego silnika.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Zeby miske zdjac to nie trzeba silnika rozbierac bez przesady
Pewnie tylko kolektory wydechowe beda przeszkadzac.
Musisz zdjac miske bo inaczej nie wyczyscisz. Po za tym majac miske zdjeta latwiej bedzie ja nagwintowac.

Pewnie tylko kolektory wydechowe beda przeszkadzac.
Musisz zdjac miske bo inaczej nie wyczyscisz. Po za tym majac miske zdjeta latwiej bedzie ja nagwintowac.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości