Nie pali R6 2002
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Sciagnij sobie serwisówke do twojego modelu i jesli coś bedzie niejasne to zapytaj. Bez tego nie podchodz do tematu i na pewno nie ustawiaj go na srubokret zaparty o tłok. Jesli miałes wymieniany rozrzad to kontrolnie sprawdził bym czy mechanik nie wrzucił Ci za długiego łancuszka, bo rozne cuda sie wyadarzaja.
- toper-utl
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25
Jesli przeskoczyl rozrzad i wystapilo zablokowanie kola czyli tlok uderzyl w zawory to pomysl dlaczego puscilo. Nawet jesli ustawisz rozrzad na znaki to powinienes zaczac od zmierzenia cisnienia bo krzywy zawor nie trzyma. Inna sprawa to, ze zawor jest wykonany z twardego matrtialu i po strzale zwlaszcza jak sie wygnie to moze peknac. Odpuszcze sobie pisanie co sie wtedy moze stac z silnikiem i kierowca motocykla. Wypadalo by zwalic glowice i zobaczyc, ktory zawor odbil sie na tloku i go wymienic. Jesli tego nie zrobisz to strach tym jezdzic.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
o qrde ;/. A to jest jeden element nie da sie zdjac tej zebatki?
Tą zebatke pewnie da sie wsadzic nową. Nie trzeba calego walu kupowac. Kup se nowa w ASO razem z lanchuchem rozrzadu (tu taniej bedzie DID'a).

Tą zebatke pewnie da sie wsadzic nową. Nie trzeba calego walu kupowac. Kup se nowa w ASO razem z lanchuchem rozrzadu (tu taniej bedzie DID'a).
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ta z prawej to cbyba nie na lanuch, wyglada bardziej na trybik. No to jestes w dupie. Bierz lepiej nowy silnik szukaj ;/.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
wał może i 250zł ale komplet panewek ORYGINALNYCH NA WYMIAR dobranych przez speca od silników MOTOCYKLOWYCH wg. serwisówki na jego podpory i korby to już kolejne 500zł jak nie wiecej.
To koło jest pasowane na różnice temperatur i bez potężnego zaplecza maszynowego nie rozłączysz go oraz nie załozysz nowego. 100%.
Nowy piec cię czeka.
To koło jest pasowane na różnice temperatur i bez potężnego zaplecza maszynowego nie rozłączysz go oraz nie załozysz nowego. 100%.
Nowy piec cię czeka.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
przemo wiec tak odkręciłem głowice i panewki są dobre nawet się nic nie stykło tylko jak poszły te zęby na wale to wszystko staneło wiec kupie wał zostawię moje tłoki i panewki i powinno być gitara mam zdjęcia wystawie tylko muszę ściągnąć program bo mi 7 telefonu nie widzi 

- glajdak
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
nie będzie dobrze dlatego, że pasowania panewek są dobierane pod kazdy wał z osobna w granicy tolerancji producenta i tak, np:
PRZYKŁADOWO masz swój stary wał o średnicy w miejscu pod panewki Fi 39,975mm - nowy wał ma być w tolerancji przykładowo -0,025 od wymiaru 40mm (czyli może mieć równe 40,000mm lub 39,975 lub pomiędzy. Wał TRZEBA pomierzyć i dobrać jakie ten nowy wał ma wymiary DOKŁADNE. Bo te same wały są wykonane w granicach tych samych tolerancji ale nie są takie same. By końcowo otrzymać wymiar pary WAŁ+PANEWA musisz dobrać panewkę z palety oryginalnych pod wymiar wału jaki dokładnie masz.
Szanse, że trafisz na IDENTYCZNY WAŁ co do setek mm są bliskie zeru a do tego nie wiesz w jakim stopniu oba są zużyte.
Na chłopski rozum + stare panewy nawet nie draśniete do nowego wału nie draśnietego to w krótkim czasie strzał z korby
Tylko nowe panewy dobrane na dokładnie pomierzony wał. Tak wiec szukaj lepiej silnika nowego bo wchodzisz w tematy wyższej techniki mechaniki i bez pleców technicznych nie zrobisz tego sam by było pewnie.
PRZYKŁADOWO masz swój stary wał o średnicy w miejscu pod panewki Fi 39,975mm - nowy wał ma być w tolerancji przykładowo -0,025 od wymiaru 40mm (czyli może mieć równe 40,000mm lub 39,975 lub pomiędzy. Wał TRZEBA pomierzyć i dobrać jakie ten nowy wał ma wymiary DOKŁADNE. Bo te same wały są wykonane w granicach tych samych tolerancji ale nie są takie same. By końcowo otrzymać wymiar pary WAŁ+PANEWA musisz dobrać panewkę z palety oryginalnych pod wymiar wału jaki dokładnie masz.
Szanse, że trafisz na IDENTYCZNY WAŁ co do setek mm są bliskie zeru a do tego nie wiesz w jakim stopniu oba są zużyte.
Na chłopski rozum + stare panewy nawet nie draśniete do nowego wału nie draśnietego to w krótkim czasie strzał z korby

Tylko nowe panewy dobrane na dokładnie pomierzony wał. Tak wiec szukaj lepiej silnika nowego bo wchodzisz w tematy wyższej techniki mechaniki i bez pleców technicznych nie zrobisz tego sam by było pewnie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości