Zobacz wątek - Nie pali R6 2002
NAS Analytics TAG

Nie pali R6 2002

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez glajdak » 16/4/2011, 13:39

dam radę :) napiszesz mi jak to ma być samemu też trzeba się nauczyć mechanik też się jakoś uczył
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez toper-utl » 16/4/2011, 13:48

Sciagnij sobie serwisówke do twojego modelu i jesli coś bedzie niejasne to zapytaj. Bez tego nie podchodz do tematu i na pewno nie ustawiaj go na srubokret zaparty o tłok. Jesli miałes wymieniany rozrzad to kontrolnie sprawdził bym czy mechanik nie wrzucił Ci za długiego łancuszka, bo rozne cuda sie wyadarzaja.
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25


Postprzez mirekm71 » 16/4/2011, 13:56

Jesli przeskoczyl rozrzad i wystapilo zablokowanie kola czyli tlok uderzyl w zawory to pomysl dlaczego puscilo. Nawet jesli ustawisz rozrzad na znaki to powinienes zaczac od zmierzenia cisnienia bo krzywy zawor nie trzyma. Inna sprawa to, ze zawor jest wykonany z twardego matrtialu i po strzale zwlaszcza jak sie wygnie to moze peknac. Odpuszcze sobie pisanie co sie wtedy moze stac z silnikiem i kierowca motocykla. Wypadalo by zwalic glowice i zobaczyc, ktory zawor odbil sie na tloku i go wymienic. Jesli tego nie zrobisz to strach tym jezdzic.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez RUTRA.RD » 16/4/2011, 22:48

ksiazka serwisowka i tam masz wszytko wyjasnione jak ustawic rozrzad
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez glajdak » 17/4/2011, 08:52

a jest jakaś strona co są serwisówki bo mam jedną do R6 ale tam mało co je
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez RUTRA.RD » 18/4/2011, 11:53

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez glajdak » 18/4/2011, 18:41

witam wiec tak problem jest taki ze poszły mi zęby na wale co jest łańcuch rozrządu opłaca się kupić wał z panewkami nie wiem jakim cudem mogło to zerwać jak motor szedł :?
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Seba_ER5 » 18/4/2011, 19:47

o qrde ;/. A to jest jeden element nie da sie zdjac tej zebatki?

Obrazek

Tą zebatke pewnie da sie wsadzic nową. Nie trzeba calego walu kupowac. Kup se nowa w ASO razem z lanchuchem rozrzadu (tu taniej bedzie DID'a).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez glajdak » 18/4/2011, 20:14

mi chodzi o tą najmniejszą z prawej strony jak na zdjęciu trochę ją słabo widać i mi się zdaje ze to jest razem tego wymienić się nie da
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Seba_ER5 » 18/4/2011, 20:40

Ta z prawej to cbyba nie na lanuch, wyglada bardziej na trybik. No to jestes w dupie. Bierz lepiej nowy silnik szukaj ;/.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez glajdak » 18/4/2011, 20:43

to jest na łańcuch od rozrządu,znajduje się ti pod deklem obok skrzyni a wał kosztuje 250 zl
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Seba_ER5 » 18/4/2011, 21:11

A ta po lewej zebatka to od czego?.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez glajdak » 19/4/2011, 07:58

nie wiem ale ona jeszcze jest połączona z małą zębatką pod deklem od koła magnesowego
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Przemo_rene » 19/4/2011, 08:59

wał może i 250zł ale komplet panewek ORYGINALNYCH NA WYMIAR dobranych przez speca od silników MOTOCYKLOWYCH wg. serwisówki na jego podpory i korby to już kolejne 500zł jak nie wiecej.
To koło jest pasowane na różnice temperatur i bez potężnego zaplecza maszynowego nie rozłączysz go oraz nie załozysz nowego. 100%.

Nowy piec cię czeka.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez glajdak » 19/4/2011, 15:23

przemo wiec tak odkręciłem głowice i panewki są dobre nawet się nic nie stykło tylko jak poszły te zęby na wale to wszystko staneło wiec kupie wał zostawię moje tłoki i panewki i powinno być gitara mam zdjęcia wystawie tylko muszę ściągnąć program bo mi 7 telefonu nie widzi :)
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Seba_ER5 » 19/4/2011, 15:36

nie bedzie dobrze
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez glajdak » 19/4/2011, 15:40

dlaczego bo mnie rozumiem jeśli nic się nie stykło a wały są chyba takie same a nie inne
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Przemo_rene » 19/4/2011, 16:05

nie będzie dobrze dlatego, że pasowania panewek są dobierane pod kazdy wał z osobna w granicy tolerancji producenta i tak, np:

PRZYKŁADOWO masz swój stary wał o średnicy w miejscu pod panewki Fi 39,975mm - nowy wał ma być w tolerancji przykładowo -0,025 od wymiaru 40mm (czyli może mieć równe 40,000mm lub 39,975 lub pomiędzy. Wał TRZEBA pomierzyć i dobrać jakie ten nowy wał ma wymiary DOKŁADNE. Bo te same wały są wykonane w granicach tych samych tolerancji ale nie są takie same. By końcowo otrzymać wymiar pary WAŁ+PANEWA musisz dobrać panewkę z palety oryginalnych pod wymiar wału jaki dokładnie masz.
Szanse, że trafisz na IDENTYCZNY WAŁ co do setek mm są bliskie zeru a do tego nie wiesz w jakim stopniu oba są zużyte.

Na chłopski rozum + stare panewy nawet nie draśniete do nowego wału nie draśnietego to w krótkim czasie strzał z korby :D

Tylko nowe panewy dobrane na dokładnie pomierzony wał. Tak wiec szukaj lepiej silnika nowego bo wchodzisz w tematy wyższej techniki mechaniki i bez pleców technicznych nie zrobisz tego sam by było pewnie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez glajdak » 19/4/2011, 16:09

ok pomyśle jeszcze co zrobić potem napisze co i jak a powiedz mi jeszcze a jak kupie wał z panewkami
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez toper-utl » 19/4/2011, 18:46

Panewki są dobierane do wału i do BLOKU silnika w zaleznosci od ich selekcji wiec ta opcja tez odpada. Musiał bys miec blok, panewki i wał.
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr