Zobacz wÄ…tek - Aprilia rs80cm3 i sr 125cm3 pomocy
NAS Analytics TAG

Aprilia rs80cm3 i sr 125cm3 pomocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez AndrewK » 29/12/2009, 22:56

(degradacja gdzieÅ› 320-500)

chłopcy jak czytam takie rzeczy jak wyżej, to się obawiam że będzie DEGRADACJA tych dwóch silniczków :)
GSXR 1100W 153KM 1996
AndrewK
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7/8/2009, 15:47


Postprzez x_tream162 » 29/12/2009, 23:00

andrewK to czekam na kAKIES TWOJE POMOCNE RADY POZDRAWIAM
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41


Postprzez miki1406 » 30/12/2009, 09:09

Nie bój się... Simmering zejdzie wraz z pompą wody i pokrywą kartera... Odkręcasz pokrywkę samej pompy, wyciągasz "śmigiełko" patrząc czy nie ma luzów na łożysku. Wymieniasz simmering i/lub łożysko składasz a pokrywki składasz na profesjonalny preparat Dirko który zakupisz w najbliższej filii InterCars

Obrazek
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez x_tream162 » 30/12/2009, 09:55

miki tylko teraz problem jes na co sie zdecydowac powniewaz ten wyciek moze byd spowodowany uszczelka w glowicy trzeba ja wymienic wiec na co sie decydowac ???? simmeryngi czy uszczelka pod glowica??? jakie propozycje??(motor zagotowal o od tamtego czasu leci na mieszanka tym kranikiem)
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez wojtasmazi1 » 30/12/2009, 10:06

simerngi nie sa jakie strasznie drogie uszczelka tez nie. Osobiscie wymienil bym jedno i drugie dla swietego spokoju
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez x_tream162 » 30/12/2009, 10:32

http://moto.allegro.pl/item842127966_us ... tzr50.html


w tym zestawie znajduje sie chyba wszytko????bysle ze jeszcze jakies uszczelki sa do wymiany dlatego ze w miescu pekniecia bloku leci woda z olejem wiec tam tez poszla jakas uszczelka
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez miki1406 » 30/12/2009, 12:33

Nie wiem jakim cudem przeciek w głowicy... Przecież nawet jak by płyn chłodniczy lał się na tłok i sączył przez pierścienie, to wlewał by się do komory korbowodowej w której oleju nie ma!!! Ludzie to jest dwutakt! Musiał by być wywalony o-ring i do tego uszczelka między karterami... Dodatkowo wtedy silnik zalewał by się i płynem i olejem i odpalenie było by skrajnie trudne...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez x_tream162 » 30/12/2009, 14:20

odpalal na dotyk z tego co pamietam czes byly problemy ale sanie dawlem i palil dobrze .....

dzis dam zdjecie gdzie jest pekniety blok.... a do do uszczelek t te ktore podalem w linku wystatracza???prawda do chyba caly komplet prawda ????do glowicy itd???


http://moto.allegro.pl/item842127966_us ... tzr50.html


jaka jest cena tego dirko????
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez x_tream162 » 30/12/2009, 15:39

TAk jak obiecalem dodaje zdjecia na ktorych widac miejsce pekniecia bloku obenie jest zaklejona prowowalismy to kleic ale nic z tego nadal cieknie ...tak wiec prosze teraz o wacze opinie czy jest sens klejenia tego to znaczy spawanie ....i ze wszytko bedzie smigac jak cza.....troche przeszkadza lancuch ale ogolnie widac wszytko...
moze jest ktos kto mial podobny problem i poradzil sobie z tym.??

Obrazek


Obrazek
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez miki1406 » 31/12/2009, 08:31

Dirko zależy jakie masz zniżki w IC... około 20-30zł
Wywal poxiline i jedz na spawanie aluminium... Takie sztukowanie później wraca lawiną i przywala drivera kosztami i to po darwinowsku... W samym środku, albo na początku sezonu.
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez x_tream162 » 31/12/2009, 11:33

WIem wiem poprostu byla koncowka sezonu chcialem jeszcze droche po jezdzic i myslalem ze to cos da po klilem i nic....dalej leci tak wiec bede so spawal...tylko jeszzce mam jedna watpliwosc..do jakiego stanu rozkrecic silnik aby dobrze to mechanik po spawal????musi to zrobic z dwuch stron czy wystarczy z zewnatrz??? bo to by duzo ulatwilo?

[porosze odpowiedziec na powyzsze pytanie)



a Ja przejde do nastemnego os samego poczatku probuje zlkalozowac regolator napiecia w apce rs 80 i nie ukrywam ze troche problemow z tym jest..juz wczesniej pokazywalem elememty ktore moga wskazywac ze to jest regolator ale niestety okazalo sie ze nie tak wie w dalszym poszukiwaniu kable doprowadzily mnie juz do ostatniego elementu ktory moze wskazywac ze jest to regolator zdjecie nizej:


Obrazek

i tu pojawia sie kolejne pytanie czy to regolator napiecia????
Ostatnio edytowano 31/12/2009, 16:51 przez x_tream162, łącznie edytowano 1 raz
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez 7beat » 1/1/2010, 17:13

to nie jest regulator napięcia, szukaj go gdzieś przy ramie jak nie ma w okolicach baku to może być ukryty gdzieś za siedzeniem pod plastikiem a jak nie wiesz jak on wygląda to tu masz przykład:
http://allegro.pl/item850131636_regulat ... 50_80.html

http://allegro.pl/item865968254_regulat ... _nowy.html

może uda ci się go znaleźć po kablach od modułu.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez x_tream162 » 1/1/2010, 22:18

DObra zabiore sie jeszcze jutro za to ciekaw jestem gdzie to jest ukryte ..bo mial byc pod bakiem...nawet mechanik tak twierdzil....


szukam go dlatego ze moto nie laduje mi akumlatora. naladowalem akumlator kilka razy i padal po 3 dniach tak wiec mysle ...kupie akumlator nowy i bedzie dobrze ....no i padal nadal tyle ze po 6 dniach bo nowy byl...tak wiec juz musialem po rozmawiac z mechanikiem i mowi ze to wina regulatora napiecia na 100 procent ...rozmawialismy o alternatorze ale mowi ze zadko sie psuje tak wiec to wina regolatora napiecia co wy o tym myslicie?
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez 7beat » 2/1/2010, 12:48

pewnie tak, ale radzę sprawdzić prądnice, bo jak mi w tdr simering puszczał to mieszanka paliwowa szła do komory z prądnicą i rozrusznik mi padł i na szczęście prądnicy nie ruszyło bo była dobrze zaizolowana i u ciebie też tak może być i ci dlatego aku nie ładuje, albo też możesz mieć przebicia w obwodzie, posprawdzaj wsio miernikiem elektrycznym czy prądnica łąduje czy wszędzie prąd dochodzi itp.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez x_tream162 » 2/1/2010, 13:20

to moze zrobie tak ze juz po remocie silnika po skladam wszytko i potem zajme sie tyl ladowaniem a gdzie jest rozrusznik w apce wie ktos gdzie bo slyszalem kilka wersi???
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez dominRS » 2/1/2010, 19:01

pod silnikiem jest.
dominRS
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13/9/2009, 15:03
Lokalizacja: TST

Postprzez x_tream162 » 2/1/2010, 23:08

napewno? takie male a tyle szukania...ciekawe jak sie okaze ze jest nie sprawny i czy uda mi sie gdzies odkupic taki regulator bo jakos tak sprawdzalem i nie ma nigdzie jest ale do 125 a do 80 to nie ma niestety albo ciezko dostepny zobaczymy dzieki za pomoc panowie serdeczne!!
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez dominRS » 3/1/2010, 09:00

ale ja mowie o rozruszniku ;P
dominRS
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13/9/2009, 15:03
Lokalizacja: TST

Postprzez x_tream162 » 3/1/2010, 11:15

AHA czyli z regulatorem nadal nic ....kurde jak wyciagne silnik to znajde go napewno ,,,,,czyli ten rozrusznik jest poza silnikiem luzem? to cos nowego napewno masz na mysli apke rs80?
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez dominRS » 3/1/2010, 14:06

jeśli chodzi o ten rozrusznik not jak każdy jest przykręcony do silnika bodajże na dwie śruby,jak chcesz go odkręcić to nie musisz wyjmować silnika tylko odkręcasz dekielek od strony magneto i te dwie śrubki i rozrusznik wyjmujesz:) a i jeszcze w RS 50 czy 80 nie ma różnicy, rozruszniki są w tym samym miejscu bo to ten sam silnik jest :)
dominRS
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13/9/2009, 15:03
Lokalizacja: TST

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê