Zobacz wątek - Obrócone dwie korby jaka przyczyna?
NAS Analytics TAG

Obrócone dwie korby jaka przyczyna?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Kurt » 26/6/2009, 19:24

Jeszcze by może szukać 2moto jakieś bez prawa rejestracji czy coś byle był na chodzie, przełożyć silnik reszte sprzedać. Tylko czy by się opłacało to trzeba by policzyć.
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice


Znów nastepny mędrzec

Postprzez kargulvmax » 27/6/2009, 10:39

toper-utl napisał(a):Srednio wystarcza na 1.000 km - jak na dwa sezony to troszke mało.

Tak? aAskad te madrosci bierzesz FILOZOFIE?
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.


Następny

Postprzez kargulvmax » 27/6/2009, 10:48

Raczek_6 napisał(a):szlifowany wał jest już osłabiony (fabrycznie jest powierzchniowo utwardzany), a panewki dorabiane to nie ten materiał i niestety lubią się szybko zacierać.

Lepiej kupić silnik i jak dostaniesz 7dni gwarancji rozruchowej to na sprawdzenie czy wszystko działa powinno wystarczyć.

A stary silnik sprzedasz na części i odzyskasz część kasy.

Znów widzę mądrosci wypisujesz z kapelusza.Panewki musza byc z Japonii tak? Bo jak made in Japan to lepsze? Zatrzymałes sie w latach 70tych(choc pewnie Cię jeszcze na świecie nie było).Wkurza mnie takie piprzenie
W 7 dni silnik sprawdzisz? chyba ze go rozłozysz na czesci pierwsze i zweryfikujesz.Kupujac silnik zawsze jest to loteria nikt nie wie co sie z nim w przeszłości działo
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê