Obrócone dwie korby jaka przyczyna?
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Znów nastepny mędrzec
toper-utl napisał(a):Srednio wystarcza na 1.000 km - jak na dwa sezony to troszke mało.
Tak? aAskad te madrosci bierzesz FILOZOFIE?
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Następny
Raczek_6 napisał(a):szlifowany wał jest już osłabiony (fabrycznie jest powierzchniowo utwardzany), a panewki dorabiane to nie ten materiał i niestety lubią się szybko zacierać.
Lepiej kupić silnik i jak dostaniesz 7dni gwarancji rozruchowej to na sprawdzenie czy wszystko działa powinno wystarczyć.
A stary silnik sprzedasz na części i odzyskasz część kasy.
Znów widzę mądrosci wypisujesz z kapelusza.Panewki musza byc z Japonii tak? Bo jak made in Japan to lepsze? Zatrzymałes sie w latach 70tych(choc pewnie Cię jeszcze na świecie nie było).Wkurza mnie takie piprzenie
W 7 dni silnik sprawdzisz? chyba ze go rozłozysz na czesci pierwsze i zweryfikujesz.Kupujac silnik zawsze jest to loteria nikt nie wie co sie z nim w przeszłości działo
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości