Zobacz wątek - kranik w gsxf
NAS Analytics TAG

kranik w gsxf

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez lysy1976 » 14/1/2007, 13:04

mar111cin napisał(a):
Jeszcze tylko jedna sprawa, bak musi z czegoś dostawać powietrze inaczej było by takie ciśnienie w środku że paliwo by nie mogło się wydostać na zewnątrz


Odpowietrzanie o którym mówisz, odbywa się za pomocą odpowietrznika znajdującego się w korku wlewu paliwa do baku. (zapobiega to tzw. wakum)
<b>Łysy `76

ZXR 750 `95</b>
Avatar użytkownika
lysy1976
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/11/2006, 20:26
Lokalizacja: Górny Śląsk


Postprzez hugo2003 » 16/1/2007, 21:52

mar111cin a mozesz mi p[owiedziec jaka pozycja jest ta co mowiles ze paliwo samo splywa do gaznikow jak np moto dlugo stoi??? bo moja maszynka juz troche stoi i ostatnio troszke musialem pokatowac akume jak i rozrusznik.. pozdro 4 all
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez mar111cin » 20/1/2007, 14:55

na pokrętle jest taka strzałeczka zrobiona, to musi być ona skierowana w prawą strone.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez laido » 13/3/2007, 00:26

hej mam pytanie zauwazyłem ze moj kranik w zx6r jest nieszczelny.deliktanie z niego leci paliwo przy połozeniu zupełnym w lewo(w prawo nie sprawdzałem). czy jest mozliwosc jakas uszczelnienia tego kranika.??
laido
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10/3/2007, 16:52

Postprzez rad15 » 17/10/2007, 20:02

zgadzam sie z marc111nem,mam taki same moto scigalem juz zbiornik pare razy mialem nawet problem z jednym przewodem a mianowicie od podcisnienia poznalem w jaki sposob to wszysko pracuje i przyznaje racje macinowi pomogl mi juz pozrdo dla GSX;wcow
rad15
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 29/4/2006, 15:40
Lokalizacja: Rudziczka

Postprzez sonthin » 18/10/2007, 17:39

Witam! W moim Bandicie 600N z '97 roku, są 3 położenia: ON - czyli normalna praca, PR1 - służy do zalewania gaźników, np. po ich czyszczeniu, lub gdy moto długo stoi i paliwo uleci z gaźników i poz. RES czyli rezerwa. Myślę, że w Twoim będzie podobnie. Pozdrawiam:)
Avatar użytkownika
sonthin
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez driv3r3 » 18/10/2007, 19:59

chyba troche sie spóźniłes :D
driv3r3
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/5/2007, 22:10

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr