Zobacz wÄ…tek - Wrzucam bieg a ona gasnie ;/ co to?
NAS Analytics TAG

Wrzucam bieg a ona gasnie ;/ co to?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez jasql » 13/2/2008, 20:46

Nie wiem, czy tak sie da w twoim motocyklu, ale mozna sprobowac.

1, Wykrec swiece
2. Wcisnij jakis bieg. (obojetnie jaki, ale najlepiej dla bezpieczenstwa jakis wyzszy)
3. Nacisnij sprzeglo.
4. Zacznij krecic rozrusznikiem, i sprawdz czy jest iskra (krecac na sprzegle z wlaczonym biegiem)

Jak nie bedzie to wina elektryki. Jak motocykl zacznie tobie "uciekac" to wina sprzegla.

PS. A duzy halas jest jak wbijasz bieg :?:
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn


Postprzez Valentino-Rossi-46 » 13/2/2008, 22:17

Nie halas jest OK-jak powinno byc. Jutro sprawdze to co napisales i dam odpowiedz tak o 18:00
Ps.Jestem juz z elektrykiem umowiony na sobote
Ps2. Jak mam wrzucony bieg i wcisne sprzeglo (swieca jest wkrecona) moto jest wylaczone i chce je odpalic na biegu ze sprzeglem to nie da rady wiec jak wykrece swiece to tez nie da rady chyba
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk


Postprzez Valentino-Rossi-46 » 16/2/2008, 17:13

Znajomy-elektryk naprawil,moto odpala chodzi rowno na 1,5 tys obrotow jezdzi juz ;D. Na pytanie co bylo odpowiedzial: Tajemnica. No szkoda bo by sie przydalo wiedziec co to. Wiec z moto juz jest PRAWIE wszystko OK. Prawie bo: Na wolnych obrotach leci bialy dym z tlumika,przy 8tys obrotow strasznie kopci. I ogolnie nie wkreca sie przez to na obroty... to pewnie gasnik trzeba wyregulowac.
Btw. STOOO LAT ROSSIEMU Z OKAZJI 30 URODZIN;]
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez erell » 13/3/2008, 16:04

Odgrzeje nieco tego kotleta. Więc tak kupiłem sobie Gixera i miałem właśnie taki problemik, ale jak koledzy piszą to była wina czujnika stopki chyba się zacięła i dzięki wam mogłem się już dziś nie stresować, że się coś zepsuło. Dodam, że mam instrukcje w języku angielskim, znam nieco język, ale pojęć fachowych już nie, więc sobie trzeba bankowo sprawić PL wersje.


ps. Alleluja wam za takie pomocne posty
GSX-R 1000
Avatar użytkownika
erell
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 15/9/2007, 20:34
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 24/3/2008, 21:18

Nie zakładając nowego tematu-kontynuuje: Wyczyściłem gaźnik i filtr. Jest znacznie lepiej niż przedtem,ale teraz moto pięknie ciągnie do 6tyś obrotów na każdym biegu. Ale na wyższych biegach np. na 4 jak chce ja wkręcic do 10 to zatrzymuje się na 6tyś i dalej nie chce iść. A tak jak 1,2,3,4,5,6 to idzie do końca obrotomierz. Tylko jak juz mam te 10tyś obrotów np. na 4 to moto jakby łapał powietrze,lekko szarpnie znowu jest ok i po chwili znowu to samo-mówie jakby łapał fałszywe powietrze. Co to? Uszczelki?
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez krydka » 25/3/2008, 00:18

A może kroćce ssące masz popękane?
Mi przy MZ 250 łapał fajszywe powietrze (wiem że trochę to inny motocykl...) i były simmeringi na wale kiepskie
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 25/3/2008, 11:32

Króciec,mam 1 cylinder :) myśle że to raczej nie to,ale możliwe że za słabo włożyłem gaźnik. No nie wiem dziś zobacze. Co do simmeringów to też możliwe bo wcześniej koledzy o tym pisali-że jak mam świece czarną to możliwe że to włąsnie simmeringi,a czarna jest. Jak myślisz wymienił bym sam te simmeringi,cięzkie to jest? Jak mam się jeszcze bardziej upewnić że to simmeringi?
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez krydka » 25/3/2008, 21:39

To kroćce możemy wykluczyć, jest już łatwiej :) Może spróbuj posmarować czymś np. olejem szparę między gaźnikiem a wejściem do cylindra i odpal moto-jak Ci olej zassa, to znaczy że tam jest nieszczelne (tak przypuszczam bo sam tak nie robiłem, ale może wyjdzie ;) )
U mnie uszkodzenie simmeringów objawiało się następująco: jak odpaliłem maszynkę to obroty same wskakiwały na maksa i trzeba było albo zapłonem przygaszać, albo ssaniem zalewać;) najgorzej jak silnik był trochę ciepły i wskoczyła już na maksa obrotów, to jak wyłączyłem zapłonem, chodziła dalej-dieselek się zrobił;) wtedy trzeba było użyć ssania.
W MZ wymiana nie była bardzo trudna, ale trochę roboty jest, bo trzeba silnik rozpoławiać i pamiętać co gdzie i z czym powinno być;) Nie wiem jak bardzo skomplikowany jest Twój silnik, ale z małą pomocą chyba dasz radę;)
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 26/3/2008, 18:20

Mi właśnie moto nie skacze po obrotach,na niskich też równo pracuje. Sam silnika nie rozpoławiam :) wole nie ryzykować.
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez krydka » 27/3/2008, 16:00

Ewidentnie objawy są odmienne, więc to pewnie nie są uszczelniacze na wale. nic mi w obecnej chwili nie przychodzi do głowy...
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê