gsx600f zalewanie
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
VCO napisał(a):Ja to tam sie nie bawie w takie zeczy tylko łancuch na szczote przejade pare razy szlifierką potem extrakcyjną zmywam oliwą zasmaruje i zakładam
Jak ma tam pojeździć te 2 dni krucej bo np ulegnie uszkodzeniu guma w łańcuchu to wole sobie to darować tą jakąś gume jak sie rozciąga to skracam i tyle...
Zaraz grad obelg pewnie ale nie zamierzam sie bawić i cackać z chusteczką z takimi pierdułkami i wydawać na jakieś tubki po 50 dych Już lepiej to dać na nowy łańcuch niż na ten środek dla burżuazji![]()
A co do zaworów to ja bym regulował wtedy jak na zimnym silniku stojąc 15 metrów od moto głośniej słychać stuki jak prace silnika
Wydaje mi sie ze trzeba gaźnikami sie zająć i powinno pomóc kup sobie serwisówke tam powinno pisać co masz jak i kiedy robić...
>IMHO<
zapomniałeś powiedzieć że mówisz o jakiś pierdopędach

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
ahhhhh z gsx;em nie wiem co sie stalo ale musze jezdzic na RPI bo innaczej na otwartm ON albo RES gasnie po jakims odcinku nagle zaczyna przerywac dlawic sie a potem gasnie , nie wiem co sie stalo a na tym RPI ciagnie straszne ilosci wachy w czym jest problem?
- rad15
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 29/4/2006, 15:40
- Lokalizacja: Rudziczka
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości