silnik do R6
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
silnik do R6
witam powiedzcie mi jaki silnik by pasował do R6 2002 z innego motocykla albo może ma ktoś do sprzedania silnik
- glajdak
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
A co masz dokladnie walnięte w swoim silniku ?
Ja miałem zatraty tłok + cylinder.
Moj mechanik przedstawił mi dwie opcje: kupno drugiego silnika, albo poskladanie z innego, i polecal mi wybrac drugą opcję z poskladaniem z innych czesci bo wtedy widzial na swoje oczy w jakim stanie czesci bierze a z kupnem drugiego silnika to tez loteria bo albo kupisz dobry, albo prawie dobry.
No i dorwał do rozebrania silnik z 2003 r (juz na wtryskach) i poskladał mi ten moj gażnikowy + ten na wtrysku z 2003. Nie wiem dokładnie co co mi tam wstawil od tamtego ale dolny karter na pewno mam od tego z wtrysków bo lewy dekiel musze miec czarny, dekiel z modelu 99-02 nie pasuje do modelu na wtryskach.
Wspomnial cos jeszcze ze jest wstawiona chyba głowica od tego silnika z wtrysków (nie wiem nie jestem mechanikiem nie znam się) i mowił o delikatnej zmianie mocowań silnika ale zapewnial ze to nie ma wpływu na geometrie i zachowania się moto podczas jazdy no i ze tego nie widac nawet po zdjeciu owiewek.
Calosc mnie wyszła 2100zł (rozebranie, kupno potrzebnych czesci z silnika 2003r, czyszczenie, poskladanie, regulacje, synchro, olej, filtr, płyn chlodniczy, uszczelki, itp. w gratisie wymiana płynu hamulcowego)
Moto chodzi jak rakieta.
EDIT: Decyzja o kupnie czesci z silnika z 2003 padła dlatego, ze ciezko bylo dostacz dobrye czesci od silnika z 99-02 no i czesci z silnika z 03r były w 1000% lepszym stanie niz te z 99-02.
Ja miałem zatraty tłok + cylinder.
Moj mechanik przedstawił mi dwie opcje: kupno drugiego silnika, albo poskladanie z innego, i polecal mi wybrac drugą opcję z poskladaniem z innych czesci bo wtedy widzial na swoje oczy w jakim stanie czesci bierze a z kupnem drugiego silnika to tez loteria bo albo kupisz dobry, albo prawie dobry.
No i dorwał do rozebrania silnik z 2003 r (juz na wtryskach) i poskladał mi ten moj gażnikowy + ten na wtrysku z 2003. Nie wiem dokładnie co co mi tam wstawil od tamtego ale dolny karter na pewno mam od tego z wtrysków bo lewy dekiel musze miec czarny, dekiel z modelu 99-02 nie pasuje do modelu na wtryskach.
Wspomnial cos jeszcze ze jest wstawiona chyba głowica od tego silnika z wtrysków (nie wiem nie jestem mechanikiem nie znam się) i mowił o delikatnej zmianie mocowań silnika ale zapewnial ze to nie ma wpływu na geometrie i zachowania się moto podczas jazdy no i ze tego nie widac nawet po zdjeciu owiewek.
Calosc mnie wyszła 2100zł (rozebranie, kupno potrzebnych czesci z silnika 2003r, czyszczenie, poskladanie, regulacje, synchro, olej, filtr, płyn chlodniczy, uszczelki, itp. w gratisie wymiana płynu hamulcowego)
Moto chodzi jak rakieta.
EDIT: Decyzja o kupnie czesci z silnika z 2003 padła dlatego, ze ciezko bylo dostacz dobrye czesci od silnika z 99-02 no i czesci z silnika z 03r były w 1000% lepszym stanie niz te z 99-02.
-
omerx - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 9/4/2009, 19:51
- Lokalizacja: Leszno
tłoki sie konczą albo uszczelniacze zaworowe siadły 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
glajdak napisał(a):co może być przyczyną ze silnik kopci bo jest na allegro do sprzedania ale pisze ze na chodzie ale kopci
Na jaki kolor kopci?
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Jak juz wspomnialem kupienie dobrego silnika z 99-02 to loteria i nawet ta "gwarancja rozruchowa" za wiele Ci nie pomoże aby byc pewnym czy kupuje sie sprawny 100% silnik.
przekładka całego silnika z wtrysku nie pasuje ale jakimś cudem moj mechanik poskładał silnik wtryskowy i gaznikowy w jedno.
Nie wiem co tam będzie trzeba dokladnie u Ciebie w silniku wymienić, ale silniki z lat 99-02 oprócz padającej skrzyni mają jeszcze "kiepskie" cylindry, czyli lubią sobie pękać, dlatego tak mało jest tych silnikow na allegro, a jak juz jest to z pękniętym cylindrem, a pekniety cylinder = przekladka silnika bo taniej to wychodzi niż zabawa z wymianą karterów, rozrządów itp. A wiec jak wstawisz inny silnik z 99-02 to zawsze bedzie te ryzyko ze kiedys tam moze strzelic cylinder.
Moze pomyslisz nad tym i zrobisz tak jak zrobil moj mechanik, zdiagnozuj co dokladnie trzeba wymienić w Twoim silniku i poskladaj go z silnika na wtrysku.
Tylko, ze u mnie zajmował tym koles co naprawdę siedzi w temacie i zna sie na rzeczy.
Co do dymienia silnika, jezeli dymi na "siwo" (niebiesko) to znaczy, ze silnik juz się skonczył, czyli pali olej, wydaje się, ze wymieni sie pierscienie i po sprawie, ale przewaznie w takich przypadkach cylindry juz mają jakies mikro rysy od zużycia sie pierscieni. Nawet nie warto na taki silnik patrzec.
przekładka całego silnika z wtrysku nie pasuje ale jakimś cudem moj mechanik poskładał silnik wtryskowy i gaznikowy w jedno.
Nie wiem co tam będzie trzeba dokladnie u Ciebie w silniku wymienić, ale silniki z lat 99-02 oprócz padającej skrzyni mają jeszcze "kiepskie" cylindry, czyli lubią sobie pękać, dlatego tak mało jest tych silnikow na allegro, a jak juz jest to z pękniętym cylindrem, a pekniety cylinder = przekladka silnika bo taniej to wychodzi niż zabawa z wymianą karterów, rozrządów itp. A wiec jak wstawisz inny silnik z 99-02 to zawsze bedzie te ryzyko ze kiedys tam moze strzelic cylinder.
Moze pomyslisz nad tym i zrobisz tak jak zrobil moj mechanik, zdiagnozuj co dokladnie trzeba wymienić w Twoim silniku i poskladaj go z silnika na wtrysku.
Tylko, ze u mnie zajmował tym koles co naprawdę siedzi w temacie i zna sie na rzeczy.
Co do dymienia silnika, jezeli dymi na "siwo" (niebiesko) to znaczy, ze silnik juz się skonczył, czyli pali olej, wydaje się, ze wymieni sie pierscienie i po sprawie, ale przewaznie w takich przypadkach cylindry juz mają jakies mikro rysy od zużycia sie pierscieni. Nawet nie warto na taki silnik patrzec.
-
omerx - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 9/4/2009, 19:51
- Lokalizacja: Leszno
to ze silnik kopci lub bierze olej to pryszcz bo dopuki jezdzi i zapierd.... to nie ma co sie przejmowac.
ja to bym w pierwszej kolejności przeserwisowal ten silnik zawory gaźniki świece filtry olej bo może być tak ze jest kompletnie rozregulowany
zapłonu sie nie ustawia
ja to bym w pierwszej kolejności przeserwisowal ten silnik zawory gaźniki świece filtry olej bo może być tak ze jest kompletnie rozregulowany
zapłonu sie nie ustawia
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości