CBR 600F F3 po pełnym serwisie, a jednak coś nie tak...
Posty: 10
• Strona 1 z 1
CBR 600F F3 po pełnym serwisie, a jednak coś nie tak...
Witajcie,
Odebrałem dzis swoja F3 po pelnym serwisie (synchro, czyszczenie gaznikow, rozrzadm swiece, zawory itd.)
Generalnie calkiem inny motor niz przedtem, pozostal jednak pewien mankament. Mianowicie, wystepuje dosc wyrazne "zająknięcie" w zakresie ok. 4 - 5,5 tys obr. Motor jakby delikatnie sie przydusza, po czym przekraczajac 5,5 tys obr wyrywa jak strzala. Popytalem kolesi z innymi F3 i mowia ze maja podobnie i ze "ten typ tak ma" i ze ciezko idelanie wyregulowac 10-letni motor. Ile w tym prawdy? Czy u Was tez wystepuja takie lekkie zająknięcia?
Pozdr,
S.
Odebrałem dzis swoja F3 po pelnym serwisie (synchro, czyszczenie gaznikow, rozrzadm swiece, zawory itd.)
Generalnie calkiem inny motor niz przedtem, pozostal jednak pewien mankament. Mianowicie, wystepuje dosc wyrazne "zająknięcie" w zakresie ok. 4 - 5,5 tys obr. Motor jakby delikatnie sie przydusza, po czym przekraczajac 5,5 tys obr wyrywa jak strzala. Popytalem kolesi z innymi F3 i mowia ze maja podobnie i ze "ten typ tak ma" i ze ciezko idelanie wyregulowac 10-letni motor. Ile w tym prawdy? Czy u Was tez wystepuja takie lekkie zająknięcia?
Pozdr,
S.
- saintman
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30
Moze twój typ tak ma ale twierdzenie ze 10 letni motocykl ciezko wyregulowac to jakies brednie
Ja mam motocykl z '89r i pracuje jak by był elektryczny
Czyli zadnych tam zajÄ…kniec czy cos podobnego.Na moje oko taka przerwa w obr. swiadczy o niedostatecznej synchronizacji i stawiam na gaziory.


- zbyniooo
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 4/10/2006, 12:15
a ile taka przyjemność kosztuje?? chodzi mi o gruntowny serwis i gdzie robiłeś jeśli można wiedzieć.
A z tą przerwą i "ten typ tak ma" to w pełni zgadzam się ze Zbynieem.... synchro do poprawki, skoro wcześniej ci tak się nie jąkała to tym bardziej po ustawieniu gaziorów nie powinna.
A z tą przerwą i "ten typ tak ma" to w pełni zgadzam się ze Zbynieem.... synchro do poprawki, skoro wcześniej ci tak się nie jąkała to tym bardziej po ustawieniu gaziorów nie powinna.
-
kendzior2k - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 23/6/2007, 21:27
- Lokalizacja: Miękinia
Wczesniej bylo znacznie gorzej, w tym samym zakresie obrotow. Teraz nie ma juz tragedii ale we wspomnianym zakresie moto jakby na chwile sie przydusza a po chwili dostaje kopa. Dzieje sie tak nie zawsze - czasem mocniej czasem slabiej.
- saintman
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30
Trzeba podnieść iglice = dać mu więcej paliwa. Standardowy objaw to przydławka w tym zakresie obrotów. A że w F3 wyjęcie gaźników (rozkręcanie i skręcanie krućców) to koszmar mechanika to zazwyczaj nie chce się nikomu tego poprawiać. Jeśli chciałbyś wsadzić do tego jeszcze filr K&Na (wysokoprzepustowy) to trzeba by jeszcze bardziej "wysunąć" iglice. Oczywiście po podniesieniu iglic należałoby sprawdzić czy synchro się nie rozjechało.
Tak więc proponuję reklamację.
Tak więc proponuję reklamację.
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
najprawdopodobniej to wlasnie, jak moi przedmowcy napisali zle zsynchronizowane gazniki. Ale to moze byc takze inna przyczyna. Napisales, ze regulowane byly takze zawory, a wiec ktos nieumiejejetnie mogl ustawic zawory ssace na ktoryms z garow. Nawet niewielkie opoznienie i beda dzialy sie takie numery. Radze najpierw dokladnie zlokalizowac przyczyne i zlozyc reklamacje.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Witajcie,
Mala wskazowka... dzisiaj zamontowalem sportowy wydech przelotowy i sytuacja ulegla znacznej poprawie. Jest niewielkie zajakniecie przy ok. 5 tys obr ale w calym zakresie motor zachowuje sie duzo lepiej, a wspominana "dziura" daje sie juz ledwo wyczuc.
Mala wskazowka... dzisiaj zamontowalem sportowy wydech przelotowy i sytuacja ulegla znacznej poprawie. Jest niewielkie zajakniecie przy ok. 5 tys obr ale w calym zakresie motor zachowuje sie duzo lepiej, a wspominana "dziura" daje sie juz ledwo wyczuc.
- saintman
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30
I jeszcze jedno, co byc moze pomoze w lokalizacji problemu... motocykl odzyskuje wigor od ok. 7 tys obr, ale nierobi tego plynnie tylko nastepuje jakby lekkie szarpniecie. Przyrost mocy jest na tyle duzy i gwaltowny ze prowadzac motocykl na winklu kilka razy prawie mialem uslizg tylniego kola. Doslownie jakby wcisnac jakis przycisk "TURBO".
- saintman
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30
kazda f3 lapie 2 oddech przy 7 tys.. w przypadku f2 miało to miejsce przy 10 tys.. jezeli moto ci sie zmuli a potem uzyska duzo mocy to chyba normalne ze zerwie... a przyrost jest naprawde duzy nawet w normalnej sytuacji... problemu nalezy szukac w gaznikach.. pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości