Zobacz wątek - CBR 600F F3 po pełnym serwisie, a jednak coś nie tak...
NAS Analytics TAG

CBR 600F F3 po pełnym serwisie, a jednak coś nie tak...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 600F F3 po pełnym serwisie, a jednak coś nie tak...

Postprzez saintman » 18/7/2007, 21:35

Witajcie,
Odebrałem dzis swoja F3 po pelnym serwisie (synchro, czyszczenie gaznikow, rozrzadm swiece, zawory itd.)
Generalnie calkiem inny motor niz przedtem, pozostal jednak pewien mankament. Mianowicie, wystepuje dosc wyrazne "zająknięcie" w zakresie ok. 4 - 5,5 tys obr. Motor jakby delikatnie sie przydusza, po czym przekraczajac 5,5 tys obr wyrywa jak strzala. Popytalem kolesi z innymi F3 i mowia ze maja podobnie i ze "ten typ tak ma" i ze ciezko idelanie wyregulowac 10-letni motor. Ile w tym prawdy? Czy u Was tez wystepuja takie lekkie zająknięcia?
Pozdr,
S.
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30


Postprzez zbyniooo » 18/7/2007, 22:09

Moze twój typ tak ma ale twierdzenie ze 10 letni motocykl ciezko wyregulowac to jakies brednie :wink: Ja mam motocykl z '89r i pracuje jak by był elektryczny :twisted: Czyli zadnych tam zająkniec czy cos podobnego.Na moje oko taka przerwa w obr. swiadczy o niedostatecznej synchronizacji i stawiam na gaziory.
zbyniooo
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4/10/2006, 12:15


Postprzez kendzior2k » 19/7/2007, 08:38

a ile taka przyjemność kosztuje?? chodzi mi o gruntowny serwis i gdzie robiłeś jeśli można wiedzieć.
A z tą przerwą i "ten typ tak ma" to w pełni zgadzam się ze Zbynieem.... synchro do poprawki, skoro wcześniej ci tak się nie jąkała to tym bardziej po ustawieniu gaziorów nie powinna.
Avatar użytkownika
kendzior2k
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2007, 21:27
Lokalizacja: Miękinia

Postprzez saintman » 19/7/2007, 08:46

Wczesniej bylo znacznie gorzej, w tym samym zakresie obrotow. Teraz nie ma juz tragedii ale we wspomnianym zakresie moto jakby na chwile sie przydusza a po chwili dostaje kopa. Dzieje sie tak nie zawsze - czasem mocniej czasem slabiej.
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30

Postprzez musieli » 19/7/2007, 09:11

Trzeba podnieść iglice = dać mu więcej paliwa. Standardowy objaw to przydławka w tym zakresie obrotów. A że w F3 wyjęcie gaźników (rozkręcanie i skręcanie krućców) to koszmar mechanika to zazwyczaj nie chce się nikomu tego poprawiać. Jeśli chciałbyś wsadzić do tego jeszcze filr K&Na (wysokoprzepustowy) to trzeba by jeszcze bardziej "wysunąć" iglice. Oczywiście po podniesieniu iglic należałoby sprawdzić czy synchro się nie rozjechało.

Tak więc proponuję reklamację.
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone

Postprzez elco » 19/7/2007, 13:47

najprawdopodobniej to wlasnie, jak moi przedmowcy napisali zle zsynchronizowane gazniki. Ale to moze byc takze inna przyczyna. Napisales, ze regulowane byly takze zawory, a wiec ktos nieumiejejetnie mogl ustawic zawory ssace na ktoryms z garow. Nawet niewielkie opoznienie i beda dzialy sie takie numery. Radze najpierw dokladnie zlokalizowac przyczyne i zlozyc reklamacje.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez saintman » 27/7/2007, 07:44

Witajcie,
Mala wskazowka... dzisiaj zamontowalem sportowy wydech przelotowy i sytuacja ulegla znacznej poprawie. Jest niewielkie zajakniecie przy ok. 5 tys obr ale w calym zakresie motor zachowuje sie duzo lepiej, a wspominana "dziura" daje sie juz ledwo wyczuc.
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30

Postprzez musieli » 27/7/2007, 09:53

Odpowiedź masz dwa posty wyżej, to naprawdę standardowy objaw...

Tak, przelotowy wydech trochę łagodzi to zjawisko, ale jak widać nie do końca.
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone

Postprzez saintman » 27/7/2007, 11:55

I jeszcze jedno, co byc moze pomoze w lokalizacji problemu... motocykl odzyskuje wigor od ok. 7 tys obr, ale nierobi tego plynnie tylko nastepuje jakby lekkie szarpniecie. Przyrost mocy jest na tyle duzy i gwaltowny ze prowadzac motocykl na winklu kilka razy prawie mialem uslizg tylniego kola. Doslownie jakby wcisnac jakis przycisk "TURBO".
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30

Postprzez Leg1oN » 30/7/2007, 00:55

kazda f3 lapie 2 oddech przy 7 tys.. w przypadku f2 miało to miejsce przy 10 tys.. jezeli moto ci sie zmuli a potem uzyska duzo mocy to chyba normalne ze zerwie... a przyrost jest naprawde duzy nawet w normalnej sytuacji... problemu nalezy szukac w gaznikach.. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê