Motocykl dusi sie przy maksymalnie odkreconej manetce
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Motocykl dusi sie przy maksymalnie odkreconej manetce
Sprawa dotyczy Hondy CBR 1000rr z 2004r
Przy maksymalnie odkreconej manetce, na 3,4,5 biegu zauwazyłem, że przy 10tys obrotów motocykl nie przyspiesza i się dusi. Jednak po minimalnym odjeciu gazu motocykl wyrywa do przodu. Zauwazyłem też, że czasami na luzie gdy zwiększam obroty to wskazówka na chwilke zatrzymuje sie na 9tys obrotów i dopiero po chwili leci dalej do odciny. Jeśli to ważne to mam zamontowony przelotowy wydech bez exupa. Może mogłby mi ktoś coś doradzić, bo wiekszość ludzi odrazu wysyała mnie do serwisu z hamownią, a w mojej okolicy ciężko o taki.
Przy maksymalnie odkreconej manetce, na 3,4,5 biegu zauwazyłem, że przy 10tys obrotów motocykl nie przyspiesza i się dusi. Jednak po minimalnym odjeciu gazu motocykl wyrywa do przodu. Zauwazyłem też, że czasami na luzie gdy zwiększam obroty to wskazówka na chwilke zatrzymuje sie na 9tys obrotów i dopiero po chwili leci dalej do odciny. Jeśli to ważne to mam zamontowony przelotowy wydech bez exupa. Może mogłby mi ktoś coś doradzić, bo wiekszość ludzi odrazu wysyała mnie do serwisu z hamownią, a w mojej okolicy ciężko o taki.
- asimje7
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
kontrolka błędu się nie pali?? nie wiem jak w hondzie ale skmiń czy przepustnice powietrza sie nie zacinają , bo filtr paliwa i powietrza wydaje sie ze odpada , kumpel ma tak w gsxr własnie tak samo jak ty i był uszkodzony czujnik położenia przepustnic
- MieciuK1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 16/1/2013, 22:01
- Lokalizacja: Czarnków
Żadna kontrolka sie nie świeci... pare osob powiedziało mi, że może to być wina pompy paliwa albo jakiegoś czujnika, może własnie chodzi o ten czujnik przepustnicy... da rade go jakoś recznie sprawdzić czy potrzebny jest komputer do tego?
- asimje7
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56
- relakzstyle
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
- Lokalizacja: Puck
Filtr paliwa w tym moto jest podobno w pompie paliwa i jest nie wymienialny. Filtr powietrza oglądałem, nie wymieniałem go, ale nie wyglada jeszcze na bardzo zasyfiony. Chciałem zmierzyć cisnienie w pompie paliwa, ale za cholere nie umie odczepić tych przewodów paliwowych, chyba sa przyklejony czy coś... bede musiał sie udać z tym do serwisu. Dzisiaj sie przejchałem i zauwazyłem, że ta zamuła jest jednak nawet jak odpuszcze manetke, a predkość max bedzie gdzies okolo 250kmh. Od 220kmh motocykl strasznie szarpie i bardzo wolno przyspiesza. Macie może jeszcze jakies pomysły co sprawdzić przed udaniem sie do serwisu?
- asimje7
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56
Zawory były robione. Co do świec to nie wiem czy były wymieniane, bo tym motocyklem jeżdżę od 2 miesięcy, a przebieg to 34000. Tylko czy świece mogą powodować takie rzeczy. Z odpalaniem motocykla nie ma większych problemów.
- asimje7
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56
Wydech był robiony dość dawno. Filtr powietrza sprawdzałem, ale nie wymieniałem, bo nie wygląda jeszcze tak źle żeby wymagał wymiany(na moje oko, a mechanikiem nie jestem :p) . Wydaje mi się ze ostatnimi czasy wydech zaczął mocniej i częściej strzelać przy schodzeniu z obrotów, może to jest jakaś wskazówka? Jeszcze podczas ruszania spod świateł mam masakryczna zamułe, że moto czasami choćby chciało zgasnac, ale obstawiam ze to przez brak exupa, bo mam tak odkąd kupiłem cbrke.
Dzisiaj wymieniÄ™ te filtry powietrza i zdam relacje
Dzisiaj wymieniÄ™ te filtry powietrza i zdam relacje

- asimje7
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56
nie wiem czy kupiłem, jest to moj pierwszy litr wiec odrazu po zakupie nie odkręcałem na maxa, ale przy jezdzie probnej nic nie wyczułem. Zauwazyłem to z 2 tygodnie temu.
W sklepie ogladali mi te filtry i powiedzieli, że sa zasyfione ale, że nie aż tak, żeby moto mogł zamulać. Jednak i tak kupiłem 2 nowe filtry, wymieniłem i zrobiłem krótka jazde testową. Wydaje mi się, że to pomogło lub zamulanie chociaż troszke zmalało. Nie miałem za dużo czasu i miejsca, żeby przetestować to dokładnie bo ruch spory, ale wydaje mi sie, że jest lepiej. Na postoju rownież straciło sie zamulanie przy 9 tyś. Pojeżdze troche i jak stwierdze, że jednak jeszcze jest coś nie tak to sie odezwe. Tymczasem dziekuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
W sklepie ogladali mi te filtry i powiedzieli, że sa zasyfione ale, że nie aż tak, żeby moto mogł zamulać. Jednak i tak kupiłem 2 nowe filtry, wymieniłem i zrobiłem krótka jazde testową. Wydaje mi się, że to pomogło lub zamulanie chociaż troszke zmalało. Nie miałem za dużo czasu i miejsca, żeby przetestować to dokładnie bo ruch spory, ale wydaje mi sie, że jest lepiej. Na postoju rownież straciło sie zamulanie przy 9 tyś. Pojeżdze troche i jak stwierdze, że jednak jeszcze jest coś nie tak to sie odezwe. Tymczasem dziekuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

- asimje7
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56
ehh, jednak to nie to, może odrobinke pomogło. Jednak teraz mam wiekszy problem, po mocnym odkręceniu manetki na 2 biegu, moto zaczęło sie dusić odrazu, szarpie przy każdym troszke mocniejszym dodaniu gazu, identycznie jak szarpało wczesniej przy 10tyś. Zaczyna sie to juz od 5tyś. Jedynie na jedynce tego nie zauważyłem. Gdyby z tymi świecami nie było tyle roboty to bym je sprawdził, ale jestem umuwiony na jutro w serwisie także nie bede go rozkręcał.
- asimje7
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości