Zobacz wÄ…tek - Motocykl dusi sie przy maksymalnie odkreconej manetce
NAS Analytics TAG

Motocykl dusi sie przy maksymalnie odkreconej manetce

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Motocykl dusi sie przy maksymalnie odkreconej manetce

Postprzez asimje7 » 16/5/2014, 12:05

Sprawa dotyczy Hondy CBR 1000rr z 2004r
Przy maksymalnie odkreconej manetce, na 3,4,5 biegu zauwazyłem, że przy 10tys obrotów motocykl nie przyspiesza i się dusi. Jednak po minimalnym odjeciu gazu motocykl wyrywa do przodu. Zauwazyłem też, że czasami na luzie gdy zwiększam obroty to wskazówka na chwilke zatrzymuje sie na 9tys obrotów i dopiero po chwili leci dalej do odciny. Jeśli to ważne to mam zamontowony przelotowy wydech bez exupa. Może mogłby mi ktoś coś doradzić, bo wiekszość ludzi odrazu wysyała mnie do serwisu z hamownią, a w mojej okolicy ciężko o taki.
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56


Postprzez SpeedyGonzales » 16/5/2014, 13:34

Serwis gaźnika kiedy ostatni raz robiłeś?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG


Postprzez asimje7 » 16/5/2014, 14:35

1000rr jest na wtrysku
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Postprzez MieciuK1 » 16/5/2014, 21:08

kontrolka błędu się nie pali?? nie wiem jak w hondzie ale skmiń czy przepustnice powietrza sie nie zacinają , bo filtr paliwa i powietrza wydaje sie ze odpada , kumpel ma tak w gsxr własnie tak samo jak ty i był uszkodzony czujnik położenia przepustnic
MieciuK1
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/1/2013, 22:01
Lokalizacja: Czarnków

Postprzez asimje7 » 16/5/2014, 21:20

Żadna kontrolka sie nie świeci... pare osob powiedziało mi, że może to być wina pompy paliwa albo jakiegoś czujnika, może własnie chodzi o ten czujnik przepustnicy... da rade go jakoś recznie sprawdzić czy potrzebny jest komputer do tego?
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Postprzez relakzstyle » 18/5/2014, 19:30

sprawdz po pierwsze filtr powietrza i paliwa, zacznij od banałów
relakzstyle
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
Lokalizacja: Puck

Postprzez asimje7 » 18/5/2014, 20:10

Filtr paliwa w tym moto jest podobno w pompie paliwa i jest nie wymienialny. Filtr powietrza oglądałem, nie wymieniałem go, ale nie wyglada jeszcze na bardzo zasyfiony. Chciałem zmierzyć cisnienie w pompie paliwa, ale za cholere nie umie odczepić tych przewodów paliwowych, chyba sa przyklejony czy coś... bede musiał sie udać z tym do serwisu. Dzisiaj sie przejchałem i zauwazyłem, że ta zamuła jest jednak nawet jak odpuszcze manetke, a predkość max bedzie gdzies okolo 250kmh. Od 220kmh motocykl strasznie szarpie i bardzo wolno przyspiesza. Macie może jeszcze jakies pomysły co sprawdzić przed udaniem sie do serwisu?
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Postprzez RUTRA.RD » 20/5/2014, 07:41

zawory zrob i synchro przepustnic a szczegolnie synchro i swiece
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez asimje7 » 20/5/2014, 09:08

Zawory były robione. Co do świec to nie wiem czy były wymieniane, bo tym motocyklem jeżdżę od 2 miesięcy, a przebieg to 34000. Tylko czy świece mogą powodować takie rzeczy. Z odpalaniem motocykla nie ma większych problemów.
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Postprzez RUTRA.RD » 21/5/2014, 08:04

a skad wiesz ze byly robione ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez asimje7 » 21/5/2014, 09:04

Znajomy od którego kupowałem, robił to rok temu
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Postprzez RUTRA.RD » 21/5/2014, 10:03

takie historie juz widzialem :)

ale ok

wiec zobacz w jakim stanie masz filtr powietrza
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez asimje7 » 21/5/2014, 10:48

Wydech był robiony dość dawno. Filtr powietrza sprawdzałem, ale nie wymieniałem, bo nie wygląda jeszcze tak źle żeby wymagał wymiany(na moje oko, a mechanikiem nie jestem :p) . Wydaje mi się ze ostatnimi czasy wydech zaczął mocniej i częściej strzelać przy schodzeniu z obrotów, może to jest jakaś wskazówka? Jeszcze podczas ruszania spod świateł mam masakryczna zamułe, że moto czasami choćby chciało zgasnac, ale obstawiam ze to przez brak exupa, bo mam tak odkąd kupiłem cbrke.

Dzisiaj wymieniÄ™ te filtry powietrza i zdam relacje ;)
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Postprzez RUTRA.RD » 21/5/2014, 13:47

wymien filtr i zrob synchro przepustnic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Kaai » 21/5/2014, 13:54

nie kupiłeś jej już z tym?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez asimje7 » 21/5/2014, 16:59

nie wiem czy kupiłem, jest to moj pierwszy litr wiec odrazu po zakupie nie odkręcałem na maxa, ale przy jezdzie probnej nic nie wyczułem. Zauwazyłem to z 2 tygodnie temu.

W sklepie ogladali mi te filtry i powiedzieli, że sa zasyfione ale, że nie aż tak, żeby moto mogł zamulać. Jednak i tak kupiłem 2 nowe filtry, wymieniłem i zrobiłem krótka jazde testową. Wydaje mi się, że to pomogło lub zamulanie chociaż troszke zmalało. Nie miałem za dużo czasu i miejsca, żeby przetestować to dokładnie bo ruch spory, ale wydaje mi sie, że jest lepiej. Na postoju rownież straciło sie zamulanie przy 9 tyś. Pojeżdze troche i jak stwierdze, że jednak jeszcze jest coś nie tak to sie odezwe. Tymczasem dziekuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam ;)
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Postprzez RUTRA.RD » 22/5/2014, 07:24

polataj ze 100 km zobacz kolor swiec - jak trzeba dobierz mieszanke i zrob synchro
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez asimje7 » 22/5/2014, 16:53

ehh, jednak to nie to, może odrobinke pomogło. Jednak teraz mam wiekszy problem, po mocnym odkręceniu manetki na 2 biegu, moto zaczęło sie dusić odrazu, szarpie przy każdym troszke mocniejszym dodaniu gazu, identycznie jak szarpało wczesniej przy 10tyś. Zaczyna sie to juz od 5tyś. Jedynie na jedynce tego nie zauważyłem. Gdyby z tymi świecami nie było tyle roboty to bym je sprawdził, ale jestem umuwiony na jutro w serwisie także nie bede go rozkręcał.
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Postprzez miki1406 » 22/5/2014, 17:01

Wymieniany tłumik - exup jest?? Lambda jest??
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez asimje7 » 22/5/2014, 17:02

Exupa nie ma, ale motocykl wczesniej jeździł dobrze, tak mi sie przynajmniej wydaje. Lambdy nie ma, ponieważ jest to wersja USA, w której tego nie było.
asimje7
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/5/2014, 11:56

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê