Regulacja zawieszenia w CBR XX
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Regulacja zawieszenia w CBR XX
Witam!
Jak w temacie.Prosze o jakies rady.W manualu nic nie ma.
Waze 115kg czasem kogos zabieram na moto.Mam wrazenie ze tyl jest zbyt mietki a przod zbyt twardy.
Co z tym zrobic i jak sie pobawic ustawieniem zawieszenia.
Pozdrawiam,michal
Jak w temacie.Prosze o jakies rady.W manualu nic nie ma.
Waze 115kg czasem kogos zabieram na moto.Mam wrazenie ze tyl jest zbyt mietki a przod zbyt twardy.
Co z tym zrobic i jak sie pobawic ustawieniem zawieszenia.
Pozdrawiam,michal
- njoy24
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/5/2006, 18:43
- Lokalizacja: Wawa
Regulacja zawieszenie w XX jest bardzo prosta,,,,,szczegolnie z przodu,,,,,,,,,,,tzn nic tam nie mozna przestawic,,,,
Natomiast z tylu wymaga specjalistycznych narzedzi typu mlotek i bardzo duzy plaski srubowkret,,,,,,,,,,
Zacznij od ustawiemnia napiecia wstepnego sprezyny,,,,,,,tak zeby motor usiadl pod swoim i twoim ciezarem jakies 35-40mm.
Postaw moto na podnozek cantralny,zmierz dystans pomiedzy tylna osia a jakims stalym punktem na zadupku,,,,,,,,,,,nastepnie postaw moto na ziemie i usiadz tak jak bys jechal,,,,,,,,,potrzebna pomoc drugiej osoby,,,,,,,,,,,roznica powinna byc tak jak zaznaczylem 35-40 mm.Jezeli nie to trzeba przestawic te dwie sruby na amortyzatorze za pomoca mlotka.
Jedyna nastepna rzecz to sila tlumienia odbicia z tylu,na samym dole amortyzatore jest poretlo,,,,,,plaski srubo.Jak bedziesz mial ustawione sprezyne to mozesz tym sie pobawic z zobaczyc co ci posuje.Ale tak na marginesie to zawieszenie w XX jest bardzo tendetne,nie oczekuj zbyt duzo,,,
Natomiast z tylu wymaga specjalistycznych narzedzi typu mlotek i bardzo duzy plaski srubowkret,,,,,,,,,,
Zacznij od ustawiemnia napiecia wstepnego sprezyny,,,,,,,tak zeby motor usiadl pod swoim i twoim ciezarem jakies 35-40mm.
Postaw moto na podnozek cantralny,zmierz dystans pomiedzy tylna osia a jakims stalym punktem na zadupku,,,,,,,,,,,nastepnie postaw moto na ziemie i usiadz tak jak bys jechal,,,,,,,,,potrzebna pomoc drugiej osoby,,,,,,,,,,,roznica powinna byc tak jak zaznaczylem 35-40 mm.Jezeli nie to trzeba przestawic te dwie sruby na amortyzatorze za pomoca mlotka.
Jedyna nastepna rzecz to sila tlumienia odbicia z tylu,na samym dole amortyzatore jest poretlo,,,,,,plaski srubo.Jak bedziesz mial ustawione sprezyne to mozesz tym sie pobawic z zobaczyc co ci posuje.Ale tak na marginesie to zawieszenie w XX jest bardzo tendetne,nie oczekuj zbyt duzo,,,
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Przy tej wadze proponuję wymianę tylnego amorka na Wilbersa, który zresztą ma osobne pokrętło do regulacji, które mocuje się w widocznym i łatwo dostępnum miejscu. Jeśli jesteś zainteresowany wyceną zapraszam na priv.
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości