Tłumik z nierdzewki po przejściach.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Tłumik z nierdzewki po przejściach.
Mam sprawę. Otóż posiadam Yamaha z dwoma wydeszkami z nierdzewki. Oba wydeszki są po niewielkich przejściach. Ślady te psują efekt wizualny. Potrzebuje je jakoś poratować. Zakup nowych nie wchodzi w grę. Wolał bym też nie wydać na ich naprawę/renowację jakiejś astronomicznej ceny.
Chciałbym je pomalować na czarno, ale nie wiem jak się do tego zabrać. I tu kieruje moje pytanie do szanownych użytkowników serwisu, co by mi trochę poradzili jak to ugryźć. Czy siąść sobie w końciku z papierkiem ściernym i drzeć ( do wiosny sporo czasu), czy oddać to jakiemuś lakiernikowi.
Pozdrawiam.
Chciałbym je pomalować na czarno, ale nie wiem jak się do tego zabrać. I tu kieruje moje pytanie do szanownych użytkowników serwisu, co by mi trochę poradzili jak to ugryźć. Czy siąść sobie w końciku z papierkiem ściernym i drzeć ( do wiosny sporo czasu), czy oddać to jakiemuś lakiernikowi.
Pozdrawiam.
-
Wania852 - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Siepraw
POszuak Edzia w necie Edhaust wyslij mu zdjecia czy da sie cos z tym zrobic. Moze za kilka stowek zmieni Ci poszycie. Moze wystarczy spolerowac....
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
da sie pomalować nierdzewke żeby sie farba w ogóle trzymała ? 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
znalezione dzięki google:
Halina napisał(a):Autor: Halina (---.gda.pl)
Data: 2002-11-26 21:45:55
Stal nierdzewną należy odtłuścić ( umyć wodą z detergentem - wybrać taki bez lanoliny- a następnie czystą wodą albo do odtłuszczenia użyć rozpuszczalnka np. ksylen), lekko oczyścić piaskiem lub elektrokorundem tak, aby usunąć wszelkie zanieczyszczenia, a następnie dokładnie odpylić. Można również podłoże oczyścić szczotką drucianą pod warunkiem, że szczotka będzie ze stali nierdzewnej oraz najlepiej nowa ( w żadnym przypadku nie była nią czyszczona stal węglowa, ocynk, ołów itp.).
Na dobrze przygotowane podłoże eksploatowane w warunkach atmosferycznych można nałożyć zestaw farb epoksydowo-poliuretanowych. Grunt epoksydowy to dwuskładnikowa farba najlepiej na pigmentach inertnych, utwardzana poliaminą, farba nawierzchniowa to również dwuskadnikowa farba poliuretanowa. Oba wyroby mogą występować w wersji rozpuszczalnikowej lub wododyspersyjnej. W przypadku ręcznego czyszczenia podłoża należy wybrać do gruntowania farbę z grupy farb tolerujących gorsze przygotowanie powierzchni. Alternatywą może być farba proszkowa poliestrowa ( dla konstrukcji w warunkach atmosferycznych) lub epoksydowo-poliestrowa ( wewnątrz pomieszczeń).
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Zapodaj jakieś fotki.Nie opisujesz jak są zbudowane.Czy są pospawane czy nitowane.Trzeba je rozmontować,wyprostować,wyklepać,złożyć i pomalować lub przepolerować.Jak coś dzwoń wieczorami jeśli będziesz potrzebował jakiejś podpowiedzi-506436737.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
-
edzio - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
Jak będziesz malował to pamiętaj o farbie odpornej na wysoką temperaturę. Ja na twoim miejscu najpierw spróbował bym sam a jak nie wyjdzie to w tedy do lakiernika. Może uda ci się samemu to zrobić to zaoszczędzisz 

-
hubertkatana1999 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 15/2/2014, 19:24
- Lokalizacja: Śląsk
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości