Bandit 650 wtrysk 2008 rp. brak wolnych obrotów
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Bandit 650 wtrysk 2008 rp. brak wolnych obrotów
Witajcie.
Mam taki problem. Po odłączeniu akumulatora, zdjęciu zbiornika i dłuższym postoju motocykla, poskładałem go ponownie. Przy próbie uruchomienia silnika, nie ma żadnego odzewu. Natomiast, kiedy załączam zapłon i załączam czerwony start, w momencie kiedy pompa paliwa pracuje motor odpala, wchodzi na obroty, i gdyby go trzymać tak ok. 4-5 to chodzi a w momencie zejścia niżej silnik gaśnie. Następna próba uruchomienia jest negatywna, chyba, że znowu robię to w momencie pracy pompy paliwa.
Miałem taki sam problem ze 2 lata temu ale po dwóch dniach próby, sam zniknął i silnik zaczął normalnie pracować.
Zastanawiam się czy nie jest to jakiś czujnik, ponieważ normalnie po załączeniu czerwonego start, pompa zawsze przez chwilę pracuje i po chwili staje. Nie wiem jak jest w momencie kręcenia rozrusznikiem, czy pracuje ona stale czy chwilowo.
Może ma ktoś pomysła?
Pozdrawiam
Mam taki problem. Po odłączeniu akumulatora, zdjęciu zbiornika i dłuższym postoju motocykla, poskładałem go ponownie. Przy próbie uruchomienia silnika, nie ma żadnego odzewu. Natomiast, kiedy załączam zapłon i załączam czerwony start, w momencie kiedy pompa paliwa pracuje motor odpala, wchodzi na obroty, i gdyby go trzymać tak ok. 4-5 to chodzi a w momencie zejścia niżej silnik gaśnie. Następna próba uruchomienia jest negatywna, chyba, że znowu robię to w momencie pracy pompy paliwa.
Miałem taki sam problem ze 2 lata temu ale po dwóch dniach próby, sam zniknął i silnik zaczął normalnie pracować.
Zastanawiam się czy nie jest to jakiś czujnik, ponieważ normalnie po załączeniu czerwonego start, pompa zawsze przez chwilę pracuje i po chwili staje. Nie wiem jak jest w momencie kręcenia rozrusznikiem, czy pracuje ona stale czy chwilowo.
Może ma ktoś pomysła?
Pozdrawiam
-
jozeks73 - Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 19/9/2008, 20:10
- Lokalizacja: Zielona Góra
rozbierz wszystko jeszcze raz co bylo rozbierane i złóż patrząc bacznie w servis manual to chyba najprostsze rozwiązanie, kod błędu powinny wywalić a jak go nie wywala to chu wie co się dzieje, wiec jak nie ma błędu to nie czujnik czyli nie elektronika wiec może paliwo nie dochodzi, kranik pod bakiem jeśli jest przykrecony, uciśnięty przewód, popatrz dobrze w ten deseń
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości