Suzuki GSX 600 1990 ZnikajÄ…ce paliwo
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX 600 1990 ZnikajÄ…ce paliwo
Cześć. Zostałem posiadaczem Suzuki Gsx 600f z 1990 roku. Zalałem do pełna bak i przejechałem 80km. Motocykl zostawiłem w garażu i co dwa dni zauważałem ubytki paliwa np. na wskazówce jak i w zbiorniku. Nie ma żadnych wycieków pod "moto" ani nie czuć benzyny w pomieszczeniu gdzie ją trzymam a ubyło pół zbiornika. Problem jak dla mnie zagadka.
P.S Dodam, że nie przybywa ilości oleju, a paliwo parując przez bak nie byłoby w stanie ulotnić się tak szybko w takich ilościach przez te parę dni. LWG Panowie. Pomóżcie
P.S Dodam, że nie przybywa ilości oleju, a paliwo parując przez bak nie byłoby w stanie ulotnić się tak szybko w takich ilościach przez te parę dni. LWG Panowie. Pomóżcie
- Tetro
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
- Lokalizacja: Radom
-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
Dziękuję za link ale takie rzeczy w ogóle nie biorę pod uwagę gdyż motocykl przebywa na prywatnym terenie i na dodatek osobistym garażu gdzie ja mam tylko klucz, więc jakby tak miało być że mi kradnie ktoś paliwo to nie prosiłbym o pomoc. Tak naprawdę przygodę z motocyklami zaczynam teraz i takiej sytuacji nie umiem wyjaśnić. Przychodzi mi do głowy tylko wadliwe działanie kranika ( jest lekko przypocony ). Ubytki w takich ilościach byłyby widoczne gdzieś na elementach motocykla albo by nieźle śmierdziało. Chciałbym jeszcze zapytać ale to chyba jasne, że w tym modelu nie ma możliwości zamknięcia kranika. Dostępne opcje ustawienia to ON, PRI, RES. Ustawiłem osobiście na ON. Jak kupowałem to Suzuki poprzedni właściciel wspominał coś o kraniku że go nie ruszał i miał ustawione na PRI czyli na zimowe, trudne odpalanie. Poczytałem i dowiedziałem się że na takich ustawieniach nie można się poruszać ani zostawiać go na bezruchu bo zaleje cylindry. Pamiętam także, że podczas oględzin paliwo podchodziło pod rezerwę. Bardzo proszę o poważne podejście do tematu. Lwg
- Tetro
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
- Lokalizacja: Radom
Witam.
Chcę powrócić do sprawy. Mało tą Suzi jeździłem i w końcu wziąłem się za rozbieranie owiewek i zdjęcie baku. Okazało się, że paliwo uciekało przez kranik. Przez membrany oraz pokrętło. Rozebrałem to, przeczyściłem chociaż nie było potrzeby. Skręciłem wszystko z powrotem jeszcze mocniej. Zalałem ok litr benzyny. Odpaliłem motocykl aby sprawdzic czy kranik działa i zgasiłem. Po chwili widać ze benzyna skrapla się przez membranę u dołu oraz dziwnym sposobem przez pokrętło. Czy zestaw naprawczy wyeliminuje wyciek ? Czy kupić jakąś używkę
nie ma formy UP na forum.
post po niżej usunąłem
ty zapoznaj się dokładnie z regulaminem
senekkorzenna
Chcę powrócić do sprawy. Mało tą Suzi jeździłem i w końcu wziąłem się za rozbieranie owiewek i zdjęcie baku. Okazało się, że paliwo uciekało przez kranik. Przez membrany oraz pokrętło. Rozebrałem to, przeczyściłem chociaż nie było potrzeby. Skręciłem wszystko z powrotem jeszcze mocniej. Zalałem ok litr benzyny. Odpaliłem motocykl aby sprawdzic czy kranik działa i zgasiłem. Po chwili widać ze benzyna skrapla się przez membranę u dołu oraz dziwnym sposobem przez pokrętło. Czy zestaw naprawczy wyeliminuje wyciek ? Czy kupić jakąś używkę
nie ma formy UP na forum.

ty zapoznaj się dokładnie z regulaminem

senekkorzenna
- Tetro
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
- Lokalizacja: Radom
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości