problem z f3
Posty: 16
• Strona 1 z 1
problem z f3
witam... mam problem z moja f3... wyjezdzam robie kilka, kilkanascie km.. i nagle motor slabnie nie chce sie wkrecac... zaczyna nierowno chodzic i gasnie.. odczekuje kilka minut i jest ok.. ale jak mi juz zgasnie w trakcie jazdy to albo mam jakies zludzenia albo wtedy akumulator wydaje sie byc rozladowany.. obajawy wskazuja na odpowietrzenie lub cos z filtrami.. sprawdzalem filtr za kranikiem.. wygladal ok... ale wymienie go.. sprawdzic jeszcze musze bo sa jakies filtry czy filtr przy komorach plywakowych, filtr na kreniku... czy wiecie cos o innych podobnych sytacjach i czym moga byc powodowane.. coze cos z elektryka... pozdrawiam i z gory dziekuje za uidzelone info
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Prawdopodobnie jest tak jakim myślisz-zanieczyszczony(e) fltr(y) paliwa, przy okazji wymiany albo przed nią sprawdź czy poprostu ci się jakiś przewód paliwowy nie zagiął albo czy nie ma w nim syfu, niewiem jak w F3 ale w F2 jest kranik więc (jak jest) to warto go też sprawdzić i przeczyścić.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
...Zawsze jestem sobÄ… nie statystykÄ… OBOP'u...
Honda CBR 600 PC25
Honda CBR 600 PC25
-
siegi_85 - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 17/2/2007, 00:11
- Lokalizacja: Rybnik
hmm. wlasnie dzis wymienilem filtr ten za kranikiem... przeczyscilem kranik sprawdzilem odpowietrznie.. i nic, zrobilem 20 km i moto padlo... moze cos z akumulatorem ale z tego co wiem to padalby tylko na niskich obrotach... moze cos z zaplonem albo pompa paliwowa... dziwne jest to ze jak moto padnie to akumulator ledwo co potrafi zakrecic... moze to jakies zwarcie sie robi i mi akumulatro rozladowuje az tak mocno... co mozna jeszcze w taqkim przypadku sprawdzic... dziekuje za odp pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
sprawdzilem regulator i z tego co wiem wszytko ok... sprawdze jak wyglada sprawa z ladowaniem.. musze pojechac nia do jakiegos elektryka niech sobie ja oceni bo ze mnie elektryk zaden... a jakby akumulator byl do dupy czy jest mozliwe zeby raz sie ladowal i zaraz zdychal? dzieki za odp pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
weź odpal motocykl i przyłóż miernik plus do klemy z plusem minum do klemy z minusem i zobacz jakie masz wskazania na mierniku ile jest vlotów, dodaj gazu i zobacz czy wartość rośnie, powinna oscylować pomiędzy 12,5 a 13-14V jeśli tak jest to znaczy że masz ładowanie jeśli nie to coś jest nie tak, jeśli będą przybliżone wartości to może (nie musi) oznaczać że masz trzaśnięty akumulator. Popsikaj wszystkie kostki od instalacji jakimś kontaktem, może któraś jest zaśniedziała. Posprawdzaj wszystkie przewody paliwowe.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
akumulator napewno nie. instalacja nie pobiera prądu z niego jak tylko alternator zaczyna ładować. Jeżeli ładowanie jest ok to ja bym w całkowitej ciemności odpalił moto i przyglądnął się czy nie ma gdzieś przebić. Zobacz też kondycje kabli i świec. Świece wyczyść szczotką drucianą nie pilnikiem! kable umyj wodą z mydłem lub ludwikiem, ale niczym innym i pożądnie wysusz na wietrze nie na słońcu. Sprawdź jak wygląda iskra. Wykręć świece, zapnik kabel, przyłóż do ramu i pal. I wszystkie po koleji.
To dość proste czynności. Jak nie pomoże będziemy dalej kombinować.
To dość proste czynności. Jak nie pomoże będziemy dalej kombinować.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
sprawdzalem miernikiem i wlasnie mial tak standardowo a przy dodaniu gazu nie przekraczalo o ile pamietam 14,5... dzis wyjezdzam wiec dopiero na niedziele moze sobote sprawdze reszte o ktorej piszecie... o wynikach dam znac natychmiast jak cos bede wiedzial... pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
dzis zmienilem akumulator i jezdzilem. zrobilem okola 70 km i nie padl... wszystko wydaje sie byc ok ale asekuracyjnie sprawdze pompe jeszcze.. polacze ja ze standardowym przezraczystym wezykiem i wyprowadze go tak zebym widzial czy jest w nim paliwo.. gdyby mi moto stanelo to bede wiedzial czy pompa sie nie przyciela... pozdrawaim wszystkich dzieki za pomoc.. o wszystkim bede informowal
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
a jednak tylko sie wydawalo... teraz juz jestem praktycznie pewien ze to winna elektruki.. padla mi ponownie i sprawdzilem pompe... pompa jest ok... a akumulator znow nie byl wstanie zakrecic... odrazu byl rozladowany kompletnie... tak ze prawie natychmias zaczynal cykac rozruch.. juz zaczynam tracic nadzieje.. hehe.. moze ktos ma inne pomysly co by tu zaradzic w moim przypadku
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
A moze masuje Ci jakis kabel ?
Ja ostatnio mialem taka sytuacje, wydawalo mi zie za za niskie obroty, ale ok, doladowalem... bylo ok troszke i znow to samo Na pych, doladowal nieco i znow ...
wkurzylem sie, pomierzylem i co bylo ?Kabel od czujki otwarcia nóżki byl lekko przetarty na izolacji i dotykal ramy, a ze na ramie masz - na kabelku + powolutku sie ozladowywal przez masowanie
Sprawdz moze przetarcia przewodów.
Ja ostatnio mialem taka sytuacje, wydawalo mi zie za za niskie obroty, ale ok, doladowalem... bylo ok troszke i znow to samo Na pych, doladowal nieco i znow ...
wkurzylem sie, pomierzylem i co bylo ?Kabel od czujki otwarcia nóżki byl lekko przetarty na izolacji i dotykal ramy, a ze na ramie masz - na kabelku + powolutku sie ozladowywal przez masowanie
Sprawdz moze przetarcia przewodów.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
hmm.. zaprowadzilem ja do elektryka z zawodu.. poza tym facet jest prawdziwym motocyklista, jezdzi od wielu lat jedynie motocyklami, niezaleznie od pory roku i pogody... jezeli on nic nie znajdzie to juz tylko porzadny serwis... ale tam to wypluje troche siana... sam znac jak sie czegos dowiem... powiem tez o waszych podpowiedziach... dzieki za pomoc
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
witam... bylem dzis po moto.. okzalo sie ze pompa nie jak podejzewalem sie zacinala tylko dawala za duzo paliwa i prewdopodobnie zalewal mi sie co powodowalo zie gasl...paliwo wlewalo sie od odpowietrzenia gaznikow.. bede teraz jezdzil bez pompy zobacze czy sie nie bedzie powtazac problem... cala elektryke mam sprawdzona... moto nie chcialo odpalac bo cos nie tak mam z rozrusznikiem.. wystarczy popchnac do tylu na 2 i zaraz odpala... ale nie jest tak za kazdym razem.. wiec narazie tez nie bede tego rozbieral... pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości