Filtr K&N i Akrapovic R1 RN09 na wtyrysku
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Filtr K&N i Akrapovic R1 RN09 na wtyrysku
Kupiłem motocykl R1 rn09 (pierwszy model na wtrysku) z założonym filtrem powietrza K&N i Końcówką wydechu akrapovic(tytanowy średnio głośny,przyjemny dla ucha).Zastanawiam się czy te dołożone elementy cokolwiek dają, chodzi mi o elastyczność i moc.Jeżeli jednostka sterująca pracą silnika prawdopodobnie jest oryginalna fabryczna.Motocykl chodzi dobrze zbiera się prawidłowo już z dołu.Ale nie mam porównania z takim samym ale na seryjnym filtrze i tłumniku.Czy takie modyfikacje bez Power comandera lub przestrojenia komputera mają sens?
- gozdzik77
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33
nie maja zbytniego sensu, mogą przynieś +2 konie jak i minus 2 konie. sama końcówka ok dla dzwieku, filtr K&N tylko gdy sie silnik stroi
zresztą jeśli dobrze pójdzie za jakis misiac zobaczycie wyniki z hamowni przed strojeniem i po ile to daje
( full układ plus K&N )
zresztą jeśli dobrze pójdzie za jakis misiac zobaczycie wyniki z hamowni przed strojeniem i po ile to daje

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości