Zobacz wątek - Zerwana linka od sprzęgła
NAS Analytics TAG

Zerwana linka od sprzęgła

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zerwana linka od sprzęgła

Postprzez lukasz2161 » 23/7/2013, 18:45

Witam, mam problem, zerwała mi się linka od sprzęgła (suzuki GSX600f), mam nową i chcę ją wymienić jednak by dostać się do linki w silniku należy odkręcić pokrywę chronioną przez 3 śruby na imbusy, 2 odkręciłem bez problemu, jednak 3 ma wyrobiony gwint i nie można jej odkręcić. Na innych forach czytałem o kleju to metalu dzięki któremu przykleiłbym klucz do śruby i wykręcił całość jednak czy ten klej jest na tyle mocny ?
lukasz2161
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 16/5/2013, 19:13


Postprzez Jankes33 » 23/7/2013, 18:55

A duzo jest miejsca wokol pokrywy? Jezeli tak to nawierc srube malym wiertelkiem i wykretakiem odkrec, albo natnil srube np. szlifierka i plaskim srubokretem wykrecisz.
Derbi gpr 50 -> ?
Jankes33
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez lukasz2161 » 23/7/2013, 19:42

Nie ma możliwości nacięcia, śruba jest w takie tulejce małej. Dlatego chyba tylko klej, tylko czy jest on na tyle mocny.

Problem rozwiązany, rozwierciłem śrubę.
lukasz2161
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 16/5/2013, 19:13

Postprzez bober3 » 24/7/2013, 18:48

Kurczę, wykrętakiem byś sobie ładnie poradził, a teraz trzeba odwalać cyrki...
Idź do sklepu i kup sobie wykrętaki, przynajmniej następnym razem nie zepsujesz gwintu.
A ja mam inny problem- dekielek trzyma się u mnie na tyle mocno, że używając całkiem całkiem siły swoich rąk nie jestem w stanie go odkręcić imbusem, a nie chcę walić w niego młotkiem- macie jakieś rady?
bober3
Świeżak
 
Posty: 400
Dołączył(a): 28/6/2013, 00:20
Lokalizacja: raz tu raz tam

Postprzez Jankes33 » 24/7/2013, 22:26

Im dluzsza dzwignia tym mniej sily bys musial uzyc, wiec proponuje zalatwic sobie skads dluzszy imbus albo nalozyc cos na ten kawalek rurki waskiej albo cos zeby go przedluzyc.
Derbi gpr 50 -> ?
Jankes33
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 25/7/2013, 07:59

2 sprawa to taka, że warto mieć np bita krótkiego i stuknąc młotkiem, wtedy duzo lżej sie bedzie odkręcało ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bober3 » 25/7/2013, 12:24

To aluminium i nie chcę zepsuć gwintu. Pewnie ktoś dał jakiś za mocny klej do gwintów, na dniach wezmę jakąś przedłużkę i spróbuje ruszyć. Zawsze pozostaje takie coś do wykręcania, w które się wali młotkiem, nazwy nie pamiętam :)
<a href="http://tiny.pl/hv4l3">RADIOACTIVE</a>
bober3
Świeżak
 
Posty: 400
Dołączył(a): 28/6/2013, 00:20
Lokalizacja: raz tu raz tam



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê