tlumik od gsxr600 do gsxr1000?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
tlumik od gsxr600 do gsxr1000?
Hej Panowie tak jak w temacie posiadam tłumik od 600 w moim gsxr 1000 k3. Tu mam pytanie motocykl na górze obrotów nie ma oczekiwanej przeze mnie mocy. Czy może przyczyniać sie do tego tłumik od 600? Dodam, że motocykl przy zchodzeniu z obrotów strzela z tłumika. Nie zawsze i nie aż tak mocno ale ma to miejsce. Czy moze to być związane z tłumikiem od 600? prosze o pomoc i pozdrawiam:)
- MANIAK929
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/7/2012, 15:43
Wydech projektowany jest pod konkretny model i puszka z 600-ki, może mieć po prostu węższy przelot i na wysokich obrotach po prostu dławić silnik.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Tak też właśnie myślałem dzieki Panowie. A co powiecie o tym strzelaniu z tlumika? Możliwe że jest spowodowane tłumikiem od 600? Przy wymianie na przelot muszę wymienić sportowy filtr powietrza? Gdzieś na necie natrafiłem,że przelotowy tłumik może zniszczyć silnik poprzez wypalenie gniazd zaworowych... co sądzicie?
- MANIAK929
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/7/2012, 15:43
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Strzelanie może być spowodowane przez różne czynniki, od wydechu po mapy zapłonu.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Glenroy napisał(a):Strzelanie może być spowodowane przez różne czynniki, od wydechu po mapy zapłonu.
A takie z pupy pytanie: czym są mapy zapłonu? A może inaczej. W rzędowej czwórce (suzuki gsxr 600 1998) zasilanej gaźnikami co steruje mapami zapłonu? Bo nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie. Jakiś moduł? na wałkach? w głowicy? ustawienie silnika?
Wiem że pytanie dziwne ale z pewnych powodów chciałbym wiedzieć
-
Majin - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 6/1/2012, 19:24
- Lokalizacja: Gliwice
Strzelanie w wydech jest spowodowane niespalonym paliwem które dopala się w tłumiku, robi się to poprzez opóźnienie zapłonu na maxa, wtedy motor pięknie strzela, mówi się że to niezbyt zdrowe dla silnika bo fala która tworzy się przy wybuchu idzie w obie strony i zawory dostają trochę w pi***, lecz 1/2 motocykli które znam lata na takich mapach i to latami. Tak samo uturbione auta też często posiadają anti-lag, jest to powiedzmy mapa zapłonu która zalewa trochę silnik i opóźnia zapłon aby turbina szybciej wstała dzięki wybuchowi zaraz przed Nią. Proponuję Ci abyś ściągnął tłumik i Go porządnie przegonił, jeśli góra się poprawi to czeka Cię przeróbka tłumika na przelot lub wymiana na coś innego.
Majin.
Mapy zapłonu to jak w nazwie moment zapłonu(iskry), ale także i ilość mieszanki, czyli wystrojenie silnika, możesz mieć kilka map zapłonu i zmieniać Je podczas jazdy, np. normalna i opóźniony zapłon aby strzelał w tłumik(taki bajer na miasto). W Sradzie mapami zapłonu kieruje kierownik chyba, nie jestem pewny jak jest w tego typu motocyklach ale za mieszankę odpowiada na pewno regulacja gaźników, a zapłon wydaje Mi się że jest także sterowany przez kierownika ustawieniem na którymś wałku, pewnie korbowym.
Majin.
Mapy zapłonu to jak w nazwie moment zapłonu(iskry), ale także i ilość mieszanki, czyli wystrojenie silnika, możesz mieć kilka map zapłonu i zmieniać Je podczas jazdy, np. normalna i opóźniony zapłon aby strzelał w tłumik(taki bajer na miasto). W Sradzie mapami zapłonu kieruje kierownik chyba, nie jestem pewny jak jest w tego typu motocyklach ale za mieszankę odpowiada na pewno regulacja gaźników, a zapłon wydaje Mi się że jest także sterowany przez kierownika ustawieniem na którymś wałku, pewnie korbowym.
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości