PC 40 brak mocy powyżej 8 tyś
Posty: 3
• Strona 1 z 1
PC 40 brak mocy powyżej 8 tyś
Witam.
Mam dziwny problem z motocyklem po zimie. Po przekroczeniu granicy 7-8 tyś obrotów motocykl łapie zadyszkę. Na pierwszym biegu słychać jakby odcinę tylko trochę szybszą, a na obroty wchodzi wolniej. Na szóstym biegu traci moc i szarpie, na obroty wkręca się bardzo wolno.
Gdy utrzymuję stałą prędkość powyżej 8 tyś motocykl szarpie.
Objawy ustąpiły na dwa dni po zlocie motocyklowym. Parada motocykli i jazda na 2 biegu ok. 30 min. Później objaw się pojawił przy 11 tyś, po kilku dniach przy 9 tyś i teraz znów 7 tyś.
Model CBR 600 RR 2007 wersja USA, przebieg 33 tyś, na postoju motocykl chodzi wzorowo, pali bez problemu na zimnym i ciepłym silniku. Żeby rozpędzić się do 180 muszę mieć baaardzo dużo prostej.
Czyściłem filtr powietrza (k&n),
Wymieniłem olej (motul 300v) i filtr (k&n),
Paliwo po zimowaniu wypalone,
Czyściłem filtr paliwa,
Wymieniłem pompę paliwa,
Odłączyłem exup,
Sprawdziłem świece (irydowe) .
Mam dziwny problem z motocyklem po zimie. Po przekroczeniu granicy 7-8 tyś obrotów motocykl łapie zadyszkę. Na pierwszym biegu słychać jakby odcinę tylko trochę szybszą, a na obroty wchodzi wolniej. Na szóstym biegu traci moc i szarpie, na obroty wkręca się bardzo wolno.
Gdy utrzymuję stałą prędkość powyżej 8 tyś motocykl szarpie.
Objawy ustąpiły na dwa dni po zlocie motocyklowym. Parada motocykli i jazda na 2 biegu ok. 30 min. Później objaw się pojawił przy 11 tyś, po kilku dniach przy 9 tyś i teraz znów 7 tyś.
Model CBR 600 RR 2007 wersja USA, przebieg 33 tyś, na postoju motocykl chodzi wzorowo, pali bez problemu na zimnym i ciepłym silniku. Żeby rozpędzić się do 180 muszę mieć baaardzo dużo prostej.
Czyściłem filtr powietrza (k&n),
Wymieniłem olej (motul 300v) i filtr (k&n),
Paliwo po zimowaniu wypalone,
Czyściłem filtr paliwa,
Wymieniłem pompę paliwa,
Odłączyłem exup,
Sprawdziłem świece (irydowe) .
- TyberianX
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/6/2013, 14:45
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Skoro odłączyłeś exupa to co się dziwisz, że brak Ci mocy w górnym zakresie obrotów?
Chyba, że odłączyłeś dla testu ale to nie jest miarodajne w tym przypadku. Ja bym sprawdził czy zawór otwiera i zamyka się prawidłowo i bez oporów. Może trzeba go wyczyścić i wyregulować od nowa. Niestety te cholerstwa z biegiem czasu potrzebują regulacji.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chyba, że odłączyłeś dla testu ale to nie jest miarodajne w tym przypadku. Ja bym sprawdził czy zawór otwiera i zamyka się prawidłowo i bez oporów. Może trzeba go wyczyścić i wyregulować od nowa. Niestety te cholerstwa z biegiem czasu potrzebują regulacji.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Źle napisałem. Exup został odłączony w pozycji otwartej co powinno pogorszyć dół, a polepszyć górę obrotów.
Brak mocy najlepiej widać podczas przyśpieszania/wyprzedzania na 6 biegu. Ładnie się rozpędza i przy 7-8 tyś następuje nagły spadek mocy (taka dziura- jakbym nacisnął na hamulec). Dalsze rozpędzanie praktycznie nie istnieje. V max na dzień dzisiejszy 180km/h.
Brak mocy najlepiej widać podczas przyśpieszania/wyprzedzania na 6 biegu. Ładnie się rozpędza i przy 7-8 tyś następuje nagły spadek mocy (taka dziura- jakbym nacisnął na hamulec). Dalsze rozpędzanie praktycznie nie istnieje. V max na dzień dzisiejszy 180km/h.
- TyberianX
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/6/2013, 14:45
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości