Zobacz wątek - gsxr 1000k3 pali sie F1 kod błędu "-C00"
NAS Analytics TAG

gsxr 1000k3 pali sie F1 kod błędu "-C00"

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

gsxr 1000k3 pali sie F1 kod błędu "-C00"

Postprzez MANIAK929 » 6/6/2013, 15:33

Panowie ostatnio kupiłem gsxr1000k3 ze świecąca na przemian kontrolka F1. Po zrobieniu zworki nie wykazało błędu żadnego (-C00) Handlarz coś na początek mówił,że nie ma exupa, jednak nie odczuwam na dole zamulania.... Macie Panowie jakieś pomysły? Dodam, że motocykl pracuje prawidłowo.... Jedyne co zauważyłem i mnie zastanowiło to osiągi vmax. Na 5 biegu osiągnąłem 273km/h po wrzuceniu 6 biegu moto nie przyśpieszał a wręcz zwalniał.... Czym może to być spowodowane? POZDRAWIAM :)
MANIAK929
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 5/7/2012, 15:43


Postprzez Kvba » 6/6/2013, 18:17

Skoro coś było robione z exupem, to sprawdź czy w ogóle masz zawór w układzie wydechowym. Nie pamiętam gdzie znajduje się zawór wydechowy w K3/K4 ale na bank będzie to albo w części kolektora pod silnikiem (patrz od prawej strony) albo jakoś na początku dolotu do końcówki. W każdym razie jeżeli masz zawór, to objawy wskazują na jego ustawienie w pozycji zamkniętej - czyli nie masz pełnej średnicy przelotu w kolektorze i dzięki temu dół masz taki jak być powinien ale górny zakres obrotów jest skastrowany przez to bo nie ma odpowiedniego przepływu spalin dla wysokich obrotów.

Sporo osób po uszkodzeniu silniczka sterującego exupem wywala sam silniczek sterujący zaworem razem z linkami i zostawiają samopas zawór który robi co chce. Jeżeli exup Ci nie działa i nie masz w planie go naprawiać to zawór zablokuj w pozycji na max otwartej, jeżeli chcesz mieć moc na wysokich i średnich obrotach. Jak chcesz mieć dół, to blokujesz go w pozycji przymkniętej. Niestety bez działającego zaworu trzeba wybierać i iść na kompromisy :)
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez MANIAK929 » 8/6/2013, 13:35

Kvba dzieki za odp:) Wiesz sprawdziłem i fakt linki z silniczkiem wywalone. Zawór w pozycji otwarttej, pokąbinowałem tak,że błedu już nie ma:) Tylko taki myk, że w moto mam końcówke od gsxr600 albo 750... I tak kombinuje, że może ta góra obr bez rewelacji dlatego, że komin od 600... Podczas większych prędkości przez airboxa przelatuje w ciągu min 110 litrów powietrza... chyba musi tez czym to powietrze uciec w postaci spalin co myślicie? Mam na oku ładnego IXILA w karbonie za 400zł... czy razem z przelotowym tłumikiem trzeba tez wymienic filtr na k&n i kombinować z przepustnicami?
MANIAK929
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 5/7/2012, 15:43



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê