Zobacz wątek - cbr f2 gaśnie przy wbijaniu biegu
NAS Analytics TAG

cbr f2 gaśnie przy wbijaniu biegu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cbr f2 gaśnie przy wbijaniu biegu

Postprzez cobra » 20/6/2007, 21:42

tak jak w temacie moto odpala normalnie nie ma znaczenia czy zimny czy cieply i przy wbijaniu biegu gasnie oczywiscie da sie przytrzymac na obrotach lekko i ruszyc i pozniej po jezdzie jest spoko zatrzyma sie na luz bez gaszenia i wbijam bieg i juz normalnie ale jak zgasze to znowu ta sam historia...w czym moze byc problem????
Avatar użytkownika
cobra
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
Lokalizacja: Chełm


Postprzez siekson » 20/6/2007, 22:11

Pewnie masz z male wolne obroty i "zebatki" w skrzyni biegow nie maja sily zeby przeskoczyc. Podnies wolne obroty i powinno pomoc (taka srubka/pokretlo przy gazniku).
Avatar użytkownika
siekson
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez cobra » 20/6/2007, 22:12

tzn wolne obroty podkrecic tym co wystaje pokretlo spod zbiornika to kolo kranika???
Avatar użytkownika
cobra
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
Lokalizacja: Chełm

Postprzez elco » 20/6/2007, 22:43

dokladnie tam - obroty biegu jalowego w cbr 600 f2 powinny wynosic 1200 +- 100 r.p.m. A moze przypadkiem nie chowasz stopki podczas wrzucania biegu. Tam jest takie elektroniczne urzadzenie, ktore gasi motocykl przy otwartej stopce, aczkolwiek po tym co napisales na to nie wyglada, ale napisalem zeby nie bylo niedomowien
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Alexen » 21/6/2007, 00:33

hmmm 1200 obrotow wolnych ? ja u siebie mam 1600 wydaje mi sie ze 1200 to troche malo :|
Avatar użytkownika
Alexen
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cobra » 21/6/2007, 06:07

nie no stopka nie wchodzi w gre oczywiscie :wink:
Avatar użytkownika
cobra
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
Lokalizacja: Chełm

Postprzez michael » 21/6/2007, 09:20

a jak wbijasz to szarpie mocno do przodu? bo może sprzęgło nie rozłącza do końca. wtedy objawy są podobne.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez siekson » 21/6/2007, 09:59

Alexen napisał(a):hmmm 1200 obrotow wolnych ? ja u siebie mam 1600 wydaje mi sie ze 1200 to troche malo :|

Rozmawialem z mechanikiem i mi powiedzial ze ma byc u mnie miedzy 1100 a 1200 wiec to by sie zgadzalo z tym co powiedzial elcommendante. 1600 to zdecydowanie za duzo
Avatar użytkownika
siekson
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez siegi_85 » 21/6/2007, 14:34

Witam, obroty biegu jałowego wg. serwisówki to 1200 +- 100 a dla wersji california 1400 +- 100. Jeżeli chodzi o gaśnięcie przy wbijaniu "jedynki" to też pare razy mi sie zdarzylo ale podnislem obroty do 1300-1400 (mam właśnie wersje california) i problem znikł

Pozdrawiam
...Zawsze jestem sobÄ… nie statystykÄ… OBOP'u...
Honda CBR 600 PC25
Avatar użytkownika
siegi_85
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17/2/2007, 00:11
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez cobra » 21/6/2007, 21:52

faktycznie wczesniej mialem rowno 1000 obrotow i gasl przy wbijaniu biegu a teraz ustawilem tak na okolo 1200 i jest ok. dzieki za pomoc
Avatar użytkownika
cobra
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
Lokalizacja: Chełm



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê