2004 R6 problem z tylnym hamulcem
Posty: 3
• Strona 1 z 1
2004 R6 problem z tylnym hamulcem
Witam wszystiich
Tak jak w temacie. Postanowilem przygotowac moto do sezonu. Olej, filtry, przednie hamulce poszly bez problemu. Problem pojawil sie z tylnym hamulcem, szczerze mowiac najmniej spodziewalem sie miec problem akurat z tym, a mianowivie. Wymienilem klckinhamulcowe bez tarczy uznajac ze tarcza jeszcze jeden sezon przezyje. Okazuje sie ze po wymianie hamulec prawie wcale nie hamuje. Pedal idzie do samego dol. odpowietrzylem hamulec ze 100 razy czytajac ze inni mieli podobny problem. Nieetery to nie to. Zciagnalem zaciski i wlozylem same klocki zeby zobaczyc co bedzie i dzialo i hamulec dziala normalnie. Zaciska sie i pedal jest sztywny. Problem sie pojawia gdy zaloze zaciski spowrote na tarcze. Zauwazylem ze przy naciskaniu pedalu hamulce caly zacisk sie jakby przekrzywia ukladajac sie do tarczy. Znajomy mechanik stwierxzil ze to tarcza moze byc krzywa a poprzednie klocki byly do niej dopasowane dlatego wszystko dzialalo ok. Nowe klcki przy wyciskaniu tloczk przekrzywiaja sie do starej tarczy, wyciskajac tloczek krzywo i dlatego tloczek sie nie blokuje tylko cofa.
Czy ktos moze ma jakies inne zdanie, doswiafczenia ? Nie chce kupowac nowej tarczy bez pewnosci.
Z gory dzieki
Posdrawiam
Tak jak w temacie. Postanowilem przygotowac moto do sezonu. Olej, filtry, przednie hamulce poszly bez problemu. Problem pojawil sie z tylnym hamulcem, szczerze mowiac najmniej spodziewalem sie miec problem akurat z tym, a mianowivie. Wymienilem klckinhamulcowe bez tarczy uznajac ze tarcza jeszcze jeden sezon przezyje. Okazuje sie ze po wymianie hamulec prawie wcale nie hamuje. Pedal idzie do samego dol. odpowietrzylem hamulec ze 100 razy czytajac ze inni mieli podobny problem. Nieetery to nie to. Zciagnalem zaciski i wlozylem same klocki zeby zobaczyc co bedzie i dzialo i hamulec dziala normalnie. Zaciska sie i pedal jest sztywny. Problem sie pojawia gdy zaloze zaciski spowrote na tarcze. Zauwazylem ze przy naciskaniu pedalu hamulce caly zacisk sie jakby przekrzywia ukladajac sie do tarczy. Znajomy mechanik stwierxzil ze to tarcza moze byc krzywa a poprzednie klocki byly do niej dopasowane dlatego wszystko dzialalo ok. Nowe klcki przy wyciskaniu tloczk przekrzywiaja sie do starej tarczy, wyciskajac tloczek krzywo i dlatego tloczek sie nie blokuje tylko cofa.
Czy ktos moze ma jakies inne zdanie, doswiafczenia ? Nie chce kupowac nowej tarczy bez pewnosci.
Z gory dzieki
Posdrawiam
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
zabieram sie w weekend za rozbieranie jeszcze raz. Tez cos mi sie nie chce wierzyc. Dziwne jest to ze Jak Odkrecile tylko srube mocujaca zacisk podnioslem troche do gory tak ze klocki Oparly sie na krawedzi tarczy to pedal zalapal normalnie i tloczek sie zacisnal...
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości