Zobacz wątek - Główka ramy i takie tam
NAS Analytics TAG

Główka ramy i takie tam

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Główka ramy i takie tam

Postprzez RUTRA.RD » 17/12/2012, 08:29

1. walenie się motocykla w zakręt to główka ramy już zużyta? ( czy dokręcenie jest lekarstwem czy przesunięciem o 3000km wymiany )
2. czy ustawienie zaworów , nie synchronizowane przepustnice mogą mieć jakikolwiek wpływ na zużycie oleju ?
3. dlaczego dekompresator mi stuka w tl ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez mirekm71 » 17/12/2012, 09:54

Ad1. Wszystko zalezy od tego co tam masz. Jesli juz ktos to wczesniej dociagal to na zuzycie nie ma rady. Jezeli wczesniej nie walila sie w zakret a teraz zaczela to niewykluczone, ze przez zatrzask na srodku.

Ad2. Nie. Chyba, ze przepustnice sa ustawione caly czas w max otwarty ;-)
Ad3. Nie wiem.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez Voxx » 18/12/2012, 20:25

1 podnies moto na podnosniku i sprawdz czy ma luzy , ps jak mialem kiepskie opony znaczy bardziej kwadratowe niz okragle to moto wpadalo w winkiel druga sprawa ustawienie tylnego kola tez ma wpływ na to
2 raczej nie moim zdaniem
3 jak wyzej
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez Invi » 18/12/2012, 22:16

3 A ja wiem :twisted:

jak wiesz, to powiedz i nie śmieć MLV
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Przemo_rene » 25/12/2012, 18:01

1Łożysko głowki ramy w Tl trzeba dociągnąć dokładnie tak jak podaje manual kluczem dynamometrycznym. Mniejsza wartość na łożysko a później ta większa na półkę.
Przerabiałem to i dopiero nastawy fabryczne dały radę. Druga rzecz to opony zużyte . Pilnuj ciśnienia na przyszłość!

2. Nie. Chleje olej przez separator oleju bo się zatyka i jest taniej konstrukcji. Trzymaj stan oleju lekko poniżej połowy oczka i będzie go brał dużo mniej lub wcale. No chyba, że masz zużyte pierścionki z tłokami lub uszczelniacze zaworowe. Wtedy tylko remont.

3. Stuka bo jego sprężynka mogła pęknąć. Innej opcji nie widzę.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 5 gości




na gr