Zobacz wÄ…tek - Witam i o tarcze pytam :)
NAS Analytics TAG

Witam i o tarcze pytam :)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Witam i o tarcze pytam :)

Postprzez lukaszp » 29/5/2007, 08:04

Mam w planie kupić uzywaną tarczę do Zephyra 750.
Nie jeżdże mega szybko i mega brawurowo - używka mi wystarczy.
Jedna z moich jest delikatnie krzywa i mam drgania na kierownicy przy hamowaniu. Tarcza już upatrzona w dobrym stanie za 110zł.
Moje pytanie brzmi tak:
Czy po zamontowaniu tej "używanej-nowej" tarczy należy "wrzucić nowe klocki hamulcowe? Czy nie koniecznie?

Pozdrawiam
lukasz
Załączniki
Dsc00140.jpg
Dsc00140.jpg (31.33 KiB) PrzeglÄ…dane 2449 razy
Ostatnio edytowano 29/5/2007, 10:12 przez lukaszp, łącznie edytowano 1 raz
lukaszp
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17/1/2007, 07:58


Postprzez Grubas » 29/5/2007, 08:41

Mnie uczyli, że klocki muszą być nowe. Nie ważne czy tarcza nowa, czy używka.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Grzybu » 29/5/2007, 09:09

Mnie nikt tego nie uczył, ale jak założysz nowe to od razu będą się docierać do profilu tarczy a stare noszą już ślady starej, które dopiero muszą się wyrównać. Nie ryzykowałbym ze starymi.
Hamulec to rzecz na której nie powinno się oszczędzać więc tą tarczę też najpierw dobrze wytestuj, żebyś się nie rozczarował w nieodpowiednim momencie ;)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

:)

Postprzez lukaszp » 29/5/2007, 10:11

Jasne Grzybu,

wolałbym sie faktycznie nie rozczarować na 50 metrów przed czerwonym :)
Klocki wrzucam wiec nowe :)

Pozdrawiam,
luki
Załączniki
Dsc00144.jpg
Dsc00144.jpg (34.78 KiB) PrzeglÄ…dane 2450 razy
lukaszp
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17/1/2007, 07:58

Postprzez siekson » 29/5/2007, 12:01

a mozesz mi powiedizec po co wrzucasz te zdjecia? Zeby sie strona dluzej ladowala? czy jak?
Avatar użytkownika
siekson
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

hm...

Postprzez lukaszp » 29/5/2007, 12:13

Może po to żeby było troche kolorowo :)
lukaszp
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17/1/2007, 07:58

Postprzez nurczas » 29/5/2007, 22:14

popieram pomysl z tym wrzucaniem fotek :-) przynajmniej mozna sobie popatrzec na czyjes maszyny a co do klockow to proponowal bym je zmienic
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez torowiec » 30/5/2007, 10:00

Motocykl ktorym teraz jezdze byl po glebie, tez mialem krzywa tarcze oddalem do prostowania i wszystko bylo ok. na 2000tkm po tym przebiegu spowrotem sie odkrztalcila wiec nie polecam prostowania.Zdecydowalem sie kupic nowy komplet i padlo na breakingi(1900pln w detalu)troche drogo ale warto ,poprawily sie wszystkie parametry hamowania -skutecznosc ,wyczucie ,znikla sklonnosc do przegrzewania ukladu,polecam .Wiem ze z Lucasa tez sa dobrze oceniane i tansze.
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask

Postprzez torowiec » 30/5/2007, 17:59

Olek motocykle.Pisalem ze tyle kosztuje w detalu ,ale ja tam mam duze upusty wiec wyszlo 1500pln.To jest ten model na ktorym jezdzil A.Pawelec i Alek Dubelski.
Wiem, ze Andrzej chcial w nie wyposazyc R1-ki startujace w Fiat Yamaha Cup ale nie dogadali sie co do ceny
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê