Zobacz wÄ…tek - Cbr f2 pc25 - nie pali albo jak zapali to pracuje na niskich
NAS Analytics TAG

Cbr f2 pc25 - nie pali albo jak zapali to pracuje na niskich

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Cbr f2 pc25 - nie pali albo jak zapali to pracuje na niskich

Postprzez Pawlo55755 » 12/5/2012, 21:53

Witam.
Mam Honde Cbr F2 PC25. Honda jezdzila przez pare km i zgasilem i juz nie zapalilem. Probowalem na zapych i zapala i pomalutku jechala ale nie reagowala na manetke gazu. Jak sie ja zapchnie to pali na bardzo niskich obrotach, tyle ze sie tylko toczy. Motor mam rozebrany caly czas, wyjmowalem/wkladalem wtyczki i motor na jakis czas odpalal i jezdzil z minute, dwie i znow to samo. Nie wiem czy ktorys kabel sie zlamal? Mial ktos kiedys takie objawy? Moze ktos moglby mnie nakierunkowac? Myslalem zeby kupic nowÄ… wiÄ…zke. Ponadto, wykrecilem fajki zewnetrzne i nie ma iskry. Sprawdzalem oczywiscie na innych swiecach, tak samo nie ma.
Kilka godzin siedzialem i nie moglem dojsc co to moze byc. Bardzo prosze o pomoc.

Edit:
Akumulator podlaczylem zewnetrzny, wystarczajaco mocny, kilka razy na nim odpalila, a tak to kreci rozrusznikiem i nie pali.
A chcialem jeszcze dodac, ze zauwazylem, iz podczas jazdy na srednich-wyzszych obrotach jak wpadlem w jakies wglebienie na drodze i zabujalo mocniej motorem, to wtedy wlasnie odrazu schodzila na niskie obroty i nie reagowala na gas. Co to moze byc?
Pawlo55755
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21/4/2012, 13:12


Postprzez Brekekeks » 13/5/2012, 07:46

Na elektryce się mało wyznaję, może cewki zapłonowe? Jeśli kostki i świece są ok to nic więcej mi do głowy nie przychodzi. Chyba że izolację masz gdzieś w wiązce zjechaną/zgniłą i jakieś przepięcie jest.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce


Postprzez mario11lsd » 13/5/2012, 20:28

zepsuty regulator napięcia potrafi nieźle namieszać. Sprawdź regulator, akumulator i alternator. Jak to ok to wyjmij z baku to sitko plastikowe(taki niby filtr paliwa) może jest zatkane i nieprzepuszcza tyle paliwa ile trzeba. Potem świece itp(ale jak jest coś ze świecami albo z brakiem paliwa to słychać ze silnik pracuje nie na wszystkich garkach).

Aha i jak któryś kabel od regulatora jak np wiedziesz w dziure i on na chwile przestanie łączyć to tak własnie może się stać że moto zejdzie z obrotów

Pamiętam jak w swojej f2 mi zaczeło coś szwankować i wyszło że regulator to niekończąca sie historia nerwów i wymienionych regulatorów.
mario11lsd
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53

Postprzez Seba_ER5 » 13/5/2012, 22:42

Sprawdz klemy. Czy nie zasniedziale i czy sa dobrze przykrecone.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Pawlo55755 » 13/5/2012, 22:45

Dzieki za pomoc, dzisiaj drugie podejscie robilem do tego wszystkiego, i znalazlem przerwany obwod (kabel ulamany, jeden z tych ktore wchodz do modulu). Ruszylem i dziala. Kupuje nowa wiazke, bo ogolnie ta jest juz troche po przejsciach. Dzieki wszystkim za pomoc.
Pawlo55755
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21/4/2012, 13:12



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê