Uratujcie szerszenia przed złomowaniem
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Uratujcie szerszenia przed złomowaniem
Witam Użytkowników.
Mam problem a jest nim wydajność silnika, nie mam tu na myśli kondycji silnika gdyż jest ona całkiem niezła chociaż domyślam się że parę koników zdechło z powodu kolejnego z kolei sezonu... problemem stał się silnik który generujący powiedzmy to 95 koników stał się dla mnie normalnie w świecie za słaby, nie dający takiej satysfakcji z jazdy jak na początku sezonu. Chciałbym mu troszeczkę pomóc. interesuje mnie tylko wyraźna zmiana wiec na celownik biorę zębatki. Pomyślcie sami, jedynka do 80 czy dwójka do 140 wydaje mi się przegięciem pały a to ze mi tam odpadnie trochę z pr maksymalnej to już jakoś zniosę biorąc pod uwagę szybkość z jaką się rozpędza z 200 do 230 (max) bez koment... wydaje mi się że sporo zyskałbym urywając z jedynki 20 czy nawet 30. Zastanawiam się czy warto ruszać przednią zębatkę czy nie wystarczyłaby tylko tylna? A może efekt byłby lepszy gdybym urwał powiedzmy z przedniej 1 ząb a tył powiedzmy wspomógł dodatkowymi 4-ema ? jakie rozwiązanie będzie najlepsze? jak sie pewnie domyślacie w ów kwestii jestem zielony co tłumaczy moja obecność tutaj i zawracanie Wam tyłka. Z góry dziękuję za pomoc.
Mam problem a jest nim wydajność silnika, nie mam tu na myśli kondycji silnika gdyż jest ona całkiem niezła chociaż domyślam się że parę koników zdechło z powodu kolejnego z kolei sezonu... problemem stał się silnik który generujący powiedzmy to 95 koników stał się dla mnie normalnie w świecie za słaby, nie dający takiej satysfakcji z jazdy jak na początku sezonu. Chciałbym mu troszeczkę pomóc. interesuje mnie tylko wyraźna zmiana wiec na celownik biorę zębatki. Pomyślcie sami, jedynka do 80 czy dwójka do 140 wydaje mi się przegięciem pały a to ze mi tam odpadnie trochę z pr maksymalnej to już jakoś zniosę biorąc pod uwagę szybkość z jaką się rozpędza z 200 do 230 (max) bez koment... wydaje mi się że sporo zyskałbym urywając z jedynki 20 czy nawet 30. Zastanawiam się czy warto ruszać przednią zębatkę czy nie wystarczyłaby tylko tylna? A może efekt byłby lepszy gdybym urwał powiedzmy z przedniej 1 ząb a tył powiedzmy wspomógł dodatkowymi 4-ema ? jakie rozwiązanie będzie najlepsze? jak sie pewnie domyślacie w ów kwestii jestem zielony co tłumaczy moja obecność tutaj i zawracanie Wam tyłka. Z góry dziękuję za pomoc.
- takijedennr1
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 12/6/2011, 15:35
- Lokalizacja: Czaniec
Re: Uratujcie szerszenia przed złomowaniem
takijedennr1 napisał(a):Pomyślcie sami, jedynka do 80 czy dwójka do 140 wydaje mi się przegięciem pały




Sprzedaj to i kup coÅ› innego...
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
W kwestii przełożeń zaglądnij tutaj http://www.gearingcommander.com/ ale i tak pewnie skończy się na zmianie sprzęta. 

Miczab - Twój partner w motozakupach 

-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
jak zdejmiesz ząb z przodu i dodasz kilka z tyłu to 100km/h będziesz leciał na 6tym biegu tak jakbyś jechał 150km/h. Do tego jedynka będzie tak absurdalnie krótka, że bedziesz startował z 2ki bo po mieście w normalnej jeździe jedynkę byś musiał zmieniac po około 2 sek.
Małe zmiany zawsze poprawiają dynamikę i ja np nie wyobrażam sobie u siebie jazdy bez 3 zebów z tyłu wiecej.
Inna sprawa to taka, że hamulce w hornecie to nie jest jakaś żyleta i może za chwilę ich zabraknąć. Później zawieszenia bedzie brakować itd...na końcu stwierdzisz, że i tak sprzedajesz i kupujesz coś innego... rób jak uważasz. Poza tym pamietaj - zmiana zębatek to zmiana łańcucha. Więc nie jest to tania opcja.
Małe zmiany zawsze poprawiają dynamikę i ja np nie wyobrażam sobie u siebie jazdy bez 3 zebów z tyłu wiecej.
Inna sprawa to taka, że hamulce w hornecie to nie jest jakaś żyleta i może za chwilę ich zabraknąć. Później zawieszenia bedzie brakować itd...na końcu stwierdzisz, że i tak sprzedajesz i kupujesz coś innego... rób jak uważasz. Poza tym pamietaj - zmiana zębatek to zmiana łańcucha. Więc nie jest to tania opcja.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości