Zobacz wątek - Uratujcie szerszenia przed złomowaniem
NAS Analytics TAG

Uratujcie szerszenia przed złomowaniem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Uratujcie szerszenia przed złomowaniem

Postprzez takijedennr1 » 25/9/2011, 19:35

Witam Użytkowników.
Mam problem a jest nim wydajność silnika, nie mam tu na myśli kondycji silnika gdyż jest ona całkiem niezła chociaż domyślam się że parę koników zdechło z powodu kolejnego z kolei sezonu... problemem stał się silnik który generujący powiedzmy to 95 koników stał się dla mnie normalnie w świecie za słaby, nie dający takiej satysfakcji z jazdy jak na początku sezonu. Chciałbym mu troszeczkę pomóc. interesuje mnie tylko wyraźna zmiana wiec na celownik biorę zębatki. Pomyślcie sami, jedynka do 80 czy dwójka do 140 wydaje mi się przegięciem pały a to ze mi tam odpadnie trochę z pr maksymalnej to już jakoś zniosę biorąc pod uwagę szybkość z jaką się rozpędza z 200 do 230 (max) bez koment... wydaje mi się że sporo zyskałbym urywając z jedynki 20 czy nawet 30. Zastanawiam się czy warto ruszać przednią zębatkę czy nie wystarczyłaby tylko tylna? A może efekt byłby lepszy gdybym urwał powiedzmy z przedniej 1 ząb a tył powiedzmy wspomógł dodatkowymi 4-ema ? jakie rozwiązanie będzie najlepsze? jak sie pewnie domyślacie w ów kwestii jestem zielony co tłumaczy moja obecność tutaj i zawracanie Wam tyłka. Z góry dziękuję za pomoc.
takijedennr1
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/6/2011, 15:35
Lokalizacja: Czaniec


Re: Uratujcie szerszenia przed złomowaniem

Postprzez Invi » 25/9/2011, 20:21

takijedennr1 napisał(a):Pomyślcie sami, jedynka do 80 czy dwójka do 140 wydaje mi się przegięciem pały


:lol: :lol: :lol: BUHAHAHA :D


Sprzedaj to i kup coÅ› innego...
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez Miczab » 26/9/2011, 09:36

W kwestii przełożeń zaglądnij tutaj http://www.gearingcommander.com/ ale i tak pewnie skończy się na zmianie sprzęta. :P
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez Przemo_rene » 26/9/2011, 14:52

jak zdejmiesz ząb z przodu i dodasz kilka z tyłu to 100km/h będziesz leciał na 6tym biegu tak jakbyś jechał 150km/h. Do tego jedynka będzie tak absurdalnie krótka, że bedziesz startował z 2ki bo po mieście w normalnej jeździe jedynkę byś musiał zmieniac po około 2 sek.

Małe zmiany zawsze poprawiają dynamikę i ja np nie wyobrażam sobie u siebie jazdy bez 3 zebów z tyłu wiecej.

Inna sprawa to taka, że hamulce w hornecie to nie jest jakaś żyleta i może za chwilę ich zabraknąć. Później zawieszenia bedzie brakować itd...na końcu stwierdzisz, że i tak sprzedajesz i kupujesz coś innego... rób jak uważasz. Poza tym pamietaj - zmiana zębatek to zmiana łańcucha. Więc nie jest to tania opcja.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości




na górê