Dziwny problem
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Dziwny problem
witam,posiadam junak 901 ostatnio gdy zmieniałem olej źle poskładałem i sprężyna wpadła mi głębiej,przejechałem kilka km i wyciągnąłem ją z powrotem i złożyłem prawidłowo.Problem jest taki że teraz na pierwszym biegu kręci sie do licznikowych 25 km/h osiągając 8tyś obrotów a gdy przetrzymam go trochę to dobija do 9tyś potem od razu spadają obroty do 5 tyś a prędkość na liczniku wzrasta do 45km/h na 1 biegu.To samo jest na drugim biegu gdy zmienię prędkość z jedynki (25km/h) na drugi bieg to dobija do 45km/h i powtarza się to co napisałem wyżej z tym że wskazówka bardzo szybko dobija do 60km/h na trzecim biegu znowu tylko do 65 dobija i finalnie na 4 biegu osiągam tylko 65 km/h.Wcześniej przed zmianą oleju,przykładowo na pierwszym biegu dobijałem tylko do 30km/h i licznik nigdy nie wychodził za tą predkość,na drugim biegu do 50 i również tam zostawał,na trzecim do licznikowych 70 się rozpędzałem i reszta na 4.
Wcześniej również sam zmieniałem olej i wszystko było ok.
Może to być spowodowane przez to że nigdy nie ustawiałem w nim zaworów? (już klekotają tak jakby)
Brudny gaźnik? wcześniej lałem trochę inny olej 10w a teraz wlałem olej valvoline 10w.
Sprawdzałem już wszystko,filtr powietrza czysty,regulowałem gaźnik,nic nie pomaga.
dodam że jego v-max było licznikowe 75km/h (w porywach do 80) a teraz ledwo 65km/h.
Mam nadzieję że w miare jasno napisałem i mi pomożecie bo mi już ręce opadły.
Wcześniej również sam zmieniałem olej i wszystko było ok.
Może to być spowodowane przez to że nigdy nie ustawiałem w nim zaworów? (już klekotają tak jakby)
Brudny gaźnik? wcześniej lałem trochę inny olej 10w a teraz wlałem olej valvoline 10w.
Sprawdzałem już wszystko,filtr powietrza czysty,regulowałem gaźnik,nic nie pomaga.
dodam że jego v-max było licznikowe 75km/h (w porywach do 80) a teraz ledwo 65km/h.
Mam nadzieję że w miare jasno napisałem i mi pomożecie bo mi już ręce opadły.

- Verthh
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06
ale co to za spręzynka ? ja rozumiem to tak że jedziesz obroty rosną i nagle dostaje przyspieszenia. to są objawy ślizgającego sprzęgła. tarcze sie ślizgaja i wysprzęgla ciagle obroty rosną a v max nie a potem nagłe łapie tarcze i przyspiesza. ja przynajmniej miałem tak samo u siebie jak miałem do wymiany sprzęgło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nagrałem dwa filmiki żeby trochę rozjaśnić o co mi chodzi
http://www.youtube.com/watch?v=WjaZRU329Z8
http://www.youtube.com/watch?v=8WOeDkYlHWQ
http://www.youtube.com/watch?v=WjaZRU329Z8
http://www.youtube.com/watch?v=8WOeDkYlHWQ
- Verthh
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06
zxer napisał(a):chodzi o to ze te markowe to czasem pdrobki. Sam osobiscie znam goscia ktory czysci oleje i sprzedaje dalej jako super olej do skuterow.
aha,jutro wleje taki sam jak wcześniej.
A myślisz że to może być przez zepsuty licznik albo przez to że mam rozregulowane zawory?
- Verthh
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości