Zobacz wÄ…tek - Dziwny problem
NAS Analytics TAG

Dziwny problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dziwny problem

Postprzez Verthh » 8/7/2011, 23:34

witam,posiadam junak 901 ostatnio gdy zmieniałem olej źle poskładałem i sprężyna wpadła mi głębiej,przejechałem kilka km i wyciągnąłem ją z powrotem i złożyłem prawidłowo.Problem jest taki że teraz na pierwszym biegu kręci sie do licznikowych 25 km/h osiągając 8tyś obrotów a gdy przetrzymam go trochę to dobija do 9tyś potem od razu spadają obroty do 5 tyś a prędkość na liczniku wzrasta do 45km/h na 1 biegu.To samo jest na drugim biegu gdy zmienię prędkość z jedynki (25km/h) na drugi bieg to dobija do 45km/h i powtarza się to co napisałem wyżej z tym że wskazówka bardzo szybko dobija do 60km/h na trzecim biegu znowu tylko do 65 dobija i finalnie na 4 biegu osiągam tylko 65 km/h.Wcześniej przed zmianą oleju,przykładowo na pierwszym biegu dobijałem tylko do 30km/h i licznik nigdy nie wychodził za tą predkość,na drugim biegu do 50 i również tam zostawał,na trzecim do licznikowych 70 się rozpędzałem i reszta na 4.
Wcześniej również sam zmieniałem olej i wszystko było ok.
Może to być spowodowane przez to że nigdy nie ustawiałem w nim zaworów? (już klekotają tak jakby)
Brudny gaźnik? wcześniej lałem trochę inny olej 10w a teraz wlałem olej valvoline 10w.
Sprawdzałem już wszystko,filtr powietrza czysty,regulowałem gaźnik,nic nie pomaga.
dodam że jego v-max było licznikowe 75km/h (w porywach do 80) a teraz ledwo 65km/h.
Mam nadzieję że w miare jasno napisałem i mi pomożecie bo mi już ręce opadły. :wink:
Verthh
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06


Postprzez henio12323 » 9/7/2011, 08:30

ale co to za spręzynka ? ja rozumiem to tak że jedziesz obroty rosną i nagle dostaje przyspieszenia. to są objawy ślizgającego sprzęgła. tarcze sie ślizgaja i wysprzęgla ciagle obroty rosną a v max nie a potem nagłe łapie tarcze i przyspiesza. ja przynajmniej miałem tak samo u siebie jak miałem do wymiany sprzęgło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Verthh » 9/7/2011, 21:34

nagrałem dwa filmiki żeby trochę rozjaśnić o co mi chodzi
http://www.youtube.com/watch?v=WjaZRU329Z8
http://www.youtube.com/watch?v=8WOeDkYlHWQ
Verthh
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06

Postprzez zxer » 9/7/2011, 22:26

a moze olej jakis lipny zalales i wlasnie sprzeglo sie slizga
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Verthh » 9/7/2011, 22:31

zxer napisał(a):a moze olej jakis lipny zalales i wlasnie sprzeglo sie slizga

wcześniej wlałem jakiś wynalazek niemiecki i było ok teraz wlałem valvoline chociaż niby jest markowy?
Verthh
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06

Postprzez zxer » 9/7/2011, 22:42

chodzi o to ze te markowe to czasem pdrobki. Sam osobiscie znam goscia ktory czysci oleje i sprzedaje dalej jako super olej do skuterow.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Verthh » 9/7/2011, 22:45

zxer napisał(a):chodzi o to ze te markowe to czasem pdrobki. Sam osobiscie znam goscia ktory czysci oleje i sprzedaje dalej jako super olej do skuterow.

aha,jutro wleje taki sam jak wcześniej.
A myślisz że to może być przez zepsuty licznik albo przez to że mam rozregulowane zawory?
Verthh
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê