Zobacz wątek - Yamaha WR 400 nierówne obroty
NAS Analytics TAG

Yamaha WR 400 nierówne obroty

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha WR 400 nierówne obroty

Postprzez timoti » 12/4/2007, 22:42

Koledzy pomożcie, odebrałem motor z serwisu. Wymieniany łańcuszek rozrządu i regulacja zaworów i gaźnik też czyścił. Motot przy zimnym silniku ma problemy z odpaleniem ale za 7-10 razem odpala. Pozatym jak się już nagrzeje to czasami strzela z rury gdy schodzi na wolniejsze obroty. Jak mu trochę popizduje to przeruwa i chce zaraz gasnąć na wolniejszych obrotach. Na wolnych obratoch pływa raz są szybsze obroty, raz wolne a czasami tak wolne że gaśnie.
timoti
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16/1/2007, 20:36


Postprzez smove » 6/12/2007, 11:22

witam, podlaczam sie do pytania... u mnie niestetty to samo i rowniez po odbiorze z bydgoskiego "serwisu", predzej jak mi go przywieziono z wawy to poprzedni wlasciciel go za pierwszym razem odpalal jak i ja rowniez i nie bylo problemu... ale po powrocie z serwisu.. niestety nie dosc ze sie meczylismy z kolega z odpalaniem to i obroty jakby tracil.. a w serwisie pierwsza opinia to psrzedawac motocykl jak najszybciej. eh. szkoda gadac.
smove
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/9/2007, 10:58
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez Xemiz » 6/12/2007, 13:30

To może taki zaje*** serwis ? Ja już jestem do serwisów zrażony... dałem głowice do zrobienia z poleceniem wyrównania gniazd, ustawienia zaworów i wymiany przy tym uszczelniaczy... sytuacja wyglądała tak... gniazda pięknie zrobione ... zawory poprawione ... myślę, chłopaki sie postarali :) zakładam głowice wszystko ok... myślę zamykamy i można odpalić... ale coś mnie natchnęło żeby zobaczyć czy luzy ok. Ja ci wkładam szczelinomierz tam gdzie powinno być 0,12-0,16... 0.12 wchodzi bez problemu, to pewnie ustawili ładnie po środku. To wkładam 0,16... bez problemu 0.o doszedłem do 0,20! Jak się później okazało że nie dość iż ustawili jedynie 4 zawory to luzami na odwrót... ssące miały luzy od wydechowych i na odwrót 0.o Tak wiec w moim przypadku sprawdziło się przysłowie chcesz mieć zrobione dobrze... zrób to sam :) A i dodam do tego... że zanim zmienili uszczelniacze to moto mi nie piło 0,5l oleju na 1000km ;] więc może też coś być nie tak z uszczelniaczami na zaworach.
Romet "Polo" >>> WSK Dudek >>> Yamaha XJ550 >>> Honda VFR 750 rc36
Xemiz
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 3/11/2007, 17:24
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez skwy » 6/12/2007, 20:21

Przypuszczam że może chłopaki z serwisu nie dobrze ustawili gaźnik.Może masz za bogatą mieszankę.
Warto to sprawdzić.
To że moto strzela w rurę jak schodzi z obrotów nie musi oznaczać akurat że została spaprana robota.
W silnikach wysilonych współotwarcie zaworów jest dość duże i część świeżego ładunku dostaje się do wydechu a tam mieszanka napotyka na gorące elementy układu wydechowego,gorące spaliny i dostaje samozapłonu i dlatego strzela.
Ale też może to być spowodowane jak napisałem na początku bogatą mieszanką.
A co do nie rzetelnych serwisów czasami tak bywa że się trafi parciarzy.Ja staram się robić jak najlepiej potrafię bo chodzi o klienta ale niektórzy chyba tego nie rozumieją
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê