Zobacz wątek - [Akumulator] Nowy, 2tygodnie, padł.
NAS Analytics TAG

[Akumulator] Nowy, 2tygodnie, padł.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Akumulator] Nowy, 2tygodnie, padł.

Postprzez Jacak » 11/5/2011, 23:13

Witam.

CBR 125R 04'
2 tygodnie temu zakupiłem nowy akumulator, ponieważ stary nadawał się do wymiany. Motocykl przez 2tygodnie chodził bardzo ładnie, nie miał problemu z odpalaniem.

Lecz dziś podczas jazdy zauważyłem, że wskazówka od obrotomierza spada i wznosi się (miałem tak przy starym aku.) zdziwiłem się, zajechałem na pobocze, żarówki mrugały, kontrolka również.
Zgasiłem moto i już nie odpalił, rozrusznik w ogóle nie kręci, kontrolka nawet minimalnie nie świeci (przy wyłączonym silniki).

Motocykl przed jazdą odpalił BEZ PROBLEMU.
Posiadam alarm od roku, ale nigdy nie miałem takiego problemu (prócz przy starym aku.) [ mechanik mówił, że to od może żreć tyle prądu]
Po przejechaniu kilkunastu km, motocykl również w ogóle nie reaguje.

Co może być powodem, że tak szybko stracił moc?
W serwisie sprawdzili i wszystko z nim w porzÄ…dku (podczas zakupu)
Pozdrawiam.
Jacak
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 27/4/2008, 09:41
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez DangerZone » 11/5/2011, 23:57

albo kupiłeś jakiś syf w co wątpie bo nawet w chińskich wehikułach dłużej działają.sprawdź czy masz ładowanie. odpal moto i zobacz miernikiem czy podniesie się napięcie.nie wiem ile daje układ ładowania w cbr125, aku ładuje się prawidłowo napięciem minimalnie wyższym np. 13,8 albo 14,4 nie pamiętam dokładnie która to liczba była. jeśli pojawi Ci się tyle to znaczy że masz ładowanie wtedy szukaj zwarcia albo lepszego akumulatora. jeśli nie zmieni się wskazanie po uruchomieniu albo będzie mniej to sprawdź ile powinieneś mieć na tym ładowaniu ,może w manualu będzie :mrgreen: a jak okaże się, że nie masz ładowania,posprawdzaj czy wszystkie wtyczki dobrze siedzą, kable są całe ... jeśli tu jest ok to alternator do wymiany,używke pewnie tanio kupisz...
jak lubisz wyzwania to moze nawet przewiniesz go/zregenerujesz co tam trzeba sam. byc moze gdzies lut puscil w srodku. nawinalem cewke do kolumny z drutu z ladowarki od nokii (2x grubszy=predzej wzmak sie spali niz znowu ten glosnik :lol: ) to Ty dasz rade z alternatorem :lol:
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05


Postprzez zxer » 12/5/2011, 09:03

sprawdz czy regulator napiecia odpowiednie napiecie na niego daje. nie wiem jak w cbr 125 u mnie przy 4k obrotow powinno dawac okolo 14V...sprawdz tez kostki laczace regulator z alternatorem, moze zasniedzialy
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Jacak » 12/5/2011, 17:34

Akumulator dobrej firmy.. ponoć.
YTZ 7S, wcześniej miałem 5S.

Jutro motocykl zostaje w warsztacie, jak będzie zrobimy to napiszę co było nie tak. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Jacak
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 27/4/2008, 09:41
Lokalizacja: Jelenia Góra



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê