Łańcuch czy zębatka?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Łańcuch czy zębatka?
Witam, mam takie pytanie. Zakupilem nowy naped do srada. W latach 99 jak w moim zebatki szly przod 16, tyl 45, lancuch 110 ogniw. Niestety nie sprawdzilem tego dokladnie bo myslalem, ze gdy zamawiam caly zestaw napedowy to jest ktos tak inteligetny aby to sprawdzic i wyslac mi dobry.. niestety tylna zebatka przyszla mi 44, a zamawialem go juz dawno, nawet nie wiem gdzie mam rachunek. No i po zakuciu lancucha wyszedl mi poza skale naciagu
no i pytanie brzmi kupic nowa zebatke ta pogonic dla kogos kto ma starszego srada gdzie byly 44 czy skracac lancuch o te 2 ogniwa? Zakowka wyniesie mnie 30zl a zebatka 100zl tylko bede mial pewnosc ze nic sie nie stanie z lancuchem a nie chcial bym go zniszczyc 


w niczym kobieta nie wygląda tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
mozesz skrócić łancuch smiało
bedziesz miał jedynie nieco lepsze przyspieszenie. pozatym wszystko bedzie ok. wazne że wszystko pasuje (mocowania itp) 1 ząbek to nie aż taka duza róznica. no i własnie zawsze to taniej zakuć na nowo niz sprzedawac zebatke i kupowac nową. a to że skracasz łancuch to wcale nei znaczy że oslabiasz go. przeciez w serwisach mają łancuchy na szpulach. i po prostu docinaja sobie tyle ile chcą

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio wiesz ja handluje czesciami to predzej czy pozniej i tak bym ja sprzedal.. ja wiem, ze nie oslabie lancucha.. chodzilo mi raczej o to, ze jak bede te oryginalne czpienie przepychal, ktore wydaja sie solidniejsze niz te z zakowki to czy tam w srodku tej przelotki czy jak tam sie to fachowo zwie nie rozepchaja.. tylko o to mi chodzi poprostu nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak silny jest ten material
ale mam jeszcze plan rozkuje oryginalny lancuch stary i zobacze sobie
po prostu nigdy sie nie zastanawialem nad tym bo przewaznie rozkuwa sie zdupczony lancuch i sie nie mysli o tym dlatego pytam.
zxer mam zakowarke do didow


zxer mam zakowarke do didow
w niczym kobieta nie wygląda tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
mam zębatkę na tył 46 zębów
. i będzie dobrze, wtedy biegi sie lekko skróca ale to minimalnie
możemy się zamienić, zrobilem na niej z 500km i założyłem większą

możemy się zamienić, zrobilem na niej z 500km i założyłem większą
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
ale ty masz na 530 a ja mam 525 lancuch, kupie zapinke i tyle
Ostatnio edytowano 30/4/2011, 11:36 przez zzzubek, łącznie edytowano 1 raz
w niczym kobieta nie wygląda tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości