PROBLEM Z KIERUNKOWSKAZAMI!!! Niezbędna porada :)
Posty: 11
• Strona 1 z 1
PROBLEM Z KIERUNKOWSKAZAMI!!! Niezbędna porada :)
Witam Moturzysci
Dzis doszedłem do wnioski ze zrobie cos dla mojej SUZI i kupilem jej male fajne kierunkowskazy. Przod mam od K4 oryginaly tyl JAK W LINKU :
http://moto.allegro.pl/tuning-kierunkow ... 69847.html
Niestety dzieje sie cos dziwnego bo wlaczam kierunek na poczatku miga ok, potem nagle przyspiesza raptownie tak jak by byla spalona zarowka i cala przykladowo lewa strona tak zasuwa , wiec mowie zaloze stary kierunek oryginal od K2 i jest ok, no ale trudno darmo chce te z linka i co tu zrobic aby bylo ok?
Pozdr i czekam na rady

Dzis doszedłem do wnioski ze zrobie cos dla mojej SUZI i kupilem jej male fajne kierunkowskazy. Przod mam od K4 oryginaly tyl JAK W LINKU :
http://moto.allegro.pl/tuning-kierunkow ... 69847.html
Niestety dzieje sie cos dziwnego bo wlaczam kierunek na poczatku miga ok, potem nagle przyspiesza raptownie tak jak by byla spalona zarowka i cala przykladowo lewa strona tak zasuwa , wiec mowie zaloze stary kierunek oryginal od K2 i jest ok, no ale trudno darmo chce te z linka i co tu zrobic aby bylo ok?
Pozdr i czekam na rady

- Heniu-GiXer
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/2/2011, 23:37
- Lokalizacja: Łódź
zaróweczki w nowych kierunkach mają mniejszy pobór prądu niż te w oryginalnych i przerywacz szybciej mruga. Jest kilka wyjść:
1. Kupić zaróweczki o takim oporze jak oryginalne (jeżeli te kierunki sa wogóle rozkrecalne, bo to straszna taniocha)
2. Zakupic przerywacz np od ledowych kierunków http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... tegory=156
3.Zakupic opornik który montuje się w obwód http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... tegory=156
4. Jeżeli ci to nie przeszkadza to śmigac dalej
POZDRO
1. Kupić zaróweczki o takim oporze jak oryginalne (jeżeli te kierunki sa wogóle rozkrecalne, bo to straszna taniocha)
2. Zakupic przerywacz np od ledowych kierunków http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... tegory=156
3.Zakupic opornik który montuje się w obwód http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... tegory=156
4. Jeżeli ci to nie przeszkadza to śmigac dalej
POZDRO
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
albo wwalić 2 żarówkę gdzieś do schowka przez co kierunki zaczną wolniej migać, sprawdzony sposób ale trochę nie ma miejscu
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
To że częstotliwość migania wzrosła to normalne.Układ sterowania kierunkami tak jest ustawiony ,że przy spaleniu lub braku połączenia jednego z kierunków informuje w ten sposób o awarii.Pisałem już gdzieś o tym.Typowym sterownikiem kierunkoskazów jes układ oparty o scalak u2043b .Musi on mieć obciążenie ok 47W typowo.Czyli 2x21W kierunki +kontrolka 5W.Przy mniejszym o połowę będą takie objawy jak piszerz.Najprostszym rozwiązaniem jest dodanie opornika,ale nie takiego jak ten z allegro.Szkoda pieniędzy i traconej mocy.Można to zrobić dużo ładniej i prościej Tylko trzeba dostać się do środka sterownika.Dokładnie mogę wyjaśnić co i jak.U siebie mam 100% led łącznie z kontrolką i działa wyśmienicie.Przeróbka kosztuje kilka złotych.
prdr.
prdr.
-
pamoz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
- Lokalizacja: Tarnów
lutecki napisał(a):Wystarczy przeciąć ścieżkę przy nóżce nr. 7 od tego scalaka.
Tylko że wtedy nie mamy tego bajeru -2xszybszego migania- jak coś nawali w obwodzie kierukowskazów (np jeden nie działa).U siebie podmieniłem (wg schematu pdf )R3 .
-
pamoz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
- Lokalizacja: Tarnów
dobra pany sluchac,
probowalem znalezc takie same zarowki tylko nie 23W a 21W jest problem. wiec jak to zrobic najlatwiej, najszybciej? cos lutowac, ciac, kupowac, czy szukac zarowek ?
probowalem znalezc takie same zarowki tylko nie 23W a 21W jest problem. wiec jak to zrobic najlatwiej, najszybciej? cos lutowac, ciac, kupowac, czy szukac zarowek ?

- Heniu-GiXer
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/2/2011, 23:37
- Lokalizacja: Łódź
Jak to sterownik oparty na u2043b to:
Można dobrać się do sterownika i podmienić opornik R3(ściągnij sobie schemat tego układu tam jest opisany) na wartość 0,1-.0,2 ohm 2-3W.Łatwo go zauważyć bo to taki kawałek spiralki .Albo nie ingerując w sterownik dodać opornik na zewnątrz równolegle z kierunkami.Może być taki jak te z allegro ,ale w twoim przypadku wystarczy dodać równolegle do jednej ze strony kierunków ok.15ohm /10w.Ma działać.
Pzdr.
Można dobrać się do sterownika i podmienić opornik R3(ściągnij sobie schemat tego układu tam jest opisany) na wartość 0,1-.0,2 ohm 2-3W.Łatwo go zauważyć bo to taki kawałek spiralki .Albo nie ingerując w sterownik dodać opornik na zewnątrz równolegle z kierunkami.Może być taki jak te z allegro ,ale w twoim przypadku wystarczy dodać równolegle do jednej ze strony kierunków ok.15ohm /10w.Ma działać.
Pzdr.
-
pamoz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości