Prosze o pomoc.... Honda Cbr 600 f2 94r
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Prosze o pomoc.... Honda Cbr 600 f2 94r
Witam Panowie nie dawno zakupiłem sobie Właśnie hondę cbr 600 f2 z 94r...
Mam kilka pytań odnośnie tego sprzętu... Wiem ze temat już był czytałem co nie coś ale nie ma w nich niektórych odp na moje pytania...
motocykl pali na 'dotyk' można tak powiedzieć... Gdy moto zimny to coś tak jak by w nim stukało w silniku... nie są to głośne Stuki... Gdzieś na forum koleś podał linka do demonstracji hałasowania łańcuszka... ale to z pewnością nie taki dżwięk.
Już się rozgrzeje wskazówka temp. jest mniej Więcej na połowie... to przestaje hałasować... przy 14,15, tys tak jak by strzela z rury... poprzedni właściciel mówi ze do wymiany są świece... I wiadomo regulacja i czyszczenie.... ale czy to Pomoże?
a i 3 moje zapytanie.. odnośnie biegów ruszając z 1 jest ok ,2 ok ale jak już jest na 3 przy puszczaniu sprzęgła tak jak by go zerwie do przodu Tak jakbym za szybko puścił sprzęgło dalej... z 3 na 4 tak samo... Czy może byś słabe Sprzęgło?
Proszę mi coś powiedzieć nadmienić czy to normalne?w tych moto? jezeli nie to jakieś porady jak to wyeliminować... lub jaki by był koszt szacowany napraw... z góry dzięki pozdrawiam.
Embarassed Rolling Eyes
Mam kilka pytań odnośnie tego sprzętu... Wiem ze temat już był czytałem co nie coś ale nie ma w nich niektórych odp na moje pytania...
motocykl pali na 'dotyk' można tak powiedzieć... Gdy moto zimny to coś tak jak by w nim stukało w silniku... nie są to głośne Stuki... Gdzieś na forum koleś podał linka do demonstracji hałasowania łańcuszka... ale to z pewnością nie taki dżwięk.
Już się rozgrzeje wskazówka temp. jest mniej Więcej na połowie... to przestaje hałasować... przy 14,15, tys tak jak by strzela z rury... poprzedni właściciel mówi ze do wymiany są świece... I wiadomo regulacja i czyszczenie.... ale czy to Pomoże?
a i 3 moje zapytanie.. odnośnie biegów ruszając z 1 jest ok ,2 ok ale jak już jest na 3 przy puszczaniu sprzęgła tak jak by go zerwie do przodu Tak jakbym za szybko puścił sprzęgło dalej... z 3 na 4 tak samo... Czy może byś słabe Sprzęgło?
Proszę mi coś powiedzieć nadmienić czy to normalne?w tych moto? jezeli nie to jakieś porady jak to wyeliminować... lub jaki by był koszt szacowany napraw... z góry dzięki pozdrawiam.
Embarassed Rolling Eyes
- Kemek
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 10/3/2009, 17:27
- Lokalizacja: Oświęcim
Jutro odpal moto, gdy bedzie slychac stuki to nacisnij sprzeglo - jesli ustana to kosz sprzeglowy. W modelu F3 byla to norma (trzeba sie przyzwyczaic), czy w starszej konstrucji rowniez - poszukaj odp na necie.
Strzaly z tlumnika to wina regulacji.
Pamietaj, ze pierwsze zawory, a pozniej gaziory.
btw. Moto nie wkreca sie na wysokie obroty przy zimnym silniku i na postoju (bez obciazenia).
Z Twoich okolic polecam Ci Bonusa - tanio i perfekcyjnie moze serwisowac Twoje moto.
Jego GG - 3963943
Forum motocyklistow z naszej okolicy - www.motocykle-forum.pl
Strzaly z tlumnika to wina regulacji.
Pamietaj, ze pierwsze zawory, a pozniej gaziory.
btw. Moto nie wkreca sie na wysokie obroty przy zimnym silniku i na postoju (bez obciazenia).
Z Twoich okolic polecam Ci Bonusa - tanio i perfekcyjnie moze serwisowac Twoje moto.
Jego GG - 3963943
Forum motocyklistow z naszej okolicy - www.motocykle-forum.pl
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
No dzienki No na 100% moto musze wyregulowac... i bede chciał odrazu przeczyscic... bo stał chyba 2 lata... przepalany co jakis czas... tylko no sprawdze czy to ten kosz sprzegłowy... jesli nie to bede pisal do goscia skoro polecasz ze zrobi dobrze... dzienki wielkie pozdrawiam
- Kemek
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 10/3/2009, 17:27
- Lokalizacja: Oświęcim
witam mam taką małą sugestie otóż w w tych hondach cbr f2 częstą dolegliwością był właśnie napinacz łańcuszka rożądu który chałasował w silniku nie jest to droga rzecz a raczej drobna pierdółka ktora często ulega usterce na twoim miejscu też bym to sprawdził
- draki18
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40
Może i jest pierdółka ale chyba w f2 rozrząd jest pośrodku silnika więc nie jest taka łatwa wymiana jak w f3 gdzie napinacz jest na zewnątrz a nie pod pokrywą zaworów.
Zobaczę jutro czy mam manuala do f2,a tak po za tym przy kupnie nie było takich objawów?
Zobaczę jutro czy mam manuala do f2,a tak po za tym przy kupnie nie było takich objawów?
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
W F2 napinacz jest z boku...w F1 był w środku, kolegę jak coś zapraszam na forum hondy cbr, tam grono zapaleńców szybko pomożę
Obstawiam napinacz, można to rozwiązac, na kilka sposobów, w zależnosci jeszcze od stanu lancuszka rozrządu

Obstawiam napinacz, można to rozwiązac, na kilka sposobów, w zależnosci jeszcze od stanu lancuszka rozrządu

-
Boguc - Świeżak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 17/4/2009, 18:43
- Lokalizacja: Wroclaw
Przy kupnie Były takie objawy... Ale tak jak mowilem Moto jest przed czyszczewniem wymiana swiec, plynów i regulacjia...
Mam nadzieje ze to nic groznego.... nie slychac tego az tak mocno ale jednak slychac...
Mam zamiar jak tylko dostane wyplate pojechac wyregulowac i ustawic...
Mam nadzieje ze to pomoze... łancuszek slychac ale delikutaśnie.
Mam nadzieje ze to nic groznego.... nie slychac tego az tak mocno ale jednak slychac...
Mam zamiar jak tylko dostane wyplate pojechac wyregulowac i ustawic...
Mam nadzieje ze to pomoze... łancuszek slychac ale delikutaśnie.

- Kemek
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 10/3/2009, 17:27
- Lokalizacja: Oświęcim
A ja kiedyś też miałem taki stukot okazało się że jedna ze śrub od kolektora się wykręciła i obejma drgała i dawała metaliczny stukot.
Posprawdzaj czy nic nie jest poodkręcane
Posprawdzaj czy nic nie jest poodkręcane

CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości