Zobacz wÄ…tek - problem z odpaleniem cbr f2
NAS Analytics TAG

problem z odpaleniem cbr f2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z odpaleniem cbr f2

Postprzez mario11lsd » 27/2/2011, 19:35

Witam,
założyłem naładowany akumulator i gdy naciskam na starter opornie coś tam chce pokręcić ale momentalnie przestaje i coś strzela w takiej kostce zaraz pod bakiem koło puszki z aku wie ktoś o co kaman
mario11lsd
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53


Postprzez Tomek1551 » 27/2/2011, 21:22

tam najprawdopodobniej masz przekaźnik od rozrusznika dostań się do niego i zepnij grube kable "na krótko" tj. kabel z + z aku i kabel od rozrusznika, wtedy powinien normalnie kręcić rozrusznik, jeżeli tak będzie to do wymiany przekaźnik bo w większości przypadków są nierozbieralne a z doświadczenia wiem że lubią się psuć chyba że nie będzie tak kręcić w co wątpię to wtedy musisz przy rozruszniku grzebać ale najpierw zrób tak jak ci piszę. Pozdro.
RF 600R
Tomek1551
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 21/2/2011, 20:10
Lokalizacja: Myślenice


Postprzez maatiaas » 28/2/2011, 00:16

akumulator do wymiany jest padnięty...... weź przez kable zmostkuj np aku z samochodu obstawiam na 100 % że zapali ,,,,,
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez eryk79 » 28/2/2011, 15:11

maatiaas napisał(a):akumulator do wymiany jest padnięty...... weź przez kable zmostkuj np aku z samochodu obstawiam na 100 % że zapali ,,,,,


nie podłanczaj motocykla pod samochód bo całkiem mozliwe ze spalisz instalacje wyjmij aku podładuj i sprawdz i wyczysc swiece bo całkiem mozliwe ze teraz sa zalane
GSX 750F
Avatar użytkownika
eryk79
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 6/6/2010, 17:30
Lokalizacja: szczecin police nowe warpno

Postprzez rossavu » 28/2/2011, 15:15

Aku rozladowany - uzyj prostownika
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez sonycbr77 » 28/2/2011, 15:23

tez mi tak strzelal pod siedzeniem po prostu za maly prad, 100% akumulator
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez maatiaas » 28/2/2011, 15:51

eryk79 napisał(a):
maatiaas napisał(a):akumulator do wymiany jest padnięty...... weź przez kable zmostkuj np aku z samochodu obstawiam na 100 % że zapali ,,,,,


nie podłanczaj motocykla pod samochód bo całkiem mozliwe ze spalisz instalacje wyjmij aku podładuj i sprawdz i wyczysc swiece bo całkiem mozliwe ze teraz sa zalane


heh dlaczego miałby spalić instalacje.... ? :P :P miał tylko spróbować czy moto będzie kręciło rozrusznikiem i zapali, nie mówimy o jakiś przejażdżkach na aku z samochopdu. A jeżeli jego aku ma opadniete płytki to nawet ładowanie prostownikiem nie pomoże ....
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez Tomek1551 » 28/2/2011, 15:52

no ale kolega pisze że ma naładowany akumulator chyba że już nic nie trzyma albo mu się tylko wydaje że jest naładowany...
odnośnie palenia z auta na kablach rozruchowych nic się nie stanie tu i tu jest ok 12-13V testowałem już na kilku motocyklach i wszystkie żyją do dziś...
RF 600R
Tomek1551
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 21/2/2011, 20:10
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez mario11lsd » 28/2/2011, 18:09

sprawa z aku wygląda tak że na początku zimy zawinołem aku na chate i sprawdzałem miernikiem i chyba było 12,9V już niepamietam dokładnie ile ale było napewno ok i z 2razy w ciągu zimy go podpiołem na godzinka max pod prostownik żeby go podładować. W garażu też mam prostownik i jak niekręcił to myślałem że jednak padnięty aku i go tam ładowałem troche ale dalej niekręcił, w domu jak podpiołem aku pod miernik to doszło do 19V??!(przed sprawdzeniem wymieniałem baterie w mierniku bo sie wyczerpała i niewiem czy sie miernik może rozkalibrował jak wogóle jest taka opcja czy ten aku jest jakiś ześwirowany). Dopiero w sobotę będę miał czas to sprawdze opcje z aku od samochodu myśle że nic się niestanie aha i prawdopodobnie mam regulator napięcia do wymiany bo już miałem z nim kłopoty w poprzednim sezonie ale jakoś dokulałem do końca i czy to może być wina regulatora może już siadł do końca przez zime.

przed chwilą znów mierzyłem napięci i wyszło 20V? niekapuje tego, ładowałem aku prostownikiem do samochodowego aku ale bez przesady-20V.
chybaq jednak aku do wymiany
mario11lsd
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53

Postprzez maatiaas » 28/2/2011, 23:31

aku napewno do wymiany, tym bardziej ze pisałeś że miałeś problemy z regulatorem. Kup najpierw regulator, polecam zakupić żeberkowany, a jezeli na taki nie trafisz to gumowy oryginalny, wówczas zamontuj przed nim wiatraczek z komputera który bedzie go chłodził miałem taki patent w swojeje cbr i dawał rade przez 4 sezony póki była w moim posiadaniu....
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê