problem z odpaleniem cbr f2
Posty: 10
• Strona 1 z 1
problem z odpaleniem cbr f2
Witam,
założyłem naładowany akumulator i gdy naciskam na starter opornie coś tam chce pokręcić ale momentalnie przestaje i coś strzela w takiej kostce zaraz pod bakiem koło puszki z aku wie ktoś o co kaman
założyłem naładowany akumulator i gdy naciskam na starter opornie coś tam chce pokręcić ale momentalnie przestaje i coś strzela w takiej kostce zaraz pod bakiem koło puszki z aku wie ktoś o co kaman
- mario11lsd
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53
tam najprawdopodobniej masz przekaźnik od rozrusznika dostań się do niego i zepnij grube kable "na krótko" tj. kabel z + z aku i kabel od rozrusznika, wtedy powinien normalnie kręcić rozrusznik, jeżeli tak będzie to do wymiany przekaźnik bo w większości przypadków są nierozbieralne a z doświadczenia wiem że lubią się psuć chyba że nie będzie tak kręcić w co wątpię to wtedy musisz przy rozruszniku grzebać ale najpierw zrób tak jak ci piszę. Pozdro.
RF 600R
- Tomek1551
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 21/2/2011, 20:10
- Lokalizacja: Myślenice
akumulator do wymiany jest padnięty...... weź przez kable zmostkuj np aku z samochodu obstawiam na 100 % że zapali ,,,,,
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
maatiaas napisał(a):akumulator do wymiany jest padnięty...... weź przez kable zmostkuj np aku z samochodu obstawiam na 100 % że zapali ,,,,,
nie podłanczaj motocykla pod samochód bo całkiem mozliwe ze spalisz instalacje wyjmij aku podładuj i sprawdz i wyczysc swiece bo całkiem mozliwe ze teraz sa zalane
GSX 750F
-
eryk79 - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 6/6/2010, 17:30
- Lokalizacja: szczecin police nowe warpno
eryk79 napisał(a):maatiaas napisał(a):akumulator do wymiany jest padnięty...... weź przez kable zmostkuj np aku z samochodu obstawiam na 100 % że zapali ,,,,,
nie podłanczaj motocykla pod samochód bo całkiem mozliwe ze spalisz instalacje wyjmij aku podładuj i sprawdz i wyczysc swiece bo całkiem mozliwe ze teraz sa zalane
heh dlaczego miałby spalić instalacje.... ?


-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
no ale kolega pisze że ma naładowany akumulator chyba że już nic nie trzyma albo mu się tylko wydaje że jest naładowany...
odnośnie palenia z auta na kablach rozruchowych nic się nie stanie tu i tu jest ok 12-13V testowałem już na kilku motocyklach i wszystkie żyją do dziś...
odnośnie palenia z auta na kablach rozruchowych nic się nie stanie tu i tu jest ok 12-13V testowałem już na kilku motocyklach i wszystkie żyją do dziś...
RF 600R
- Tomek1551
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 21/2/2011, 20:10
- Lokalizacja: Myślenice
sprawa z aku wygląda tak że na początku zimy zawinołem aku na chate i sprawdzałem miernikiem i chyba było 12,9V już niepamietam dokładnie ile ale było napewno ok i z 2razy w ciągu zimy go podpiołem na godzinka max pod prostownik żeby go podładować. W garażu też mam prostownik i jak niekręcił to myślałem że jednak padnięty aku i go tam ładowałem troche ale dalej niekręcił, w domu jak podpiołem aku pod miernik to doszło do 19V??!(przed sprawdzeniem wymieniałem baterie w mierniku bo sie wyczerpała i niewiem czy sie miernik może rozkalibrował jak wogóle jest taka opcja czy ten aku jest jakiś ześwirowany). Dopiero w sobotę będę miał czas to sprawdze opcje z aku od samochodu myśle że nic się niestanie aha i prawdopodobnie mam regulator napięcia do wymiany bo już miałem z nim kłopoty w poprzednim sezonie ale jakoś dokulałem do końca i czy to może być wina regulatora może już siadł do końca przez zime.
przed chwilą znów mierzyłem napięci i wyszło 20V? niekapuje tego, ładowałem aku prostownikiem do samochodowego aku ale bez przesady-20V.
chybaq jednak aku do wymiany
przed chwilą znów mierzyłem napięci i wyszło 20V? niekapuje tego, ładowałem aku prostownikiem do samochodowego aku ale bez przesady-20V.
chybaq jednak aku do wymiany
- mario11lsd
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53
aku napewno do wymiany, tym bardziej ze pisałeś że miałeś problemy z regulatorem. Kup najpierw regulator, polecam zakupić żeberkowany, a jezeli na taki nie trafisz to gumowy oryginalny, wówczas zamontuj przed nim wiatraczek z komputera który bedzie go chłodził miałem taki patent w swojeje cbr i dawał rade przez 4 sezony póki była w moim posiadaniu....
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości