Zobacz wątek - mam 3 rodzaje oleju do lag jaki wybrać????
NAS Analytics TAG

mam 3 rodzaje oleju do lag jaki wybrać????

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

mam 3 rodzaje oleju do lag jaki wybrać????

Postprzez cezarsuzuki2000 » 21/12/2010, 16:53

Witam
Mam do wyboru 3 rodzaje oleju do lag:
-CASTROL SAE 10W MINERALNY
-CASTROL 15W MINERALNY
-CASTROL 10W SYNTETYK
czy może macie inny do zaoferowania

Motocykl do kturego chce wlac olej to Suzuk GSX 600f z 2000r.
Z góry dziekuje za odpowiedzi
cezarsuzuki2000
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/12/2010, 16:36
Lokalizacja: łodzkie


Postprzez grunder » 21/12/2010, 23:52

10W syntetyk.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez RUTRA.RD » 22/12/2010, 10:20

15 mineralny ( niestety ) jak chcesz twardszy zawias, seria ma 10
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez RUTRA.RD » 23/12/2010, 08:31

pan_wiewiorka a ty ostawiałeś SAG u mnie w tl jest na przodzie nie do ustawienia prawdopodobnie sprężyny już siadly musiał bm maksymalne napięcie wstępne ustawić
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez cezarsuzuki2000 » 5/1/2011, 16:21

Niewiem dokładnie czy jest miętko czy twardo poniewasz kupiłem go niedawno. Najlepiej zeby był tak posierodku czyli nie za miętki ani za twardy. Wycieku z lag niema ale chce wymienic bo niemam pojecia czy ktos to kiedys w nim robił
cezarsuzuki2000
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/12/2010, 16:36
Lokalizacja: łodzkie

Postprzez cezarsuzuki2000 » 5/1/2011, 16:24

A mam jeszcze jedno pytanie jak sprawdzic czy rozrząd jest do wymiany, bo słyszałem ze duzo roboty jest z tym ,tak wiec jak by nie trzeba było to bym nie wymieniał


uzywaj opcji edytuj
rosa
cezarsuzuki2000
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/12/2010, 16:36
Lokalizacja: łodzkie

Postprzez henio12323 » 5/1/2011, 16:50

rozbierasz i patrzysz. jezeli masz napinacz łancuszka to widzisz jakie ma napiecie jak sie zaraz bedzie konczył to wiadomo że łancuszek do wymiany. zaworów nie sprawdzisz bez odkręcania głowicy. jednak mozesz poznac objawy jak np podczas regulacji zawory są podparte - znaczy że gniazdo lub zawór siada. reszta widzisz jak np masz wałki przetarte czy cos to do wymiany to juz widzisz oczyma :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mrówa » 5/1/2011, 20:54

Moje zdanie takie nie masz pojęcia zostaw moto w serwisie bo narobisz sobie kłopotu.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 6/1/2011, 11:11

mrówa
a widziałeś w jakim stanie nieraz motocykle wracają z serwisów ? :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê