Honda VTX1800 nie pali na drugi gar
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Honda VTX1800 nie pali na drugi gar
Witam wszystkich,
W moim VTX 1800 z 2002 roku po tym jak wyłączy się automatycznie ssanie drugi gar (bliżej kierownicy) nie spala mieszanki rura wydechowa robi się zimna.
Były już sprawdzane i przekładane świece, przewody do świec zamieniane cewki. Motocykl jest na wtrysku. Wszystkie styki zostały przeczyszczone preparatem do czyszczenia styków kontakt60. Nie mam pomysłu co może być już powodem.
Problem zaczęły się po tym jak wróciłem po przejechaniu 100km w deszczu a następnie odstawieniu motocykla na 2 tygodnie na parking pod pokrowcem ale niestety dwa tygodnie mżawek i deszczu.
Motocykl jak coÅ› strzela z rury.
Może ktoś z Was spotkał się z pogodnym problemem.
Z góry dzięki za pomoc.
W moim VTX 1800 z 2002 roku po tym jak wyłączy się automatycznie ssanie drugi gar (bliżej kierownicy) nie spala mieszanki rura wydechowa robi się zimna.
Były już sprawdzane i przekładane świece, przewody do świec zamieniane cewki. Motocykl jest na wtrysku. Wszystkie styki zostały przeczyszczone preparatem do czyszczenia styków kontakt60. Nie mam pomysłu co może być już powodem.
Problem zaczęły się po tym jak wróciłem po przejechaniu 100km w deszczu a następnie odstawieniu motocykla na 2 tygodnie na parking pod pokrowcem ale niestety dwa tygodnie mżawek i deszczu.
Motocykl jak coÅ› strzela z rury.
Może ktoś z Was spotkał się z pogodnym problemem.
Z góry dzięki za pomoc.
- ipawelek
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/8/2010, 21:45
- Lokalizacja: Kielce
adamRS napisał(a):Skoro mówisz że problem pojawił się po jeździe w deszczu to może jednak coś z przewodami lub fajkami nie tak. Sprawdź dokładnie całą instalację.
Była sprawdzana pisałem wyżej łącznie z zamianą cewek.
- ipawelek
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/8/2010, 21:45
- Lokalizacja: Kielce
RUTRA.RD napisał(a):szczerze to zagwozdka niezła, a kiedy jakiś serwis większy robiłeś filtry zawory, synchro ?
Tak w wakacje była robiona regulacja zaworów teraz też były sprawdzane czy jest zgodny z serwisówką, filtr jest KN wiec wymycie + spryskanie, filtr paliwa na razie nie wymieniam trzeba niestety oryginalny który jest drogi (montowany w zbiorniku), synchronizacja - wtrysk. Moto ma power commander podejrzewałem, że przestawiła się mapa wtrysku wiec został odłączony i trochę mniej strzela mieszanka jest uboższa.
- ipawelek
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/8/2010, 21:45
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości