Uszkodzony kranik paliwowy CBR F2
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Uszkodzony kranik paliwowy CBR F2
Witam.
Po zdjęciu jednej z pokryw kranika okazało się, że "łapka" przesuwająca kulkę zatykającą odpowiednie kanały jest ułamana. Raczej ciężko byłoby ją pospawać lub skleić.
Tak sobie pomyślałem, czy nie mogę tymczasowo używać tego kranika bez możliwości przełączania go w pozycję OFF i RES ??
Możliwe że się mylę, ale skoro kranik jest podciśnieniowy paliwo nie będzie samoczynnie zalewać gaźników przy zgaszonym silniku, jedyne co tracę to, że nie będę wiedział kiedy mam mało paliwa, ponieważ paliwo bedzię zasysane przez rurkę RES.
Aha, i jeszcze jedno, po co wogóle jest pozycja OFF skoro kranik jest podciśnieniowy ?
Rozumiałbym jeszcze sytuacje, gdyby zamiast OFF była pozycja PRI - zwykłe "grawitacyjne" zalewanie gaźników o ile się nie myle.
Z góry dzięki za odpowiedzi
Po zdjęciu jednej z pokryw kranika okazało się, że "łapka" przesuwająca kulkę zatykającą odpowiednie kanały jest ułamana. Raczej ciężko byłoby ją pospawać lub skleić.
Tak sobie pomyślałem, czy nie mogę tymczasowo używać tego kranika bez możliwości przełączania go w pozycję OFF i RES ??
Możliwe że się mylę, ale skoro kranik jest podciśnieniowy paliwo nie będzie samoczynnie zalewać gaźników przy zgaszonym silniku, jedyne co tracę to, że nie będę wiedział kiedy mam mało paliwa, ponieważ paliwo bedzię zasysane przez rurkę RES.
Aha, i jeszcze jedno, po co wogóle jest pozycja OFF skoro kranik jest podciśnieniowy ?
Rozumiałbym jeszcze sytuacje, gdyby zamiast OFF była pozycja PRI - zwykłe "grawitacyjne" zalewanie gaźników o ile się nie myle.
Z góry dzięki za odpowiedzi
- stanek84
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/3/2007, 15:19
OFF - według mnie np. po to gdy chcesz się dostać do gaźników i wymontować je bez spuszczania paliwa ze zbiornika. Jest dużo rzeczy do których przydaje się OFF niekoniecznie podczas jazdy czy zwykłego garażowania moto 

"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
wystarczy ze chcesz zmienic filtr powietrza i juz trzeba sciagac bak a wtedy OFF
mialem F2 i moze ten kranik jest podcisnieniowy ale zawsze kiedy sciagalem bak musialem zapodac na OFF inaczej cieklo . podobnie w F3
mialem F2 i moze ten kranik jest podcisnieniowy ale zawsze kiedy sciagalem bak musialem zapodac na OFF inaczej cieklo . podobnie w F3
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości