Zobacz wÄ…tek - Temperatura silnika honda cbr 1000 2006r
NAS Analytics TAG

Temperatura silnika honda cbr 1000 2006r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Temperatura silnika honda cbr 1000 2006r

Postprzez sonycbr77 » 3/12/2010, 14:29

Siema kupilem honde cbr 1000 z 2006r i na postoju bardzo sie grzeje, temperatura dochodzi do 104-107 stopni i dopiero sie wlacza wentylator, czy to normalne? Nie wiem jak w czasie jazdy bo jeszcze nia nie jezdzilem, pozdrawiam sony.
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek


Postprzez lutecki » 3/12/2010, 14:32

Nie powinna się tak grzać przy tej temperaturze na postoju. Sprawdź działanie termostatu, ilość płynu chłodniczego, odpowietrz układ i napisz.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez limak14 » 3/12/2010, 17:00

A dlaczego nie powinna się tak grzać? Wszystko zależy ile moto stoi. Jak ma się chłodzić skoro nie jeździ i nie ma ruchu powietrza. Normalne.
Gorzej byłoby gdyby nie zbijała tej temp.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez lutecki » 3/12/2010, 19:03

I Twoim zdaniem wentylator powinien się załączać przy 104C? Chyba żartujesz.

Ruchu powietrza nie ma, ale temp. powietrza -5C robi swoje.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez limak14 » 3/12/2010, 19:06

Jasne ze wentylator się włacz przy 104 stopniach - dlaczego mam zartowac?
Nie rozumie ciÄ™
-5 stopni to nic- jeżeli silnik nie ma chłodzenia to spokojnie dobije do 105 stopni na postoju
Polecam kolego przeanalizowanie serwisówki danego moto i zobaczysz wtedy że mam rację
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez sonycbr77 » 3/12/2010, 20:12

Juz nie wiadomo kogo sluchac, duzo jest sprzecznosci na ten temat, wentylator schladza go dobrze bo gdy sie wlaczy to zbija ja do ok97 stopni, potem znowu w gore powyzej 100 stopni
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez limak14 » 3/12/2010, 20:19

Jak mi nie wierzysz to zobacz sobie w serwisówce.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez sonycbr77 » 3/12/2010, 20:26

Ok dzieki za podpowiedz, tez tak mysle ze jest wszystko ok, bede i tak na serwisie to sie podpytam, pozdro
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez limak14 » 3/12/2010, 20:28

NIe ma za co.
Tu masz link do serwisówek:
viewtopic.php?t=5877&start=0
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez sonycbr77 » 3/12/2010, 20:44

dzieki
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez henio12323 » 3/12/2010, 21:57

i ja sie podpisze pod tym :) nie znam dokładnych temp załączania itp. ale moim zdaniem wiatrak nie powinien sie załączac równo przy 90 stopniach. powinien sie załaczac jak troche sie temp podwyzszy. pozatym temp robocza silnika to jest 90-95 stopni. wiec kilka stopnie wiecej i normalne że wiatrak sie włacza. co do poprawnego momentu - nie jestem w stanie powiedziec ale 104 stopnie to jeszcze nie tak duzo jak na cieczaka. to normalna temp po dobrym rozgrzaniu. w lecie pewnie taka temp ciagle bedzie ale nie bedzie przekraczała tych 104 stopni :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez toper-utl » 4/12/2010, 10:12

wszystko masz cacy, fajerblejdy zalaczaja wiatrak przy okolo 104 , moja babunia 900rr z 99r. ma dokladnie tak samo i tak musi byc.
Ogolnie to nie zaleca sie odpalania motocykla aby go przepalic, czy tez nacieszyc sie jego dzwiekiem. Więc na twoim miejscu wyjal bym aku, zalał wachy pod korek dobił ciśnienia w opony i poczekał do wiosny, co jakies dwa tygodnie przepychając aby sie laczki nie odgniotły. Można powiedzieć że silnik jest oblicznay na ilość zimnych odpaleń - i takie systematyczne odpalania powolutku go zabijają. Fireblade to dobry sprzet, moj po pół rocznym postoju odpala od strzała, więc w twoim przypadku równiez nie bedzie problemów i nie ma potrzeby zimowego katowania.
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25

Postprzez cycu_rsko » 4/12/2010, 10:22

Kazdy fajer sie tak grzeje. Nawet przy jezdzie po miescie zadko temp spada ponizej 100 stopni celcjusza.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez sonycbr77 » 4/12/2010, 14:09

Dzieki chlopaki za porady:)
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Przemo_rene » 6/12/2010, 11:30

lutecki napisał(a):I Twoim zdaniem wentylator powinien się załączać przy 104C? Chyba żartujesz.

Ruchu powietrza nie ma, ale temp. powietrza -5C robi swoje.



za takiw vrednie powinny być bany z marszu.

Może sięgrzać ze spokojem na postoju do 107 stopni i nawet wiecej jak dajesz przegazówki nawet na mrozie. Wszystko spoko. Wentylatory u mnie fabrycznie załączają się przy 107*C i co? Mam coś nie tak? Wszystko gra.

Wazniejsze jest ile się ma podczas normalnej jazdy. Jak jest to między 82-92 to wszystko gra.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez limak14 » 6/12/2010, 12:27

Czasem Rene ludzie się nie zastanowią co piszą. Trzeba uwzględniać stan swojej wiedzy i wypowiadać się tam gdzie ma się pewność i słuszność swojej teorii- wychodzę z takiego założenia "nie znam się, nie odpowiadam na temat".
Sory za OT
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez RUTRA.RD » 6/12/2010, 13:06

kumpla fazera przy -20 przepalaliśmy i na obrotach biegu jałowego dochodził do temperatury żeby się wiatrak włączył. tak ze nie wiem ile by musiało być żeby się nie zagrzał chyba z -50
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez rosa » 6/12/2010, 15:47

temat wyczerpany, zamykam
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê