Brak iskry. Usterka mechaniczna
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Brak iskry. Usterka mechaniczna
Witam. Mam pewien problem a mianowicie pękł mi napinacz łańcucha przez co łańcuch wkręcił się w zębatkę przy silniku urywając 'kostkę', którą znajdowała się przy magnecie. Zdążyłem zorientować się ze odpowiadała ona za robienie iskry. Niestety kostka oderwała się wraz z mocowaniami do silnika. Nie wiem czy należy to pospawać czy tez może przedłożyć kable i spróbować podłaczyc ja w inne miejsce lub po prostu kupić nowy lewy blok silnika. Z góry dziękuję za pomoc
- Załączniki
-
kl,.JPG
- Miejsce uszkodzenia
- (151.05 KiB) Pobrane 246 razy
-
kajba11 - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 20/8/2010, 20:43
- Lokalizacja: Lubin
impulsator (ta kostka) tak to sie nazywa. Ogólnie to spwanie w tym miejscu nie bedzie łatwe. Możesz próbowac ale mało miejsca a to musi być precyzyjnie zrobione. Na Twoim miejscu niestety szukałbym lewego kartera. ... ale czy taki dostaniesz? No i nie mówie już że to masa roboty bo silnik na części trzeba rozłożyć.. Nie ciekawie
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
mi sie wydaje ze da rade postpawac bez problemu!!!
Trzeba bedzie tylko dobrzeodtluscic i wio!!!
Podejrzewam ze nie działaja na ten impulsator zadne mega silywiec kwestia glownie trzymania go tylko.... a spaw przeciez tez nie musi byc idealny -grunt zeby trzymal ta kostke....
Powodzenia i daj znac jak Ci poszlo!!!
Trzeba bedzie tylko dobrzeodtluscic i wio!!!
Podejrzewam ze nie działaja na ten impulsator zadne mega silywiec kwestia glownie trzymania go tylko.... a spaw przeciez tez nie musi byc idealny -grunt zeby trzymal ta kostke....
Powodzenia i daj znac jak Ci poszlo!!!
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1589
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
dokładnie - musi być w tym samym miejscu dokładnie oraz w tej samej odległości o koła. Ogólnie nie jest to porsta sprawa jak nie masz drugiego sprawnego i całego zestawu by ściągnąć wymiary. To tak sie zdaje ze niby nic ale akurat on musi być w tym samym miejscu DOKŁADNIE co był
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Witam wszystkich ponownie. W związku ze zbliżającym się sezonem postanowiłem naprawić swojego bzyka:). Problem rozwiązałem stosując blachę do której przynitowałem impulsator. Musiałem tylko wyciąć odpowiedni kształt i poprowadzić kable inną stroną. Bardzo ważne było odpowiednie ustawienie impulsatora. Jak na razie wszystko działa jak powinno
. Dodam jeszcze, że na całość została przykręcona pokrywa i nic nie widać
. Na szczęście obyło się bez spawania bądź co gorsza wymiany kartera. Na dole umieszczam zdjęcia.


- Załączniki
-
- IMG_0567.JPG (115.85 KiB) Przeglądane 1885 razy
-
- IMG_0566.JPG (115.79 KiB) Przeglądane 1885 razy
-
kajba11 - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 20/8/2010, 20:43
- Lokalizacja: Lubin
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości