Zobacz wÄ…tek - YAMAHA DT80 LC2
NAS Analytics TAG

YAMAHA DT80 LC2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

YAMAHA DT80 LC2

Postprzez BATON » 17/1/2007, 16:49

Proszę o informacje w jaki sposób wyregulowac DT (gaźnik).
Mile widziana jest również informacja na temat książki serwisowej po polsku.Ogólnie proszę o wszelkie informacje na temat DT. Dziękuje. :D
BATON
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17/1/2007, 16:20


Postprzez airman » 8/3/2007, 12:21

wiecie moze czy pasuje jakikolwiek cylinder 50ccm do dt 80 lc2 ?

a jesli ktos takowy ma to jestem chetny

do czego? - do zarejestrowania na 50ccm

prosze o szybka odpowiedz

pozdrawiam
airman
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/3/2007, 12:08


Postprzez Grubas » 8/3/2007, 15:10

ugryzłem się w język
Ostatnio edytowano 8/3/2007, 16:43 przez Grubas, łącznie edytowano 1 raz
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Re: YAMAHA DT80 LC2

Postprzez pawlak200192 » 8/3/2007, 16:00

BATON napisał(a):Proszę o informacje w jaki sposób wyregulowac DT (gaźnik).
Mile widziana jest również informacja na temat książki serwisowej po polsku.Ogólnie proszę o wszelkie informacje na temat DT. Dziękuje. :D


w dt sie reguluje gaźnik jak w większości moto 2t :D

1 odpalasz moto ustawiasz obroty śrubką od przepustnicy(tak żęby nie byly za wysoki i zeby nie gasł)
2 rozgrzewasz moto (to bardzo ważne)
3 regulujesz skład mieszanki (druga śrubka)
-zakręc do oporu
-odkrec o 2 obroty
-i reguluj najpierw odkręcaj o 0.5 obrotu, jak będzie lepiej to dalej
odkręcaj,a jak będzie gorzej to spowrotem

P.S- zbyt uboga mieszanka paliwowa niszczy tłoka
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez mar111cin » 8/3/2007, 17:45

dodam tylko że po każdej z czynności jaką powiedział Pawlak dobrze jest dodać delikatnie gazu manetką i odpuścić, żeby mieć pewność że praca nie zależy od złego ustawienia linek, sprężynek itp.

(i faktycznie nie należy ustawiać zbyt małej ilości paliwa, bo źle to sie skończy dla całego cylindra)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê