Yamaha fzr 600, praca na trzy cylindry?(dziwna sprawa)
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Yamaha fzr 600, praca na trzy cylindry?(dziwna sprawa)
Witam, a więc tak zacznę od początku bo to dziwna sprawa.
Jechałem tydzień temu z dziewczyną do Czech 250 km w jedna stronę. Zatankowałem na Orlenie paliwo 98 i w drogę po ujechaniu 230 km zatankowałem na małej stacji w Czechach paliwo Natural 95. Palę motor na niskich obrotach podczas jazdy dziwnie nim zaczęło "targać" ale nic jedziemy wszystko w normie na obrotach powyżej 3 tys. Dojeżdzamy motor odstawiamy do garażu. Następnego pieknęgo poranka idziemy po motor palimy i po pierwsze.
Nie ma wolnych obrotów na zimnym silniku po puszczeniu manetki motor gasnie.
Dziwna praca silnika troche jak rzędowka troche ja V-ka
Moto bardzo wolno "łapie" temp. i nie osiąga temp. tej co zwykle tylko utrzymuje niższa
Moto jest wyraźnie słabszy.
Po ujechaniu 20 km w miescie motor złapal temp wolna jazda w miescie na wyzszych obrotach i nagle wszystko wraca do normy zmienia się dzwiek itp.
Po postoju moto okolo 5 godzin wszystko jest w porzadku (normalnie pracuje) Lecz następnego dnia znowu nierowna praca itp..
Dotankowalem paliwa verwa 100 po ok 15 km wszystko wrocilo do normy do domu przyjechalem normalnie. w Polsce dotankowalem 13 litrow 98. Przychodze na nastepny dzien wszystko w porzadku lecz przychodze wczoraj po 2 dniach i znowu to samo....
POMOCY!!! co jest przyczyna moto po regulacjach gaznikow, zaworow, wymianie swiec wszystko robione okolo 4000 km temu..
P.S motocykl normalnie jak jest zimny wolne oboty wynosza okol 1 tys jak cieply okolo 1300.
Teraz zimny wolnych obrotow nie ma wcale a jak jest "cieply" wolne obroty to okolo 900 max 1000
Jechałem tydzień temu z dziewczyną do Czech 250 km w jedna stronę. Zatankowałem na Orlenie paliwo 98 i w drogę po ujechaniu 230 km zatankowałem na małej stacji w Czechach paliwo Natural 95. Palę motor na niskich obrotach podczas jazdy dziwnie nim zaczęło "targać" ale nic jedziemy wszystko w normie na obrotach powyżej 3 tys. Dojeżdzamy motor odstawiamy do garażu. Następnego pieknęgo poranka idziemy po motor palimy i po pierwsze.
Nie ma wolnych obrotów na zimnym silniku po puszczeniu manetki motor gasnie.
Dziwna praca silnika troche jak rzędowka troche ja V-ka
Moto bardzo wolno "łapie" temp. i nie osiąga temp. tej co zwykle tylko utrzymuje niższa
Moto jest wyraźnie słabszy.
Po ujechaniu 20 km w miescie motor złapal temp wolna jazda w miescie na wyzszych obrotach i nagle wszystko wraca do normy zmienia się dzwiek itp.
Po postoju moto okolo 5 godzin wszystko jest w porzadku (normalnie pracuje) Lecz następnego dnia znowu nierowna praca itp..
Dotankowalem paliwa verwa 100 po ok 15 km wszystko wrocilo do normy do domu przyjechalem normalnie. w Polsce dotankowalem 13 litrow 98. Przychodze na nastepny dzien wszystko w porzadku lecz przychodze wczoraj po 2 dniach i znowu to samo....
POMOCY!!! co jest przyczyna moto po regulacjach gaznikow, zaworow, wymianie swiec wszystko robione okolo 4000 km temu..
P.S motocykl normalnie jak jest zimny wolne oboty wynosza okol 1 tys jak cieply okolo 1300.
Teraz zimny wolnych obrotow nie ma wcale a jak jest "cieply" wolne obroty to okolo 900 max 1000
- Lysek
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 29/11/2009, 19:48
poczekaj az sie zagrzeje, zeby mial te 900 obrotów jak mowisz, i zwieksz mu obroty na 1300. Kumplowi sie same obroty przykrecily bo nie mial sprezynki na srubie zabezpieczającej przed samoczynnym wkrecaniem.
- Groh007
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 17/4/2008, 14:14
- Lokalizacja: Piekary ÅšlÄ…skie
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
Komplet wymień!
Jak będziesz tak pojedyńczo wymieniał to po jakimś czasie następna pójdzie i tak będziesz siedział cały czas z tymi świecami.
Raz a dobrze i jakby coś się dalej działo to wiesz, że to raczej nie świece.
Jak będziesz tak pojedyńczo wymieniał to po jakimś czasie następna pójdzie i tak będziesz siedział cały czas z tymi świecami.
Raz a dobrze i jakby coś się dalej działo to wiesz, że to raczej nie świece.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości