Zobacz wÄ…tek - CykajÄ…ce Zawory
NAS Analytics TAG

CykajÄ…ce Zawory

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CykajÄ…ce Zawory

Postprzez pablo1212 » 11/8/2010, 15:04

Witam! Chcę kupić ten motocykl ale zaniepokoiły mnie "cykające zawory".
http://allegro.pl/item1185623724_suzuki ... oclaw.html
Warto go kupić ? Czy te zawory są do wyregulowania ?
pablo1212
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/8/2010, 18:46


Postprzez alphamale » 11/8/2010, 15:05

wymiana zaworów nie powinna być droga
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń


Postprzez pablo1212 » 11/8/2010, 15:08

Ale czy w tym moto można je wyregulować >
pablo1212
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/8/2010, 18:46

Postprzez maciek.046 » 11/8/2010, 15:35

alphamale napisał(a):wymiana zaworów nie powinna być droga

jesli nie beda w zlym stanie to po co je wymieniac?

cykajace czy jak kto woli klekoczace zawory mozna wyregulowac tylko trzeba by bylo zobaczyc w tym motocyklu czy regulacja odbywa sie za pomoca plytek czy moze jest regulacja srubowa
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez pablo1212 » 11/8/2010, 19:48

a jaka jest różnica między regulacją za pomocy płytek, a regulacją śrubową?
Jednym słowem warto kupić taki moto, mimo że te zawory cykają??
pablo1212
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/8/2010, 18:46

Postprzez alphamale » 11/8/2010, 19:54

warto, ale po negocjował bym o te 200 zł zaworki max 100 zł wymiana drugie tyle jak by co
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez maciek.046 » 11/8/2010, 19:55

do regulacji za pomoca plytek, potrzebne sa plytki ktore trzeba kupic... regulacja srubowa jest "darmowa" pod warunkiem ze robi sie to samemu...

moim zdaniem jak cos jest zle to sprzedajacy powinien to zrobic a nie mowi ze kopci ale jezdzi...
warto by bylo dla kogos kto sie zna na mechanice lub ma do tego tzw smykalke i czy cena jest okazyjna
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez alphamale » 11/8/2010, 20:15

hmm jak kopci to gniazda zaworowe ;/
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Raczek_6 » 11/8/2010, 22:18

Jak kopci to albo:
- za bogata mieszanka
- zużyte uszczelniacze zaworowe
- zużyte prowadnice zaworowe lub same zawory.

Gniazdo zaworowe nie ma nic do kopcenia.

Warto obejrzeć czy już ktoś nie grzebał w tym silniku.

Wymiana oleju na odpowiedni to podstawa, a regulacja luzów jest na 99% śrubkowa.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez maciek.046 » 12/8/2010, 09:30

Raczek, zapomniales o tym ze moga byc pierscienie tłokowe juz zuzyte...

ps. tez myslalem ze na tyle % srubkowa ale nie mialem jak sie upewnic... manuala nie za bardzo mi sie chcialo sciagac...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê