Zobacz wątek - Niemiłe zaskoczenie.
NAS Analytics TAG

Niemiłe zaskoczenie.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Niemiłe zaskoczenie.

Postprzez bond » 2/3/2007, 14:27

Jechałem dzisiaj i zaczeło mocno padać dlatego zwolniłem i jechałem na 4 biegu w pewnym momencie jadąc 60km/h przestał mi palić zaczął przerywać i staną po chwili odpalił ale znowu gdy zwiększałem prędkość i biegi znów gasną co może być powodem jest to Derbi GPR 50ccm?czekam na odp. i z góry dziękuje.
bond
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/2/2007, 17:12


Postprzez Brdakus » 2/3/2007, 15:03

hhhmmm.... na moje oko poprostu zalało ci przewody i tyle:)
Brdakus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/12/2006, 19:13


Postprzez pawlak200192 » 2/3/2007, 15:08

miałem tak i powodem był przytkany kranik, przez co czasami gasł
a co do tych przewodów to lepiej też sprawdź :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez bond » 2/3/2007, 15:44

przytkany kranik tzn?zobaczyłem świece jest ok zobaczyłem czy jest paliwo i jest i sprubowałem odpalić i nic a czy mogło dojść do spięcia na akumulatorze bo gdy go zobaczyłem to tam też była woda ale nie na nim tylko ogólnie też tam doszła, wyciagłem akumulator i wziołem do pokoju czekam na odpowiedź.
bond
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/2/2007, 17:12

Postprzez Brdakus » 2/3/2007, 20:05

wądpie zeby było coś z akumulatorem, myśle ze poprostu woda zalała jakaś kostke albo gdzieś przy fajce i było przebicie;/ tylko dlaczego gasł przy większej prędkości;/ hmmm...... najlepiej niech troche motorek postoi i obkapie:P i pojeździj w suchy dzień:) zobaczysz jak sie będzie zachowywał:) a z tym kranikiem.... być moze masz faktycznie gdzieś przypchany i nie wyrabia z paliwem przy większych obrotach;/ ja miałem tak w pompce bo mi bak od srodka zardzewiał i zrobił sie taki osad pomimo ze jest filtr..... PoZdRo
Brdakus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/12/2006, 19:13

Postprzez Toolman » 2/3/2007, 20:29

Oprucz tego co powyżej to możliwe że jest przytkane odpowietrzenie zbiornika tzn.jak ubywa paliwa to w baku powstaje podcisnienie i paliwo przestaje lecieć.jeśli jest przytkane częsciowo to paliwa starczy przy małych prędkościach lub po krutkim postoju cisnienie się wyrówna i może odpalić.Czy jakoś tak.Jednak bardziej stawiałbym na problemy z prądem po prostu za dużo wilgoci.
Toolman
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/3/2007, 13:15

Postprzez bond » 2/3/2007, 20:53

Wziołem rozkreciłem go i wszystkie kable na stykach przeczyściłem i odpalił ale niejeździłem nim już po odpaleniu bo pogoda do kitu i jeszcze powróce do tego że jak rozwijam dużą prędkość np. 90 lub 100 km/h to podczas postoju na np. światłach niechce mi wskoczyś 1 bieg mimo że skrzynie biegów kieruje na sam dół gdzie znajduje się 1 ? pozdrawiam
bond
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/2/2007, 17:12

Postprzez pawlak200192 » 2/3/2007, 21:00

żeby weszła jedynka musisz sie troche odepchnąc niektóre moto tak mją :?
ja np. musz sie odepchnÄ…c zeby wbic luz
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê
cron