Nowo kupione Kawasaki ER-5 ProszÄ™ o pomoc!!!
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Nowo kupione Kawasaki ER-5 ProszÄ™ o pomoc!!!
Witam.Jestem fanem 2 kółek ale dopiero teraz mogłem sobie kupić coś co naprawde wygląda jak motocykl.Zakupiłem Kawasaki ER-5 z 2000r.Mam pytanie jak tan się sprawdza olej???Jest to okienko ale czy motocykl ma stać na kolach czy na nóżkach,czy okienko ma być całe zalane,w polowie czy jak?Moje jest chyba całe zalane i nie wiem czy to dobrze:(Tak samo nie wiem co z płynem chlodniczym,z tyłu pod siedzeniem widziałem zbiorniczek wyrównawczy ale nie wiem ile w nim powinno być płynu(połowa,3/4..???) na co mam zwrócić uwage bo na samochodach się znam ale motocykle to chyba troche co innego.Ostatnio po dłuzszej jeździe z jakiejś rurki obok koła delikatnie kapał płyn chłodniczy(pare kropel) ojciec twierdzi ze to jakiś odpowietrznik ale nie jestem pewien.
P.S Romety i Simsony były bardziej proste w obsłudze:):):)
POZDRAWIAM i dziękuje za ew.odpowiedzi i podpowiedz
P.S Romety i Simsony były bardziej proste w obsłudze:):):)
POZDRAWIAM i dziękuje za ew.odpowiedzi i podpowiedz
- rafal1028
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 26/7/2010, 23:51
olej sprawdzasz na wyprostowanym motocyklu do pionu na kołach. W okienku ma być między dolną kreską obok okienka a górną. Najlepiej w 2/3 bliżej górnej. W zbiorniczku wyrównawczym masz na nim na 100% znaczniki - ma być na FULL. To co kapało ze wężyka przy tylnym (zapewne) kole to mogły być
a) odpowietrzenie baku i jego przelew
b) odpowietrzenie gaźnika i jego przelew
c) spust syfu z obudowy filtra powietrza
d) przelew płynu chłodniczego
Jeżeli masz w okienku faktycznie oleju za dużo to odkręć wlew oleju i powąchaj jak pachnie olej. Jeżeli wyraźnie czujesz benzynę w nim to masz gaźniki do natychmiastowego remontu (zaworki iglicowe z gniazdami) oraz olej do wymiany z filtrem. Jak tego nie zrobisz to rozrzedzonym olejem z benzyną w silniku zatrzesz silnik (koledze właśnie w Kawie ER5 z 99r to poszło i zatarł panewe)
a) odpowietrzenie baku i jego przelew
b) odpowietrzenie gaźnika i jego przelew
c) spust syfu z obudowy filtra powietrza
d) przelew płynu chłodniczego
Jeżeli masz w okienku faktycznie oleju za dużo to odkręć wlew oleju i powąchaj jak pachnie olej. Jeżeli wyraźnie czujesz benzynę w nim to masz gaźniki do natychmiastowego remontu (zaworki iglicowe z gniazdami) oraz olej do wymiany z filtrem. Jak tego nie zrobisz to rozrzedzonym olejem z benzyną w silniku zatrzesz silnik (koledze właśnie w Kawie ER5 z 99r to poszło i zatarł panewe)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości