gs500... RATUNKU!!! POMOCY!!!
Posty: 9
• Strona 1 z 1
gs500... RATUNKU!!! POMOCY!!!
maszyna nie chce chodzić jeden gażnik jest do naprawy bo leci z niego dość mocno ale nie oto chodzi ciężko pali mi na jeden gar właśnie ten od tego gażnika i po zrobieniu kilku kilometrów w słoneczny ciepły dzień przestaje nagle chodzić po postoju (przerwie) na peta bez dotykania silnika podchodze i pali na tyk czy może to być luz na zaworach? i pali jak smok może to być ten wyciek ale wydaje mi się że aż takiego wycieku to nie ma na pełnym baku około 15l zrobiłem 80km i strzela we wydech... aha jak go zawcześnie odpale to chodzi na jeden cylinder i nie chce wejść na obroty trzymam pełen laczek i nic jak puszcze gaz to gaśnie RATUNKU POMOCY każda rada się liczy rozważam nawet sprzedanie maszyny a nie chce tego robić bo się zakochałem
he he albo jakiÅ› DOBRY ZAUFANY mechanik w poznaniu

-
slawekbrodziak - Świeżak
- Posty: 90
- Dołączył(a): 15/1/2007, 18:57
przecinki, kropki i reszta znaków znaków jest tutaj ,,,,,,,,,,, ..... ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? !!!!!!!!!!! """" ?//\\--****``[[]]||| no to by było na tyle 

jak pić to wódke, jak palić to blanty, jak jeżdzić to 200 km/h
-
slawekbrodziak - Świeżak
- Posty: 90
- Dołączył(a): 15/1/2007, 18:57
maszyne kupiłem w grudniu i jest to mój pierwszy moto, i pierwsze wtopione siano, ludzie pomocy
jak pić to wódke, jak palić to blanty, jak jeżdzić to 200 km/h
-
slawekbrodziak - Świeżak
- Posty: 90
- Dołączył(a): 15/1/2007, 18:57
slawekbrodziak napisał(a):przecinki, kropki i reszta znaków znaków jest tutaj ,,,,,,,,,,, ..... ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? !!!!!!!!!!! """" ?//\\--****``[[]]||| no to by było na tyle
Moja rada taka, pomaluj na zielono i postaw w trawie
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Nie zrozumiałem z opisu który to cylinder nie pracuje.
Może to ten cylinder od którego idzie przewód ciśnieniowy do kranika.
Jak masz nieszczelność w kraniku to tym ciśnieniowym przewodem będzie się dostawało paliwo do gaźnika i może poprostu się zalewa.
Na wysokoich obrotach jak silnik siÄ™ nagrzeje to jakoÅ› to przepala. No i czasami sobie strzeli
Dużo paliwa bierze , które poprostu wyżuca a nie przepala
Ja miała identyczne objawy w swoim GS 450. Okazło się ze membrana w kraniku była uszkodzona i zasysało dodatkowe paliwo do gaźnika.
Może to ten cylinder od którego idzie przewód ciśnieniowy do kranika.
Jak masz nieszczelność w kraniku to tym ciśnieniowym przewodem będzie się dostawało paliwo do gaźnika i może poprostu się zalewa.
Na wysokoich obrotach jak silnik siÄ™ nagrzeje to jakoÅ› to przepala. No i czasami sobie strzeli

Ja miała identyczne objawy w swoim GS 450. Okazło się ze membrana w kraniku była uszkodzona i zasysało dodatkowe paliwo do gaźnika.
- SQ5AAM
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2009, 09:04
1. Zawory do regulacji (przynajmniej kontrola luzów).
2. Gaźniki do pełnego serwisu łącznie z wymianą zaworków iglicowych i kompletu uszczelek i oringów.
3. Åšwiece do wymiany
4. Filtr powietrza obstawiam że też do wymiany.
Do tego może się okazać że olej i filtr oleju też do wymiany - paliwo z cieknącego gaźnika dostaje się do silnika.
2. Gaźniki do pełnego serwisu łącznie z wymianą zaworków iglicowych i kompletu uszczelek i oringów.
3. Åšwiece do wymiany
4. Filtr powietrza obstawiam że też do wymiany.
Do tego może się okazać że olej i filtr oleju też do wymiany - paliwo z cieknącego gaźnika dostaje się do silnika.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości